TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלוני חץ: תוצאות הרבעון השני לשנת 2017


אלוני חץ
ההון העצמי המיוחס לבעלי המניות של החברה ליום המאזן הינו 5 מיליארד ש"ח (הון עצמי של 30 ש"ח למניה)

ה- FFO המיוחס לבעלי המניות של החברה ברבעון, הסתכם ב- 115 מיליון ש"ח, גידול של 31% לעומת הרבעון המקביל אשתקד

ההון העצמי המיוחס לבעלי המניות של החברה ליום המאזן הינו 5 מיליארד ש"ח (הון עצמי של 30 ש"ח למניה)

ההון העצמי המיוחס לבעלי המניות של החברה על בסיס של NAV סחיר להיום 6.7 מיליארד ש"ח (הון עצמי של 40 ש"ח למניה)

בתקופת הדוח גייסה החברה הון בסך של 320 מיליון ש"ח נטו

שיעור המינוף של החברה נכון להיום על בסיס NAV סחיר - 32.6%

88% מפורטפוליו ההשקעות של החברה אינו משועבד

מר נתן חץ, מנכ"ל אלוני חץ מסר: "התוצאות המוצגות הינן ביטוי להמשך מגמת הצמיחה של חברות הקבוצה.
במהלך הרבעון המשכנו במדיניותנו לחיזוק בסיס ההון וגייסנו הון של כ- 320 מיליון ש"ח באמצעות הנפקת מניות ואופציות, אנו ממשיכים לשמור על רמת מינוף נאותה אשר עומדת כיום על שיעור של 32.6% מה-NAV הסחיר של החברה, כאשר כמעט 90% מנכסי החברה (סולו מורחב) אינם משועבדים ומאפשרים לחברה גמישות פיננסית גבוהה.


אמות הציגה ברבעון גידול ב-NOI מנכסים זהים, ב-FFO וב-FFO למניה.
פרוייקט הייזום המשמעותי של אמות (בשותפות עם גב ים), פרויקט תוצרת הארץ - ToHa מתקדם בהתאם ללוחות הזמנים, ולאחרונה מתנהלים משאים ומתנים מתקדמים עם חברות בינלאומיות, להשכרת שטחים בפרויקט, בהיקף של למעלה מ-50% מהשלב הנבנה. אני חושב שזו עדות נוספת הן לחוזקו של שוק המשרדים בגוש דן בכלל ובתל אביב בפרט והן ליכולותיה המוכחות של אמות לבנות מוצר ייחודי ואיכותי בכל מובן.


Carr ממשיכה לצמוח בהתאם לתוכניות הפיתוח והציגה גידול דו ספרתי ב-NOI וב-FFO לחציון.
Carr מפתחת כיום 5 פרויקטים בהיקף מצטבר של 1.5 מיליארד דולר מתוכם הושקעו עד לתאריך המאזן כ-560 מיליון דולר.
להערכת Carr עם השלמתם של חמשת הפרוקטים הנ"ל במהלך ארבע השנים הקרובות, יוכפל ה-NOI המייצג שלה ויעמוד על מעל 200 מיליון דולר, לעומת למעלה מ-100 מיליון דולר כיום.
אנרג'יקס מתקדמת בהכנות להקמת 9 פרויקטים בהספק כולל של כ- MWp90 אשר יוקמו במסגרת זכייתה במכרז הפוטו-וולטאי שפורסם על ידי רשות החשמל ברבעון הראשון. המתקנים צפויים להתחבר לרשת החשמל בשנת 2018 ולהוות תוספת משמעותית לפעילות החברה. בנוסף, לאחרונה הרחיבה אנרג'יקס את הסכמי המימון שלה, הן בגין הסכם מימון נאות חובב והן בגין הסכם מימון לחוות הרוח בפולין. הגדלת היקפי המימון בסך של כ-150 מיליון ש"ח, מהווה עדות נוספת לאיכותם של הפרויקטים הללו."

במהלך הרבעון, גייסה החברה הון בסך של 320 מיליון ש"ח נטו.לחברה קווי אשראי לא מנוצלים בהיקף של 500 מיליון ש"ח, כאשר 88% (7.4 מיליארד ש"ח) מנכסי החברה אינם משועבדים.

בחציון הראשון של שנת 2017 חל תיסוף של הש"ח מול המטבעות הזרים (בעיקר מול דולר ארה"ב ופר"ש) אשר השפעתו לפני מס הייתה קיטון של ההון העצמי של החברה ב- 260 מיליון ש"ח.

מיום 30 ביוני 2017 ועד למועד פרסום דוח זה, חל פיחות בש"ח מול המטבעות הזרים בהם פעילה הקבוצה (בעיקר בשל שינויים של הש"ח מול דולר ארה"ב ומול הפרנק השוויצרי) אשר הביא לגידול בהון העצמי של החברה בסך של כ-120 מיליון ש"ח (לפני השפעת מס).

דיבידנד
דירקטוריון החברה החליט על מדיניות חלוקת דיבידנד לשנת 2017, על פיה תשלם החברה בשנת 2017 סך של 104 אגורות למניה בחלוקה ל-4 פעימות.

עם אישור הדוחות בחודש אוגוסט 2017, קיבל דירקטוריון החברה החלטה על חלוקת דיבידנד בגין הפעימה השלישית והרביעית של שנת 2017, באופן שהתשלום יבוצע במנה אחת בסך כולל של 54 אגורות למניה (89 מיליון ש"ח) אשר ישולם במהלך חודש ספטמבר 2017.
אודות קבוצת אלוני חץ

אלוני חץ הינה חברת אחזקות המתמחה ומתמקדת בתחום הנדל"ן המניב בארץ ובחו"ל. הקבוצה פועלת בחמישה שווקים עיקריים: ישראל, ארה"ב [וושינגטון ובוסטון] , שוויץ ובריטניה. אחזקותיה העיקריות של החברה הינן:

בישראל מחזיקה הקבוצה ב- 60% באמות השקעות בע"מ, אחת מחברות הנדל"ן המניב הגדולות בישראל
ובכ-70% באנרג'יקס אנרגיות מתחדשות בע"מ, העוסקת בהקמת מערכות להפקת חשמל באמצעות אנרגיות מתחדשות.

בארה"ב - בוושינגטון מחזיקה הקבוצה ב- 49% מ- Carr , חברה פרטית העוסקת בנדל"ן מניב לצרכי השכרה, לרבות ניהול ואחזקה של בנייני משרדים שבבעלותה באזור מטרופולין וושינגטון .DC

בארה"ב - בבוסטון מחזיקה הקבוצה (55%) עם Oxford Properties ב-3 מבני משרדים.

בשוויץ מחזיקה הקבוצה ב-12.2% ב-Swiss Property AG PSP, אחת מחברות הנדל"ן המניב הגדולות ביותר בשוויץ. הקבוצה הינה בעלת המניות הגדולה ביותר ב-PSP.

בבריטניה פועלת הקבוצה באמצעות אחזקה בקרנות השקעה בנדל"ן Brockton Capital, 25% בקרן הראשונה, 5% בקרן השנייה ו-10% בקרן השלישית.

אתר האינטרנט של קבוצת אלוני חץ: www.alony-hetz.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il