TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת אפלייד מטיריאלס השיגה את התוצאות הרבעוניות הטובות ביותר שלה ב-50 שנות קיומה


אפלייד מטריאלס
פעילות אפלייד מטיריאלס ישראל נמצאת בצמיחה מואצת

הכנסות שיא בסך 3.74 מיליארד דולר, גידול של 33% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד
רווח שיא למניה בסך 0.85 דולר, גידול של 85% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד
רווח למניה (non-GAAP) בסך 0.86 דולר, גידול של 72% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד
הגידול בסך ההכנסות והרווח למנייה צפוי להימשך גם ברבעון הרביעי של שנת הכספים 2017

חברת אפלייד מטריאלס (סימול נאסד"ק: AMAT), שתחגוג יובל להיווסדה ב-10 בנובמבר, דיווחה על תוצאות שיא לרבעון השלישי של שנת הכספים, שהסתיים ב-30 ביולי 2017.
סך המכירות נטו גדל ב-33% בהשוואה לתקופה המקבילה בשנה שעברה, ל-3.74 מיליארד דולר. שולי הרווח הגולמי גדלו ב-3.1 נקודות ל-45.4%. שולי הרווח התפעולי גדלו ב-6.2 נקודות ל-27.3%. הרווח למנייה גדל ב-85% ל-0.85 דולר.
מבין הנתונים שלא לפי כללי חשבונאות מקובלים (non-GAAP), החברה הגדילה את שולי הרווח ב-2.9 נקודות ל-46.6%, הגדילה את שולי הרווח התפעולי ב-5.9 נקודות ל-28.7%, הרווח למנייה גדל ב-72% ל-0.86 דולר.


החברה נהנתה מתזרים שיא של מזומנים מפעילות בסך 1.37 מיליארד דולר, המהווה 36% מההכנסות, והניבה לבעלי המניות 482 מיליון דולר באמצעות רכישה עצמית של מניות ודיבידנדים במזומן.
"ההכנסות והרווח בשיא של כל הזמנים, והחברה נמצאת בתנופה אדירה, עם תחזית חיובית מאד לעתיד," אמר גארי דיקרסון, נשיא ומנכ"ל החברה. "השווקים שלנו צומחים עם הרחבה של גורמי ביקוש. היצע הטכנולוגיה המגוון של אפלייד מטריאלס מאפשר לנו לשחק תפקיד חשוב בקידום החזון בתחום המוליכים למחצה וצגים."


תחזית עסקית
ברבעון הרביעי של שנת הכספים 2017, צופה החברה שהמכירות נטו יהיו בטווח שבין 3.85 ל-4.0 מיליארד דולר. מרכז הטווח ייצג גידול של כ-19% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
הרווח המתואם למניה על בסיס מדולל שלא לפי כללי חשבונאות מקובלים צפוי להיות בטווח של בין 0.86 ל-0.94 דולר. מרכז הטווח ישקף גידול של כ-36% בהשוואה לרבעון אשתקד.


תחזית זו לרווח למניה על בסיס מדולל שלא לפי כללי חשבונאות מקובלים אינה כוללת חיובים הקשורים לרכישות שהושלמו בסך 0.04 דולר למניה, ואינה משקפת פריטים שאינם ידועים במועד זה כגון חיובים נוספים הקשורים לרכישות או פריטים לא תפעוליים או יוצאי דופן אחרים כמו גם חיובי מס אחרים אשר איננו יכולים לחזות ללא מאמץ בלתי סביר עקב האי-וודאות המאפיינת אותם.


אודות אפלייד מטיריאלס (Applied Materials)
אפלייד מטיריאלס, אינק. (נאסד"ק: AMAT) היא המובילה באספקת פתרונות בתחום הנדסת חומרים המשמשים לייצור כמעט כל שבב חדש וצג מתקדם בעולם. המומחיות של אפלייד בהנדסת חומרים ברמת האטום עבור התעשייה, מאפשרת ללקוחות להפוך הזדמנויות למציאות. החידושים של אפלייד מטיריאלס מאפשרים לטכנולוגיה להפוך למציאות ולעצב את העתיד.
אפלייד מטיריאלס ישראל עוסקת בפעילות ה -Process Diagnostics and Control (PDC) - מערכות לתחום בקרת ייצור שבבים, אחד מתחומי הליבה של החברה העולמית. המרכז בארץ, הממוקם בפארק המדע ברחובות, נחשב למרכז המו"פ והייצור הגדול ביותר של אפלייד מטיריאלס מחוץ לארה"ב ובמהלך העשור האחרון השקיעה בו החברה מעל ל- 1.5 מיליארד דולר.


לאור הצמיחה המרשימה בנתוני הפעילות של החברה בישראל, נמצאת החברה בגיוס של מואץ של עובדים חדשים, וזאת בהמשך לעשרות רבות שכבר גויסו מתחילת השנה במגוון תחומים. כיום מעסיקה אפלייד מטיריאלס ישראל כ- 1,350 עובדים. למדיע נוסף - http://appliedjobs.co.il/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il