TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מלם תים זכתה במכרז של עיריית תל אביב להפעלת מוקד שירות ותמיכה לעובדי העירייה בשווי 9 מיליון שקל


מלם תים
ההסכם נחתם לשלוש שנים, החל מחודש אוגוסט 2017, עם אופציה לשתי הארכות של שנתיים כל פעם.

מלם מערכות, מקבוצת מלם תים, זכתה, זו הפעם השלישית ברציפות, במכרז להפעלת מוקד שירות ותמיכה לעובדי עיריית תל אביב-יפו. ההסכם נחתם מול אגף המחשוב בעירייה לשלוש שנים עם אופציה לשתי הארכות של שנתיים כל אחת, בהיקף כספי של 9 מיליון שקל ל- 3 השנים הראשונות. הזכייה במכרז ממשיכה למעשה את הפעלת המוקד על ידי מלם תים, אותו החלה לפני כ-10 שנים.


במסגרת הפרויקט תפעיל מלם מערכות מוקד שירות ותמיכה (HELP DESK) לכלל משתמשי המחשוב והטלפוניה בעיריית תל אביב, מעל ל- 5,000 משתמשי מחשוב. השירות מתפרס על פני כ- 200 מתקנים של העירייה הפרוסים ברחבי העיר ולראשונה תינתן תמיכה גם בגני הילדים בעיר.
כמו כן, במסגרת הפרויקט אחראית מלם מערכות גם על תחזוקת ציוד המחשוב של משתמשי העירייה.

ערן טרויצה, סגן מנהל אגף מחשוב ומערכות מידע בעיריית תל אביב-יפו: "במכרז שערכה עיריית תל אביב-יפו, אשר כלל מרכיבי איכות ומחיר ובו השתתפו החברות המובילות בתחום, זכתה מלם מערכות בציון המשוקלל הגבוה ביותר. אנו רואים במלם מערכות שותפה של העירייה מזה עשור, וביחד נמשיך להעלות את רמת שביעות הרצון של משתמשי המחשוב בעירייה. אנו מברכים את מלם מערכות על זכייתה בפעם השלישית ומאחלים לה בהצלחה".

חגי גולדשטיין, מנהל חטיבת השירות - אגף מיקור חוץ במלם מערכות מקבוצת מלם תים: "כחברה מובילה ומנוסה בתחום, המכירה היטב את הסביבה הארגונית והטכנולוגית של עיריית תל אביב, אנו שמים לנגד עינינו את הצורך המהותי בשיפור מתמיד ברמת השירות למשתמשי המחשוב בעירייה וזאת בהתאמה להתפתחויות הטכנולוגיות המואצות המתחוללות בעיריית תל אביב בשנים האחרונות ואשר ימשיכו גם בעתיד".

אודות מלם תים
קבוצת מלם תים, היא מחברות ה-IT והאינטגרציה המובילות והמבוססות בישראל, המספקת מגוון רחב ואיכותי של פתרונות ושירותים מקצה לקצה לחברות וארגונים מכל סדר גודל – מהארגונים הגדולים ביותר ועד לסטארטאפים וחברות קטנות. בין הפתרונות המוצעים לחברות: סייבר ואבטחת מידע, שירותים ופתרונות בתחומי הדאטה סנטר והתשתיות, תקשורת נתונים, שירותים מנוהלים, מיקור חוץ, שירותי ענן ועוד. בין לקוחות החברה נמנים ארגונים רבים מכל מגזרי המשק ביניהם: ציבורי וממשלתי, בטחון, תעשייה ומחסר, פיננסי, הייטק, טלקום ועוד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il