TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אקסלנס ברוקראז': תוצאות טובות של גזית גלוב שאינן משתקפות במחיר המניה


אקסלנס
ממשיכים להמליץ בקנייה במחיר יעד 42 שקל באפסייד 27%

דוד גבאי, אנליסט הנדל"ן של אקלנס ברוקראז', מתייחס לתוצאות הדוחות הכספיים של הרבעון השני של גזית גלוב. "מדובר בתוצאות טובות שהן שילוב של שיפור בתוצאות החברות בקבוצה יחד עם שינוי כיוון בשער המטבע שאיננו משתקף במחיר המניה, מה שהוביל להערכתנו להרחבת הדיסקאונט הסחיר בגזית לרמה גבוהה של כ-29% ל- NAV סחיר".
גבאי מוסיף כי "אנחנו ממשיכים להמליץ על גזית בקניה עם מחיר יעד של כ-42 שקל למניה, המשקף כ-27% אפסייד למחיר המניה בשוק".


לדברי גבאי, "אנחנו רואים בחיוב את השיפור בתוצאות חברות בקבוצה, המשתקף בעדכון תחזית ה-FFO לשנת 2017. ההשקעה הראשונית בנדל"ן פרטי במיאמי מהווה סנונית ראשונה במימוש האסטרטגיה של גזית לצמצם את הדיסקאונט ל-NAV על ידי הקטנת שיעור השווי הסחיר".


גבאי מציין כי "גזית דיווחה על צמיחה של כ-4.7% ב-NOI ברבעון השני ל-490 מיליון שקל (בנטרול המטבע) וצמיחה של כ-3.4% ב-NOI מנכסים זהים המשקפים שיפור בתזרים כלל החברות בקבוצה. צמיחה של כ-22% ב-FFO הכלכלי לכ-175 מיליון שקל היא תוצאה מצמיחה בפעילות בברזיל (כולל 11% צמיחה ב-NOI), השפעה חיובית ממיזוג EQY-REG ושיפור בתוצאות החברות. ראוי לציין שהמטבע רשם פיחות לאחר הרבעון (בעיקר מול היורו וה-CAD), אשר צפוי להשפיע לטובה ברבעון השלישי. כתוצאה משיפור התוצאות ופיחות המטבע, ההנהלה עדכנה כלפי מעלה בכ-4% (וצמצמה הטווח) את תחזית ה-FFO הכלכלי של גזית. ה-LTV עמד על כ-54%, בדומה לרבעון הראשון וירידה משמעותית לעומת 62% בשנת 2016".


גבאי מוסיף כי "האחזקות המהותיות Regency Centers ו-First Capital דיווחו על תוצאות תפעוליות טובות לרבעון ושיקפו צמיחת NOI מנכסים זהים בכ-2.5% וכ-2.8% בהתאמה וחתימת חוזים חדשים במרווחים של כ-9% וכ-10%, בהתאמה. REG ממשיך להציג שיפור בתוצאות ה-FFO כתוצאה מהתייעלות עקב המיזוג עם EQY".


גבאי מציין כי "CTY) Citycon) הציגה צמיחה של כ-3.3% ב- NOI בחציון או 1.6% צמיחה ללא ייזום (ISO OMENA) ורכישות. תוצאות תפעוליות טובות בשוודיה (9% צמיחה ב-NOI מנכסים זהים) ובנורבגיה (5% צמיחה) קיזזו את התוצאות החלשות בפינלנד, המושפעת מהמשך סביבה מאתגרת (ירידה של 7% מנכסים זהים וירידה של כ-3% מפדיון שוכרים). CTY ממשיכה להשביח את תיק הנכסים, ומתחילת השנה מימשה חמישה נכסים לא ליבתיים בשווי של כ-118 מיליון יורו".


עוד כותב גבאי כי "אטריום הציגה שיפור בחציון המשתקף בצמיחה של כ-7% ב-NOI מנכסים זהים, או 3% ללא צמיחה של כ-21% ב-NOI ברוסיה. למרות הצמיחה החזקה הנובעת מהפסקת הנחות לשוכרים ברוסיה (כתוצאה משיפור בכלכלת רוסיה) ומהתחזקות הרובל, סיכון המדינה נשאר גבוה לאור הסנקציות החדשות ותנודתיות במטבע. ה-FFO של אטריום צמח בכ-5% כתוצאה מירידת הוצאות תפעוליות (לרוב משפטיות) ויישום תכנית התייעלות".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il