TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אבי גנון מונה לתפקיד מנכ"ל ארגון World ORT העולמי


אבי גנון WorldORT
הארגון פעל לאורך השנים בכ-100 מדינות ברחבי העולם | גנון נבחר לאור הצלחותיו בשורת תפקידים שביצע בארגון World ORT ובשרות הציבורי בישראל
גנון הינו המנכ"ל ה - 13 שיכהן בארגון וייכנס לתפקידו ב 1.9.17

אבי גנון, מנכ"ל 'קדימה מדע', מונה היום למנכ"ל ארגון החינוך היהודי World ORT העולמי, המעניק שרותי חינוך והכשרה טכנולוגית-מדעית, ככלי לעצמאות כלכלית במטרה לצמצם פערים חברתיים-כלכליים. פעילות הארגון נגעה ב- 137 השנים האחרונות במרבית הקהילות היהודיות ברחבי העולם.

גנון, המשמש מאז 2011 כמנכ"ל ארגון 'קדימה מדע' - שלוחתו הישראלית של ארגון World ORT העולמי - הוביל את הארגון להישגים חסרי תקדים ובהם: גיוס והשקעת מאות מיליוני שקלים בחינוך המדעי-טכנולוגי לצמצום פערים בפריפריה החברתית והגאוגרפית של ישראל.

בתפקידיו בעבר שימש גנון כמנכ"ל World ORT במדינות ברית המועצות לשעבר וראש מנהל החינוך במשרד ראש הממשלה, בו היה אחראי על כלל פעילות החינוכית של הארגון בברה״מ לשעבר. כמו כן, שימש כמזכיר ראשון בשגרירות הישראלית במוסקבה ומנהל המרכז הישראלי לתרבות במוסקבה. בשנה שעברה נבחר גנון למנכ"ל המצטיין של World ORT העולמי.
אבי נכנס לנעליהם של אהרון סינגלובסקי, מקס בראודה יוסף הרמץ ורוברט זינגר וטובים אחרים, שכיהנו בתפקיד זה והובילו את הארגון להישגים פורצי דרך בקהילות יהודיות ברחבי העולם.

נשיא World ORT ד"ר קונרד ג'איילס אמר כי מינויו של גנון הינו רגע מכונן עבור הארגון.
"לאורך 10 השנים האחרונות, אבי הציג מנהיגות יוצאת דופן, חזון ויוזמה בביסוסה של שלוחת הארגון בישראל. אני בטוח כי הוא יצליח להרחיב את פעילות World ORT בכל העולם".

דריו ורטהיים, יו" חבר הנאמנים של ארגון World ort הביע שביעות רצון מהמינוי: "כארגון חינוכי בינלאומי , שלקח על עצמו להכשיר את הדור הבא לשוק העבודה המתקדם, במטרה לצמצם פערים חברתיים-כלכליים,- עומדים בפנינו אתגרים לא פשוטים. הקפיצה הטכנולוגית של העשור

האחרון יצרה פער עצום בין הנלמד והמצוי במערכות החינוך לבין עולם התעסוקה של המחר. מקצועות רבים צפויים להעלם ואחרים דורשים מיומנויות של המאה ה 21. אל האתגר הזה נכנס אבי גנון שהוביל פרויקטים פורצי דרך במערכת החינוך בישראל, פרויקטים שהטביעו חותמם על מאות אלפי תלמידים בשנים האחרונות וסייעו לצמצום פערים חברתיים. אין לי ספק כי כישוריו וניסיונו העשיר יסייעו לארגון להתמודד עם האתגרים של המחר ולממש את חזון הארגון".

מוטי דותן יו"ר קדימה מדע: "אבי מנצח בשנים האחרונות על העשייה הענפה של קדימה מדע התורמת רבות למהפכת החינוך המדעי -טכנולוגי בפריפריה. ההובלה המקצועית, הראיה האסטרטגית והמחויבות האישית שלו לעשיה זו הן שהביאו לבחירתו לתפקיד חשוב זה.
אני וכל צוות קדימה מדע בישראל חשים גאווה גדולה על בחירתו".

אבי גנון: "אני רוצה להודות להנהגת ארגון World ORT על האמון שנתנו בי. זוהי משרה רבת אחריות וחשיבות לאומית ועולמית. לארגון מורשת ענפה של 137 שנות חינוך ערכי ועשייה חברתית לקידום נוער יהודי ושאינו יהודי ברחבי העולם. היום, יותר מתמיד, התרחבותם של הפערים החברתיים והכלכליים בעולם מעלה את נחיצותו וחשיבותו של הארגון המבקש לצמצם פערים אלו באמצעות חינוך והכשרה מקצועית בדגש על טכנולוגיה ומקצועות מדעיים – חינוך המאפשר עצמאות כלכלית".

World ORT הינו ארגון החינוך היהודי הבינלאומי הפועל משנת 1880 במרבית הקהילות היהודיות ברחבי העולם. משאבי הארגון העולמי מגיעים בעיקר מתורמים פרטיים, קרנות פילנתרופיות ונתמכים
על ידי איגוד הפדרציות היהודיות וממשלות ברחבי העולם. הפעילות של World ORT בישראל מתקיימת משנת 2007 תחת השם "קדימה מדע" בשיתוף משרדי הממשלה (משרד החינוך, המשרד לפתוח הנגב והגליל ואחרים) ובשיתוף עם קרנות פילנתרופיות, המגזר העסקי ורשויות מקומיות לקידום החינוך המדעי-טכנולוגי בפריפריה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il