TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אקסלרטור פרנקפורט בשיתוף מכון היצוא ושגרירות ישראל עורכים roadshow משותף להצגת חברות סטארט-אפים בתחומי הפינטק והסייבר


מייסדי האקסלרטור, רם שהם, ומריה פנאנן
האירוע יתקיים ב – 26-27 בספטמבר במתחם אקסלטור פרנקפורט הנמצא בלב המרכז הפיננסי של העיר

12 חברות סטארט-אפ ישראליות בתחומי הפינטק והסייבר יציגו במסגרת אירוע Roadshow ראשון מסוגו שייערך בפרנקפורט מול קהל משקיעים, מקבלי החלטות בתאגידים גדולים ופעילים בקרנות הון סיכון ובנקי השקעות. האירוע הוא שיתוף פעולה בין אקסלרטור פרנקפורט (Accelerator Frankfurt). מכון היצוא הישראלי והנספחות הכלכלית של שגרירות ישראל בגרמניה.


האירוע יתקיים ב – 26-27 בספטמבר במתחם אקסלטור פרנקפורט הנמצא בלב המרכז הפיננסי של העיר.
האירוע ישלב בתוכו גם את השקת תוכנית Go-to-Market של אקסלרטור פרנקפורט המציעה לחברות סטארט-אפ בשלבים מתקדמים (חברות לאחר שלב ה- Seed ולקראת סבב גיוס ראשון ומעלה) מסגרת המאפשרת להם כניסה מהירה וטובה יותר לשוק הגרמני ואירופה בכלל. מדובר בסבב השלישי של התוכנית כאשר בשני המחזורים הקודמים קרוב למחצית מהחברות הסטארט-אפ היו ישראליות.
אקסלרטור פרנקפורט נמצא בבעלות פרטית ופועל בקשרים הדוקים עם מקבלי החלטות ובכירים בתעשייה הפיננסית ועם התאגידים בגרמניה.


תהליך הרישום לתוכנית ההאצה לשוק של האקסלרטור נמצא בימים אלה בעיצומו. עד כה הגישו עשרות חברות סטארט-אפ את בקשות הקבלה שלהן – מהן רבות גם מצד חברות ישראליות.
"אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם מכון היצוא ושגרירות ישראל בברלין וההכרה שלהם כי פרנקפורט מהווה כיום את המנוע הפיננסי העיקרי של אירופה ולאור זאת למשוך יזמים ישראלים לפעול בעיר. הגישה הייחודית שלנו מאפשרת לחברות סטארט-אפ מכל העולם ובמיוחד מישראל גישה נוחה וממוקדת יותר למקבלי ההחלטות בתאגידים הגדולים", אמרה מריה פנאנן, מייסדת ושותפה באקסלרטור פרנקפורט. "אנו משלבים בתוכנית חברות שאנו מעריכים כי יש להן פוטנציאל עסקי בשוק הגרמני. אי הצלחה שלהן תפגע בהכנסות שלנו ולכן אנו נמצאים באותה הסירה עם היזמים בתוכנית שלנו ועושים את המיטב כדי למצות את הפוטנציאל שלהם".


אקסלרטור פרנקפורט מציעה תוכנית בינלאומית המתמקדת בהאצת הפעילות העסקית של חברות סטארט-אפ ויצירת פלטפורמה עבורן לכניסה לשוק הגרמני והאירופי. התוכנית נמשכת ארבעה חודשים והחברות השותפות בתוכנית מחויבות לשהות לפחות שבוע בחודש בפרנקפורט – הנחשבת כבירה הפיננסית של אירופה. בעיר פועלים מעל 200 בנקים וגופים פיננסיים וכיום, במיוחד על רקע החלטת הברקזיט ופרישתה הצפויה של בריטניה מהאיחוד האירופי, הופכת פרנקפורט לאחד היעדים הכלכליים הבולטים בעולם. בעקבות זאת נודע כי מספר תאגידים גלובליים גדולים שוקלים להעתיק את מרכז כובד פעילותם מלונדון לעיר הגרמנית. הפעילות מתקיימת תוך שיתוף פעולה עם זרוע ההשקעות והשיווק של העיר פרנקפורט וסביבתה FrankfurtRheinMain GmbH International Marketing (FRM) במטרה לעודד חברות סטארט-אפ מכל העולם ובפרט מישראל לקדם את הפעילות שלהן בעיר.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il