TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חדשות טובות מה-FDA ל-Vascular Dynamics מקבוצת ההשקעות ריינבו מדיקל של אפי כהן ארזי, ליאון רקנאטי ויוסי גרוס


Rainbow Medical
קיבלה אישור להתחיל בניסוי הסופי והמכריע במוצר הדגל לטיפול בעודף לחץ דם כרוני

הניסוי יבדוק את יעילות השתל MobiusHD בהורדת לחץ דם בקרב חולים כרוניים שלפחות שלוש תרופות לא הועילו להם בעבר
מטרת הפיתוח החדשני הינה להוריד ולשלוט בלחץ הדם באמצעות הגברת האות של מערכת החישה העצבית
"בכל רחבי העולם מתמודדים באופן יומיומי עם מקרים חוזרים ונשנים של חולים שסובלים מעודף לחץ דם כרוני שאינו מגיב לתרופות שונות או לשינוי באורח החיים של המטופל. לטיפול של החברה פוטנציאל לסייע למיליוני מטופלים"

חברת המכשור הרפואי Vascular Dynamics, המפתחת פתרונות חדשניים לטיפול ביתר לחץ דם ואחד מהמיזמים המובילים של חברת ההשקעות Rainbow Medical, הודיעה היום כי מנהל התרופות והמזון האמריקני, ה-FDA, אישר לה להתחיל בניסוי סופי ומכריע לבדיקת יעילות מוצר הדגל, MobiusHD, בטיפול בעודף לחץ דם כרוני.

Vascular Dynamics נבחרה ע"י ה-FDA לקחת חלק בתכנית המואצת EAP (Expedited Access Pathway), שמטרתה לקדם ולזרז ניסויים בטיפולים חדשניים ומצילי חיים, על מנת להביאם לשימוש החולים בהקדם האפשרי. בנוסף, החברה נבחרה לאחת מ-9 החברות המשתתפות בפיילוט של תכנית IDE (Investigational Device Exemptions), שמאפשר לה לנהל ניסויים בהיקף קטן יותר ולגשת מהר יותר לאישור שיווק של ה-FDA.

הפתרון לעמידות לתרופות להורדת לחץ דם
MobiusHD, שהינו שתל זעיר פולשני, משנה למעשה את הדרך שבה מטופלים חולים שאינם מגיבים לתרופות להורדת לחץ דם. השתל מוחדר באמצעות צנטר (קטטר) וממוקם בעורק הצוואר המוביל דם למוח, במקום בו מצויים חיישנים עצביים המווסתים את תפוקת הלב ובכך למעשה מווסתים את לחץ הדם בגוף. כאשר פעילותם של חיישנים אלה נפגעת, המוח מקבל פקודות שגויות הגורמות לעליה בלחץ הדם. השתל של Vascular Dynamics מגביר את האותות הסנסורים ומשפר את וויסות לחץ הדם.


אפי כהן ארזי, מנכ"ל Rainbow Medical: "אנו שמחים על הבעת האמון המשמעותית של ה-FDA בפתרון של Vascular Dynamics. עריכת הניסוי במסגרת מסלול האישור המואץ מדגישה את הצורך הרפואי וההכרה בפתרון חדשני שפיתחנו. מסלול זה יוכל לקצר באופן משמעותי את זמן ההגעה של המוצר לשוק ולהביא מזור למיליוני חולים מסביב לעולם שמתמודדים באופן כרוני עם עודף לחץ דם ועמידות לתרופות".
המחקר הפיבוטאלי, CALM 2 (Controlling and Lowering Blood Pressure with MobiusHD) שמתקיים בארה"ב ולראשונה יתבצע גם באירופה, נועד לבחון את יעילות MobiusHD בשליטה, ויסות והורדת לחץ דם גבוה בחולים כרוניים שקיבלו מספר טיפולים תרופתיים נוגדי לחץ דם, שלא שיפרו את מצבם. מדובר באחת התופעות השכיחות בעולם הרפואה, שטרם נמצא לה מענה תרופתי או טכנולוגי מספק.

ד"ר גרג סטון, חוקר ראשי במחקר וראש המכון הקרדיו-וסקולרי באוניברסיטת קולומביה:
"בכל רחבי העולם מתמודדים באופן יומיומי עם מקרים חוזרים ונשנים של חולים שסובלים מעודף לחץ דם כרוני שאינו מגיב לתרופות שונות או לשינוי באורח החיים של המטופל. הניסוי ב-MobiusHD הוא צעד חשוב וקריטי ביותר למציאת אלטרנטיבות טיפוליות נוספות לשוק ענק שטרם נמצא לו פתרון ברפואה המודרנית".

"הניסוי מהווה ציון דרך חשוב מאוד, בו נוכל להוכיח את הפוטנציאל הטמון בטכנולוגיה שלנו לטיפול באוכלוסיית חולים עצומה ברחבי העולם, ולהוכיח כי MobiusHD מסוגל לשנות ולהציל חיים", הוסיף רוברט שטרן, נשיא ומנכ"ל Vascular Dynamics. "הודות להשתתפותנו בתכניות המיוחדות של ה-FDA לקידום הניסויים שלנו, אנו מסוגלים להבטיח מחקר מהיר, יעיל ובטוח, בסטנדרטים הגבוהים ביותר".

אודות עודף לחץ דם כרוני
לחץ דם כרוני הוא אחד מהבעיות הגדולות ביותר של הרפואה המודרנית. זהו מצב בו הגוף אינו מגיב לטיפולים נגדיים הניתנים לגוף על מנת להוריד את לחץ הדם. לחץ דם מתמשך עלול לגרום לנזקים קשים ביותר לכלי הדם ולאיברי הגוף, מה שמשקף סכנה גדולה למטופל.

אודות Vascular Dynamics
החברה הינה חלק מאשכול החברות של חברת ההשקעות Rainbow Medical. Vascular Dynamics מפתחת טכנולוגיות צינתור שנועדו לטפל בחולים אשר גילו עמידות לטיפול הקונבנציונאלי בלחץ דם גבוה. החברה עורכת בארה"ב ובאירופה ניסויים קליניים מבוקרים ורב-מרכזיים בבני אדם על מנת להעריך את הבטיחות ואת הביצועים של מערכת ה-MobiusHD. בדצמבר 2015 קיבלה מערכת ה-MobiusHD אישור סימן רשום באירופה, CE Mark.


אודות Rainbow Medical
Rainbow Medical הינה חברת מחקר, פיתוח והשקעות ישראלית, המתמחה בהקמה ופיתוח של חברות ומוצרים פורצי דרך בתחום המכשור הרפואי. החברה מחזיקה במאגר קניין רוחני נרחב, המבוסס על פטנטים של היזם הסדרתי יוסי גרוס.
כיום, החברה מחזיקה בפורטפוליו חברות המפתחות מוצרים לטיפול במגוון אינדיקציות כרוניות, בהן מחלות לב, סוכרת, לחץ דם גבוה, השבת ראייה לעיוורים, מיומות סביב הרחם, כאב נוירופאטי כרוני, ועוד.
החברה נוסדה על ידי גלנרוק ישראל, חברת ההשקעות של ליאון רקנאטי; יוסי גרוס, מיזמי המכשור הרפואי המובילים בעולם ואפי כהן ארזי, מהמנהלים המוערכים בתעשיית מדעי החיים בישראל.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il