TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת לנדא מודיעה על מינויה של דפנה גרובר לתפקיד סמנכ"לית כספים ((CFO


לנדה
ישי אמיר, מנכ"ל לנדא קורפורישן: "אנו שמחים על הצטרפותה של דפנה לחברת לנדא קורפורישן. אלו ימים מרגשים עבורנו, כאשר התחלנו במשלוח המכונות הראשונות ללקוחותינו ואנו נערכים להגדלה משמעותית נוספת של היקף פעילותנו
חברת לנדא הודיעה של מינויה של דפנה גרובר לתפקיד סמנכ"לית כספים של חברת לנדא קורפורישן. דפנה מגיעה ללנדא עם ניסיון עשיר של יותר מ- 20 שנה בניהול כספי ותפעולי גלובאלי בעולם ההייטק. דפנה כיהנה בשנתיים האחרונות כמנהלת הכספים הראשית של כלל תעשיות. קודם לכן שימשה בתפקיד סמנכ"לית כספים ואחראית על התפעול בחברת נייס במשך למעלה משמונה שנים, וכסמנכ"לית הכספים של חברת אלווריון במשך כ- 11 שנים. דפנה בעלת תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה מאוניברסיטת תל אביב. היא תחליף בתפקידה את אילן סיגל שעבר עם משפחתו לשליחות בארה"ב.

ישי אמיר, מנכ"ל לנדא קורפורישן: "אנו שמחים על הצטרפותה של דפנה לחברת לנדא קורפורישן. אלו ימים מרגשים עבורנו, כאשר התחלנו במשלוח המכונות הראשונות ללקוחותינו ואנו נערכים להגדלה משמעותית נוספת של היקף פעילותנו. ניסיונה העשיר של דפנה בתעשיית ההייטק, בניהול כספים ותפעול בחברות ציבוריות וכן נסיונה בהצמחת חברות גלובאליות יסייע לנו להמשיך ולפתח את החברה שלנו להיות אחת מחברות ההייטק הגלובאליות הגדולות הפועלות מישראל והמובילה בענף הדפוס העולמי."

"אני מתרגשת להצטרף לחברה בעלת טכנולוגיה ומודל עסקי עם פוטנציאל אדיר", אומרת דפנה גרובר. "אני מצפה בכיליון עיניים לסייע בצמיחה העסקית ובבניית אחת החברות הגדולות בישראל והחברה המובילה בתעשיית הדפוס".

אמיר הוסיף: "אנחנו מודים לאילן על התרומה הגדולה שלו לחברה בשנות הצמיחה האחרונות ומאחלים לו הצלחה בדרכו החדשה. אנו מאחלים לדפנה הצלחה בתפקידה ואני שמח לעבוד עם מנהלת כה מוכשרת ומנוסה לצידי".

אודות לנדא
קבוצת לנדא, שבראשה בני לנדא, מייסד אינדיגו, כוללת ארבע יחידות: לנדא קורפורישן, שמכונות הדפוס הננוגרפיות שלה מגשרות על פני "פער הרווחיות" הקיים בתעשיית הדפוס, כשהיא משלבת את הגמישות של הדפוס הדיגיטלי עם היתרונות והמהירות של דפוס אופסט, ומפיקה ריצות קצרות עד בינוניות בעלות הנמוכה ביותר בתעשייה לדף בהדפסה דיגיטלית; לנדא לאבס, זרוע החדשנות של הקבוצה המפתחת ננוטכנולוגיה לשימוש באנרגיה חלופית, ציפויים תעשייתיים, קוסמטיקה, אריזות, אספקת תרופות ותחומים אחרים; לנדא ונצ'רס המשקיעה בחברות טכנולוגיות צעירות בישראל בעלות טכנולוגיות חדשניות ; וקרן לנדא לשוויון הזדמנויות המסייעת לצעירים מעוטי יכולת לזכות בהשכלה גבוהה.
בני לנדא ממשיך להוסיף לפורטפוליו הפטנטים שלו המונה מאות פטנטים רשומים ברחבי העולם, המספקים בסיס מוצק של קניין רוחני לחברות שהקים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il