TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כלל תעשיות


כלל תעשיות
מנשה שגיב מונה למנהל כספים ראשי (CFO) בכלל תעשיות ומנכ"ל חברת הנדל"ן שלה דפנה גרובר פורשת ומצטרפת לחברת לנדא קורפורישן כסמנכל"ית כספים (CFO)

דפנה גרובר, מנהלת הכספים של כלל תעשיות, פורשת מתפקידה לאור מינויה לסמנכ"לית כספים (CFO) בחברת לנדא קורפורישן. לפני שהצטרפה לכלל תעשיות כיהנה גרובר בשורה של תפקידים בכירים בחברות היי טק בין היתר כסמנכ"לית כספים בחברות נייס ואלווריון.


מנשה שגיב יחליף את גרובר בתפקיד מנהל הכספים הראשי (CFO) של כלל תעשיות. שגיב סיים לאחרונה את תפקידו כסמנכ"ל הכספים של אפריקה ישראל. טרם הצטרפותו לאפריקה ישראל כיהן שגיב כסמנכ"ל הכספים של התעשייה האווירית. שגיב הוא בעל תואר בוגר בכלכלה ובעל תואר מוסמך במנהל עסקים בתחום המימון, שניהם מאוניברסיטת בר-אילן. שגיב ייכנס לתפקידו בכלל תעשיות בנובמבר 2017 ובין היתר יוליך את תחום הנדל"ן המתפתח בקבוצה.


אבי פישר, יו"ר ומנכ"ל כלל תעשיות, אמר כי: "אנחנו מודים לדפנה על התרומה הגדולה שלה לקבוצה בשנתיים האחרונות. בתקופת כהונתה של דפנה השלמנו מספר מהלכים ועסקאות משמעותיים. דפנה הביעה רצון לחזור לתעשיית ההיי-טק ואנו משוכנעים בהצלחתה בחברה מרשימה וחשובה. כישוריו, ניסיונו ומעמדו של מנשה הם תוספת כוח משמעותית לקבוצה הן בתחום הכספים והן בתחומים נוספים כגון נדל"ן ואנו מאחלים לו הצלחה".

אודות קבוצת כלל תעשיות
כלל תעשיות היא קבוצה תעשייתית בבעלות מלאה של Access Industries, קבוצת ההשקעות הבין לאומית של התעשיין האמריקני לן בלווטניק. כלל תעשיות משמשת כזרוע ההשקעות הישראלית של Access Industries. קבוצת כלל תעשיות הוקמה בשנת 1956 והיא מחזיקה בחברות בתחומי תעשייה, לוגיסטיקה, קמעונאות, הי-טק, ביוטק ואנרגיה, בהן: יצרנית המלט נשר ובאמצעותה תעבורה וממ"ן, קבוצת גולף כלל ביוטק, יפאורה, כללטק, כלל אנרגיה ועוד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il