TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סוכנות החלל האירופית מאמצת טכנולוגיה ישראלית


אורביט
חברת אורביט תספק לחדר הבקרה המרכזי של סוכנות החלל האירופית את מערכת Gaia 100 לניטור לוויינים
חברת 'אורביט מערכות תקשורת בע"מ' תספק מערכת קרקעית למעקב אחר מערך הלוויינים של סוכנות החלל האירופית. המערכת, מסוג Gaia 100, תותקן במסוף הקרקעי למשימות מיוחדות של סוכנות החלל (SMILE) שנמצא בגרמניה, לאחר שבוצעו בה התאמות על פי דרישות הסוכנות והותקנה בה אנטנה כפולת תדר באורך כולל של 3.7 מטרים.

המסוף הקרקעי למשימות מיוחדות של סוכנות החלל האירופית כולל מספר רב של פרויקטים, משימות ומערכות חלל ומהווה מעבדת ניסוי לבחינת אבי טיפוס, הכשרת מערכות ואימות טכנולוגיות שונות. מערכת Gaia 100 של אורביט תהיה חלק מהמסוף הקרקעי המרכזי, ותספק לסוכנות החלל יכולות ניטור לווייני מתקדמות.

"מערכת Gaia 100 של חברת אורביט הייתה היחידה אשר תאמה את הדרישות שלנו והתאימה להתקנה על הגג שלנו" אמר פירמריו בסו, ראש מחלקת תשתיות אנטנה באגף ההנדסה של סוכנות החלל. "השילוב של הגודל הקומפקטי, המשקל הקל והיכולות הטכנולוגיות המוכחות, הפכו את המערכת של אורביט לבחירה המתבקשת עבורנו".

"אנחנו גאים לעבוד עם סוכנות החלל האירופית" אמר איתן לבנה, מנכ"ל אורביט. "המחקרים שהם מבצעים בתחום השיוט האנושי והרובוטי בחלל, תורמים רבות לאנושות כולה".

אודות אורביט:
אורביט מערכות תקשורת בע"מ מתמקדת בתקשורת מבוססת מעקב מדויק בתחומי תקשורת הלוויין, הטלמטריה והחישה מרחוק, ומספקת פתרון חדשני לניהול שמע אווירי. השילוב הייחודי של אורביט בין עיצוב חכם, אמינות גבוהה וניסיון מוכח בשטח מאפשרים לנו לענות לצרכיו של כל לקוח.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il