TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טבעול משיקה את סדרת "המון חלבון"


טבעול
מוצרים עשירים בחלבון המתאימים כמנה עיקרית. מוצר הדגל, שניצל תירס, יכיל 50% יותר חלבון
טבעול יוצאת במהלך אסטרטגי רחב היקף ומשיקה את סדרת "המון חלבון", מוצרים מן הצומח המהווים מקור לחלבון כמנה עיקרית לכל המשפחה.

במסגרת המהלך, וכחלק מסדרת "המון חלבון", משיקה טבעול את מוצר הדגל שלה, שניצל התירס, עם תוספת של 50% יותר חלבון. המוצר החדש יכיל 10 גרם חלבון ביחידה במקום 6.6 גרם במוצר הקיים. תהליך הפיתוח של שניצל תירס עם 50% יותר חלבון ארך כשנתיים והמוצר זכה לציונים גבוהים במבחני טעימה בקרב בני נוער וילדים. כמו כן, דאגו בטבעול להמשיך לעשות שימוש בחלבון איכותי העשוי משילוב של שלושה חלבונים: חיטה, סויה וביצה. מטרת המהלך היא לאפשר למוצרי טבעול להוות מנה עיקרית שהיא מקור לחלבון בארוחת הצהריים או הערב של כל בני המשפחה.

קטגוריית המזון המוכן הקפוא מן הצומח מגלגלת מעל 234 מיליון ש"ח בשנה (2016), כאשר במחצית הראשונה של 2017 גודלה עומד על 112 מיליון ש"ח. טבעול מובילה את הקטגוריה עם 60% נתח שוק בחציון הראשון של 2017.

עוד בסדרת "המון חלבון" משיקה טבעול "נקניקיות מן הצומח עם המון חלבון" - נקניקיה חדשה עם 12 גרם חלבון במנה של 2 יחידות. הנקניקיות של טבעול, כמו כל מוצרי החברה, אינן מכילות חומרים משמרים ומכילות חלבון איכותי העשוי משילוב של חלבון חיטה, חלבון סויה וחלבון ביצה.

סדרת המון חלבון מצטרפת למגוון מוצרי, טבעול המכילים כמות גדולה של חלבון ביניהם שווארמה מן הצומח המכילה 32 גרם חלבון במנה, טחון מן הצומח המכיל 21 גרם חלבון במנה והמבורגר מן הצומח המכיל 15 גרם חלבון ביחידה. כמות החלבון במוצרים והעשרתם בברזל וויטמין B12 ממצב אותם כחלופה ראויה למנה עיקרית.

שניצל התירס מסדרת המון חלבון, משווק באריזות של 664 גרם, להבדיל משניצל התירס הרגיל המשווק באריזה של 750 גרם, אך המחיר יישאר זהה. פער המחירים בין המוצרים נובע מכמות החלבון הגבוהה אשר מייקרת את עלויות הייצור.

כשרות:

שניצל תירס ונקניקיות: רבנות מטה אשר

שניצל צמחוני: בד"צ העדה החרדית


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il