TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת טובול בוחרת בפתרונות אבטחת המידע של Sophos


sophos
הפרויקט, בהיקף 200 אלף שקלים, ישרת 300 משתמשי הארגון ויספק שליטה מרכזית על כל מערכות ההגנה הארגוניות, גישה בטוחה מרחוק וחיבור מאובטח לסניפים

קבוצת טובול, המובילה בענף הבניה בארץ, משווקת ומפיצה של חומרי בניין ומוצרי גמר לבית, בוחרת בפתרונות אבטחת המידע של חברת Sophos, המיוצגת בישראל על ידי Power Communication. הפרויקט, בהיקף של 200 אלף שקלים, נמשך מספר שבועות והסתיים לאחרונה. הוא ישרת כ-300 עובדים ב- 3 סניפי הארגון.


במסגרת הפרויקט, שהתבצע על ידי חברת Expert2IT, הוטמעו פתרונות מקיפים לאבטחת המידע של הארגון, המאפשרים שליטה מרכזית על כל מערכות ההגנה, גישה בטוחה מרחוק וחיבור מאובטח לסניפים.
במהלך הפרויקט הוטמע פתרון Sophos UTM (Unified Threat Management) לניהול מאוחד של איומים בסניפי הארגון המרכזיים, הכולל את כל המודולים המוצעים, ביניהם WAF, הגנה על אימייל, הגנה על רשתות VPN, Intrusion Protection ועוד. מעבר לכך, הוטמעו פתרונות הדור הבא להגנת נקודות קצה (Next Generation Endpoint Protection) המנוהלים בפלטפורמת Sophos Cloud Central , ופתרון Sophos Intercept-X המתקדם להגנה מפני התקפות כופר ו- zero day. הסניפים המרוחקים של טובול חוברו למטה החברה על ידי Sophos Red, התקן אית'רנט מרוחק (Remote Ethernet Device) המאפשר להרחיב את יכולות ההגנה הארגוניות לכל סניף ומיקום בקלות.

מוטי רותם, מנהל מערכות המידע בקבוצת טובול אמר כי: "קבוצת טובול חיפשה פתרונות אבטחת מידע שיספקו את ההגנה המקיפה והאיכותית ביותר מחד, וקלות בניהול מאידך. כפי שקבוצת טובול מציעה ללקוחותיה סל רחב וכולל של מוצרים בענף הבניה תחת קורת גג אחת, כך גם בחרנו ספק שייתן מענה מקיף לכל צרכי אבטחת המידע של הארגון בפלטפורמה אחת פשוטה ויעילה, וזאת לאחר בחינה מדוקדקת של יכולות ההגנה שלהם ולאחר ברור מקיף שכלל התאמה מדויקת לצרכים הספציפיים של טובול".


גיל פלד, מנכ"ל Expert2IT אמר כי: "Sophos מציעה פתרונות רבים וחדשניים להגנה ארגונית מפני כל סוגי ההתקפות האפשריות הידועות והלא ידועות. Sophos מאפשרת לנו לתת פתרונות כוללים לכל רכיבי הארגון ברמה הגבוהה ביותר. היא היחידה שמספקת כיום פתרון Synchronized Security המאפשר לכל רכיב הגנה בארגון 'לדבר' עם כל שאר הרכיבים ולמנוע התקפות בזמן אמת עוד לפני שהן מגיעות ליעדן".
אילן סגלמן סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי ב- Power Communications ומנהל פעילות Sophos בישראל אמר כי: "פתרונות אבטחת המידע של Sophos מספקים הגנה מקיפה ושקט נפשי לארגונים מבוזרים, הזקוקים ליכולת שליטה מרכזית בכל ההיבטים של אבטחת המידע, הן במטה החברה והן בסניפים מרוחקים שלה. כל זאת, תחת מערך ניהול פשוט וקל שמספק יחס עלות/תועלת מעולה תוך שהוא חוסך בשעות עבודה ומספק תובנות רבות ערך לטווח הקצה והארוך".

אודות Power Communication
Power Communication הוקמה בשנת 1996, החברה הינה- "Value Added Distributor" ומתמחה בתחום התקשורת, אבטחת המידע וההמשכיות העסקית. הידע המקצועי והניסיון שנצבר במהלך השנים, בשילוב הפתרונות המופצים על ידה, מאפשרים לחברה לספק פתרונות אבטחת המידע, המשכיות עסקית ותקשורת של מיטב היצרנים בעולם, בשילוב תמיכה ושרות ברמה הגבוהה ביותר. החברה מייצגת בישראל את החברות Sophos, Unitrends ואחרות.


יותר מ-100 מיליון משתמשים ב-150 מדינות מסתמכים על פתרונות אבטחת המידע של Sophos, כהגנה הטובה ביותר מול האיומים המורכבים שעומדים מולם ואובדן מידע יקר. Sophos היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה הלונדונית לניירות ערך ובעלת הסמל "SOPH". מרכז הפעילות שלה נמצא באוקספורד , אנגליה. לפרטים נוספים : www.sophos.com.


אודות Expert2IT
Expert2IT (נוסדה ב- 2011) מתמחה במתן פתרונות לסביבת ה – IT, עם דגש עיקרי על תחומי אבטחת המידע, מערכות אחסון, גיבוי והמשכיות עסקית.
החברה הינה Value Added Reseller ושותפה עסקית של פתרונות טכנולוגיים מובילים. הפתרונות המתקדמים שמציעה Expert2IT נבחרו לאחר בחינה קפדנית ולאחר שנמצאו כמתאימים והשלמים ביותר עבור לקוחותיה במגזרים מגוונים.
המוטו של Expert2IT הוא "שירות הוא מעל לכל" והיא משקיעה משאבים רבים על מנת לספק ללקוחותיה את השירות המוביל בתחומה.


אודות קבוצת טובול
קבוצת טובול הפעילה מעל ל-30 שנה, הנה אחת החברות המובילות בישראל בתחומי הייבוא, השיווק וההפצה של חומרי בנין, קרמיקה, דלתות פנים ויזמות בענף הבניה. הקבוצה מספקת מענה ופתרון בענף הבניין משלבי הבניה הראשוניים ועד לשלב הפנים והגמר, למגוון הלקוחות בסיטונאות ובקמעונאות, בפריסה ארצית. לקבוצת טובול סל מוצרים של כשישים אלף פריטים, והיא משמשת כנציגת המפעלים המובילים בענף הבניין. לקבוצת טובול יתרונות רבים המאפשרים מתן שירות מקצועי מהיר ויעיל ללקוחותיה, החל ממרכז לוגיסטי ממוחשב ומתקדם, סל מוצרים מגוון העונה על כל צורכי הענף, צי רכבים גדול הנותן מענה לכל דרישת שינוע, צוות עובדים מקצועי ואמין, כוח קניה חזק, מרכז טכני ומערכת מחשוב מהמתקדמות ביותר.
קבוצת טובול הוקמה בשנת 1984, והיא בבעלות פרטית של האחים סימו, בועז ואורן טובול, הפעילים עסקית בחברה. קבוצת טובול מעסיקה כ-300 עובדים. לקבוצה צי המונה כ-30 משאיות, המופקדות על מערך ההפצה הארצי. צי זה מספק פתרונות לכל סוגי השינוע.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il