TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת Merck מקימה בישראל את חממת PMatX לחברות הזנק בתחום אלקטרוניקת הדור הבא


merck
החממה תתמקד בחברות הזנק העוסקות בפיתוח מוצרי הדור הבא בתחום האלקטרוניקה ומשלבות חומרים מתקדמים ושיטות ייצור חדשניות
החממה תתמקד בחברות הזנק העוסקות בפיתוח מוצרי הדור הבא בתחום האלקטרוניקה ומשלבות חומרים מתקדמים ושיטות ייצור חדשניות, בין השותפים התעשייתיים נכללת HP , מיקום החממה - בישראל. נפח ההשקעה הכולל – כ-20 מיליון אירו. ההתחייבות הראשונית – לשלוש שנים

 Merck, חברה מובילה במדע וטכנולוגיה, הודיעה היום על הקמת מעבדה לחדשנות טכנולוגית אשר תשמש כחממה לחברות הזנק בישראל. החממה, בשם PMatX, תתמקד בנושא האלקטרוניקה של הדור הבא. התכנית תזכה לתמיכה של שותפים נוספים, כולל HP מפאלו אלטו, קליפורניה, ארצות-הברית ו-- Battery Ventures חברת ההשקעות העולמית שבסיסה בארצות הברית. הקמתה של PMatX נתמכת על ידי הרשות לחדשנות בישראל (IIA) במסגרת תכנית מעבדת החדשנות הטכנולוגית של הרשות. חברת Merck מובילה את התכנית, אשר תנוהל על ידי Merck Ventures - קרן הון הסיכון של Merck. נפח ההשקעה הכולל יהיה כ-20 מיליון אירו וההתחייבות הראשונית היא לשלוש שנים.

"כיון שאנו רואים צמיחה במספר חברות ההזנק הישראליות בתחום החומרים, אנו מאמינים שחממה שתתמקד בחומרים ובטכנולוגיות ייצור בישראל היא ללא כל ספק בחירה נכונה" אמר רואל בולטויס (Roel Bulthuis) שעומד בראש Merck Ventures, זרוע הון הסיכון האסטרטגית של Merck. "אנו משקיעים בחברות הזנק וחממת ה-PMatX החדשה תציע תשתית וכן סמיכות גיאוגרפית לחברות הזנק שכבר פועלות כיום במסגרת חממת הביו-פארמה ומדעי החיים של Merck, ותיתן הזדמנות לחברות הזנק חדשות ללמוד מחברות מנוסות יותר."

PMatX, אשר תתמקד בחברות הזנק בתחומי העניין של סקטור החומרים המתקדמים של Merck, מתכננת לקלוט חברות חדשות לתכניתה זו כבר ברבעון הרביעי של 2017. חברות קיימות או מי שמתכננים להקים חברה בתחום הדור הבא בתעשיית האלקטרוניקה (לרבות חברות בתחומים של חומרים חדשניים, טכנולוגיות ייצור חדשניות, כגון הדפסה בתלת מימד, ומוצרים חדשניים על בסיס טכנולוגיות כדוגמת אלה), ואשר עשויות ליהנות ממה ש-PMatX מציעה, מוזמנים לשלוח את הצעת ההשקעה שלהם לכאן.

PMatX תשכון במעבדות חדשות המצוידות בטכנולוגיות חדשניות המתאימות לפיתוחים בתחום אלקטרוניקת הדור הבא. החממה החדשה תמוקם ביבנה, באתר המחקר והפיתוח של Merck בישראל, שהוא גם ביתה של חממת הביו-פארמה ומדעי החיים של Merck בישראל – הביו-אינקובטור. חממה מוצלחת זו הוקמה בשנת 2011 והתחייבה להשקיע עד 10 מיליון אירו עד שנת 2018 בחברות הזנק ישראליות בתחום הביו-רפואי. מאז הקמתה נוסדו במסגרתה ארבע חברות הזנק: ChanBio, Neviah Genomics, ARTSaVit, ו- Metabomed. הן הביו-אינקובטור והן חממת ה PMatX נתמכות באופן משמעותי על ידי צוות Merck בישראל.

Merck Ventures, שהיא זרוע הון הסיכון האסטרטגית של Merck, משקיעה ברעיונות מהפכניים ולוקחת חלק פעיל בחברות שבפורטפוליו שלה כדי לתרגם חדשנות להצלחה מסחרית. לחברת Merck חשוב לדחוף שאיפות ורעיונות אל קצה ההיתכנות שלהם, בבריאות, במדעי החיים, בחומרים מתקדמים ועוד. באמצעות קרן הון הסיכון של Merck החברה משלבת ידיים עם אנשי חזון בתעשייה כדי לשמור על מעמדה המוביל במדע ובטכנולוגיה גם בדור הבא.

ל-Merck 300 עובדים בישראל, רובם מדענים, ויש לה מתקנים ביבנה, הרצליה, רחובות וירושלים. בכל שלושת תחומי העיסוק שלה, בריאות, מדעי החיים וחומרים מתקדמים, יש לחברה מרכזי מחקר ופיתוח בישראל.

אודות Merck
Merck היא חברת מדע וטכנולוגיה בתחומי הבריאות, מדעי החיים וחומרים מתקדמים. כ-50,000 עובדיה בעולם שוקדים על פיתוח טכנולוגיות שמשפרות ומעצימות את החיים – מתרופות לטיפול בסרטן או בטרשת נפוצה, דרך מערכות חדשניות בשירות המחקר והייצור המדעי, ועד לקריסטלים נוזליים לצגי טלפונים חכמים ומסכי LCD לטלוויזיה. ב-2016 Merck הניבה מכירות בסכום של 15 מיליארד אירו ב-66 ארצות.
כחברה שנוסדה ב-1668 Merck היא חברת התרופות והכימיה הוותיקה בעולם. משפחת המייסדים עדיין מחזיקה ברוב מניות החברה הציבורית. לחברה זכויות עולמיות לשם ולמותג Merck. יוצאות מהכלל הן ארצות-הברית וקנדה, שם החברה פועלת כ-EMD Serono, MilliporeSigma, ו-EMD Performance Materials.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il