TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת ברן מדווחת על המשך צמיחה ושיפור עקבי ברווחיות גם בתוצאות הרבעון השני של 2017


ברן
צמיחה בהכנסות ל-175 מיליון שקל; גידול של 40% ברווח הגולמי וזינוק חד ברווח התפעולי; הרווח הנקי לבעלי המניות – 6.8 מיליון שקל
קבוצת ברן, חברת ההנדסה המובילה בישראל המתמחה במתן פתרונות מלאים, רב תחומיים ואינטגרטיביים בתחומי ההנדסה, התשתיות והטכנולוגיה, מדווחת על המשך השיפור העקבי בהכנסות ועל שיפור משמעותי ברווחיות בתוצאות הרבעון השני של 2017.

בהתאם לתוכנית העבודה של החברה ולאסטרטגיה החדשה המיושמת בברן מאז כניסתה לתפקיד של ההנהלה הנוכחית, נכון לסוף הרבעון השני של 2017 כל פעילויות החברה הגיעו לאיזון ורווח, להוציא פעילות ברן ישראל בתחום התעשייה התהליכית וההנדסה המסורתית, וזאת בעיקר בשל עצירת פרויקטים בתחום. תהליך ההתמקדות של ברן בטריטוריות ופרויקטים בהם יש לחברה יתרונות והצלחות, לצד תהליך הפחתת העלויות מובילים לשיפור המשמעותי בתוצאות החברה.

ברן מדווחת על הכנסות של 175 מיליון שקל, גידול של כ-4% ביחס להכנסות ברבעון המקביל אשתקד, וצמיחה של 9% בהכנסות ביחס לרבעון הראשון, בו הסתכמו ההכנסות בכ-161 מיליון שקל.

הצמיחה בהכנסות ברן מיוחסת בעיקר לפעילות ברן אינטרנשיונל, אשר ההכנסות בה הסתכמו ברבעון השני בכ-114 מיליון שקל, צמיחה של 15% ביחס להכנסות ברבעון המקביל אשתקד, וגידול של 24% ביחס להכנסות ברן אינטרנשיונשל ברבעון הראשון.

בפעילות ברן ישראל הסתכמו ההכנסות ברבעון השני בכ-60 מיליון שקל, וזאת בהשוואה לכ-69 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, והיקף דומה ברבעון הראשון של 2017. ברן ישראל, המבצעת פרויקטים בתחום התשתיות והתחבורה, ממשיכה ומתמקדת במאמצי השגת פרויקטים וכניסה להסכמים בטווח הקצר ולביצוע קרוב, חלקם פרוייקטים משמעותיים מבחינת ההיקף ומשך הפרוייקט.

ברבעון השני של 2017 נמשך השיפור ברווחיות בשלושת החתכים: הגולמי, התפעולי והנקי.
הרווח הגולמי ברבעון השני של 2017 הסתכם בכ-25.1 מיליון שקל, עלייה של 40% בהשוואה לרווח הגולמי ברבעון המקביל אשתקד, וגידול של כ-10% בהשוואה לרבעון הראשון. שיעור הרווחיות הגולמית השתפר אף הוא ועמד על כ-14%.

הרווח התפעולי של ברן ברבעון השני עמד על 11.1 מיליון שקל, וזאת בהשוואה לרווח תפעולי של 1.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. בהשוואה לרבעון הראשון של 2017 בו הרווח התפעולי עמד על 9.8 מיליון שקל, נרשם גידול של 13%. העלייה ברווח ובשיעור הרווחיות התפעולית נובעת בעיקר מהמשך השיפור בפעילות ברן אינטרנשיונל – מגזר זה הציג רווח תפעולי של 15.4 מיליון שקל (שיעור של 13% מהכנסות המגזר), וזאת בהשוואה להפסד של 0.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, ורווח תפעולי של 12 מיליון שקל ברבעון הראשון. שיעור ההוצאות התפעוליות מסך ההכנסות ירד ברבעון השני של 2017, לראשונה, מ-10%, ועמד על 9.8%.

הרווח הנקי לבעלי המניות גדל ברבעון השני לכ-6.8 מיליון שקל, וזאת בהשוואה לרווח של 0.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, ו-6.3 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2017.

ההון העצמי נכון לסוף הרבעון השני של 2017 גדל , והסתכם בכ-81 מיליון שקל, כ-24% מסך המאזן.

בתחילת 2017 חתמה ברן על הסכם להקמת מפעל תעשייתי ברוסיה, בהיקף כספי של כ-758 מיליון שקל. סמוך לסיום הרבעון השני, הודיע הלקוח על ביטול ההסכם. במחצית הראשונה של 2017 רשמה ברן הכנסות בהיקף של כ-35 מיליון שקל מפרויקט זה, ולחברת הבת ברוסיה כבר הועבר מרבית סכום זה. החברת הבת ממשיכה לפעול למיצוי זכויותיה מול הלקוח והבנק המממן.
על-אף ביטול ההסכם, ממשיכה ברן לפעול בשוק הרוסי, ומזהה בו פוטנציאל ממשי לזכייה ולקבלת פרויקטים נוספים.

המהלך לבחינת הכנסת משקיע נמשך, ומלווה על ידי בנקאי השקעות בתחום. הצפי המתוכנן לסיום ההכנות, והתכנסות לסגירה הינו במחצית השנייה של השנה. במקביל הודיעו בעלי השליטה בחברה על נכונותם למכור את דבוקת השליטה בחברה, באופן חלקי או מלא.

אודות קבוצת ברן:
קבוצת ברן הינה ספקית בינלאומית של פתרונות הנדסה, תשתיות וטכנולוגיה הפועלת בישראל ובחו"ל. החברה מתמחה בתחומי התכנון ההנדסי, ניהול והקמה של פרויקטים מורכבים בתחום התשתיות והתעשייה. קבוצת ברן הינה בעלת שליטה ביותר מ-50 חברות בנות וקשורות הפועלות בכ-12 מדינות ב-4 יבשות. קבוצת ברן היתה אחראית עד היום על ביצוע של אלפי פרויקטים בארץ ובעולם עבור מאות לקוחות במגוון רחב של תעשיות. לחברה צבר הזמנות עם אופק פעילות לשנים הקרובות ושמה לה כיעד להמשיך בצמיחת הכנסותיה מפעילותה הבינלאומית ובשמירה על מובילותה בשוק הישראלי. לחברה כ-950 עובדים, כולל עובדי החברות בחו"ל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il