TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מעבדת קספרסקי משיקה אפליקציה לחיבור מאובטח של מכשירי אנדרואיד


קספרסקי
הצפנת תעבורה, הידועה גם כ-VPN (Virtual Private Network), מונעת יירוט של מידע המשודר דרך האינטרנט כמו גם שימוש זדוני בו

מעבדת קספרסקי מכריזה על השקת Kaspersky Secure Connection for Android, אפליקציית freemium חדשה, שתוכננה כדי להגן על נתוני משתמשים העוברים דרך האינטרנט. המאפיין המרכזי של האפליקציה החדשה טמון בגמישות שלה: כדי לספק את הנוחות וההגנה המרביים על המשתמש, האפליקציה מפעילה הצפנה של תעבורה, באופן אוטומטי, בהתאם לרמת האבטחה ברשת ה- Wi-Fi אליה מחובר המכשיר, וכן בהתאם לאתרים ולאפליקציות שהורדו/נפתחו.


הצפנת תעבורה, הידועה גם כ-VPN (Virtual Private Network), מונעת יירוט של מידע המשודר דרך האינטרנט כמו גם שימוש זדוני בו. לדוגמה, ההצפנה יכולה לסייע לאבטח סיסמאות של חשבונות, מסרים אישיים או תמונות רגישות הנשלחות ברשת, וכן דפים שביקרו בהם המשתמשים והזמנות שבוצעו. שיטת פעולה זו חשובה במיוחד באם המשתמש מתחבר לעיתים קרובות לרשתות Wi-Fi שאינן מוכרות לו, ואשר עלולות לשמש כמלכודות שהפעילו עברייני סייבר. על פי מחקר של מעבדת קספרסקי, כל רשת רביעית (28%) ברחבי העולם אינה רשת בטוחה.


אפליקציית Kaspersky Secure Connection for Android נועדה להגן על פרטיות משתמשים ועל מידע אישי מפני איומים ברשתות Wi-Fi. בהתאם להגדרות, הפתרון יכול להצפין באופן רציף את כל התעבורה שמתקבלת ונשלחת, או לעשות זאת רק במצבים בהם אבטחה היא חשובה במיוחד, לדוגמא, כאשר משתמש מתחבר לרשת Wi-Fi שאינה בטוחה. בנוסף, כברירת מחדל, הפתרון מציע להפעיל הגנה כאשר נפתחים אתרים ואפליקציות המכילים מידע פיננסי (בנקאות, חנויות מקוונות, מערכות תשלומים) ואתרים של רשתות חברתיות. משתמש יכול גם לבחור אתרים ואפליקציות עבורם הוא רוצה להפעיל הגנה נוספת.


Kaspersky Secure Connection מספק 200 מגה של תעבורה מוצפנת בחינם בכל יום, עבור כל מכשיר, למספר בלתי מוגבל של מכשירים. משתמשים שירשמו בפורטל My Kaspersky יקבלו 300 מגה ליום בחינם. הגרסה בתשלום מציעה תעבורה בלתי מוגבלת לחמישה מכשירים למשך חודש או שנה, בהתאם למנוי.


"מכשירים ניידים משמשים לעיתים קרובות כדי להתחבר לרשתות Wi-Fi שאינן מוכרות, דבר שהופך הצפנה של תעבורה לחיונית. אנו שמחים להציג פתרון הגנה על תשדורת נתונים דרך מערכת ההפעלה הניידת הנפוצה ביותר בעולם. מעכשיו המשתמשים יכולים להיות בטוחים שהפעולות הפיננסיות והמידע הרגיש שלהם מוגנים, ללא קשר למיקומם. אנו מתכננים להציע פתרון דומה למכשירי iOS עד סוף השנה", אמר אנדריי מוצ'ולה, ראש תחום לקוחות פרטיים, מעבדת קספרסקי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il