TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מלאנוקס ו- Accelinkבשיתוף פעולה לאספקת טרנסיברים בקצב 100 גיגה-ביט לשנייה מסוגPSM4 עבור רשתות אית'רנט


מלאנוקס
Accelink אימצה מנוע אופטי של מלאנוקס מבוסס סיליקון פוטוניקס וחסכוני באנרגיה, במטרה לענות על הביקוש הגובר לקישוריות אופטית עבור יישומי Hyperscale Web 2.0 וענן
מלאנוקס טכנולוגיות (NASDAQ:MLNX), מובילה עולמית באספקת פתרונות קישוריות חכמים מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון, ו-Accelink Technologies (SHENZHEN: 002281.SZ), יצרנית סינית מובילה של רכיבי אלקטרו-אופטיים מקצה לקצה, הציגו היום טרנסיבר PSM4 (רכיב מקלט-משדר לקישוריות רשתות העושה שימוש בסיב אופטי חד-אופַן בעל ארבעה ערוצים מקבילים), הפועל בקצב Gb/s100 ובאורך גל 1550 ננומטר, ומבוסס מנוע אופטי בטכנולוגיית סיליקון פוטוניקס של מלאנוקס.

הטרנסיבר החדש של Accelink נועד לספק ללקוחות מענה נוסף לביקוש הגובר לקישוריות אופטית עבור יישומי Hyperscale Web 2.0 וענן, ומבטיח תאימות תפעולית מלאה עם טרנסיברים של מלאנוקס מסוג PSM4.

"אנו שמחים להכריז על Accelink כשותפה ולקוחה של המנוע האופטי שלנו", אמר אמיר פרשר, סמנכ"ל בכיר לפיתוח עסקי ומנהל כללי של עסקי הקישוריות במלאנוקס. "הטרנסיבר PSM4 מציע נפח, יחס עלות-תועלת, וגמישות ברמות הגבוהות ביותר עבור סיבים אופטיים מסוג חד-אופַן (single mode) לישומי מרכזי נתונים. הלקוחות זוכים מהגדלת היצע האפשרויות; ומלאנוקס ו-Accelink זוכות מכך שהן מרחיבות את שוק מוצרי הקישוריות בקצב Gb/s100".

"Web 2.0 ומרכזי נתונים בסין נמצאים כעת במעבר לרשתות 100 גיגה-ביט לשנייה, כך שהעיתוי הוא מושלם עבורנו", אמר ג'אנג יון, מנהל כללי ב- Accelink. "המנוע האופטי הבדוק של מלאנוקס קיצר משמעותית את זמן יציאת המוצר שלנו לשוק. ללא עדשות, מבדדים או חבילות הרמטיות, פתרון מלאנוקס הינו קל יותר להרכבה וזול יותר מאשר פתרונות מתחרים".

פתרון המנוע האופטי של מלאנוקס הוכרז מוקדם יותר השנה בוועידה OFC 2017. הרכיבים מאושרים באופן מלא לשימוש באריזה אלקטרונית עם עלות נמוכה, תוך הבטחת סיכון נמוך וזמן מהיר לשוק. מכיוון שפלטפורמת הסיליקון פוטוניקס של מלאנוקס מבטלת את הצורך ביישור אופטי מורכב של עדשות, מבדדים ותתי-רכיבים של לייזר, יוכלו הלקוחות להתקדם אל ייצור בנפח גבוה (HVM) באופן קל ומהיר יותר מאשר על-ידי שימוש בטכנולוגיות מסורתיות.

מלאנוקס תציג בתערוכת האופטו-אלקטרוניקס הבינלאומית (CIOE) בסין (שנזן) בין ה-6 ל-9 בספטמבר 2017. הטרנסיברים החדשים של Accelink יוצגו בביתן מלאנוקס #1A22-1 ב- Hall 1.

ביתן מלאנוקס יכלול:
טרנסיברים מסוג 100Gb/s PSM4 של Accelink ומלאנוקס
טרנסיברים חדשים מסוג 100Gb/s SR4 עבור יישומים אלחוטיים דור 5
כבלי נחושת ואופטיים בקצבים 25, 50 ו- 100 גיגה-ביט לשנייה ממשפחת LinkX ™ של מלאנוקס
מנועים ורכיבים אופטיים מבוססים סיליקון פוטוניקס

קישורים לקריאה נוספת:
כבלים וטרנסיברים ממשפחת LinkX™ של מלאנוקס
מתאמי ומתגי מלאנוקס לרשתאית'רנט בקצב 100 גיגה-ביט לשנייה
בלוג על טרנסיברים 25G/100G SR/SR4 של מלאנוקס
בלוג על טרנסיברים 100G PSM4 של מלאנוקס

אודות מלאנוקס:
מלאנוקס טכנולוגיות היא החברה המובילה בעולם לאספקת פתרונות ושירותי קישוריות אינפיניבנד ואית'רנט מקצה לקצה עבור שרתים ומערכות אחסון. מוצרי מלאנוקס מביאים למרב את הביצועים של מרכזי נתונים, מספקים רוחב פס הגדול בתעשייה, זמן תגובה המהיר ביותר, המאפשרים העברת נתונים מהירה יותר ליישומים והתרת חסימות בביצועי מערכות. החברה מציעה מבחר פתרונות לקישוריות מהירה: מתאמים, מתגים, תוכנה וסיליקון המאיצים זמן הפעלת יישומים וממקסמים הכנסות לטווח רחב של שווקים לרבות מחשוב עתיר ביצועים, מרכזי נתונים לארגונים, Web 2.0, מחשוב ענן, אחסון, ושירותים פיננסיים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il