TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת כרכם מקבוצת א. וייס קיבלה טופס 4 לפרויקט צל הגבעה 3 ברמת גן


פרויקט צל הגבעה 3 רמת גן של חברת כרכם מקבוצת א. וייס
מדובר בבניין שבמקור היו בו 3 קומות עם 6 דירות ללא חניה ומעלית. לבניין המקורי נוספו 6 דירות חדשות

חברת כרכם מקבוצת א. וייס, המתמחה בעיקר בהתחדשות עירונית, קיבלה טופס 4 לפרויקט תמ"א 38/1 אותו ביצעה ברחוב צל הגבעה 3 ברמת גן.


מדובר בבניין שבמקור היו בו 3 קומות עם 6 דירות ללא חניה ומעלית. לבניין המקורי נוספו 6 דירות חדשות. במסגרת ההתחדשות חוזק הבניין כנגד רעידות אדמה ולדירות הקיימות התווספו ממ"ד בשטח של כ-12 מ"ר ומרפסת בשטח של כ- 8 מ"ר. כמו כן נוספו לבניין מעלית ו-9 מקומות חניה, ובוצעה החלפת כל התשתיות של הבניין (מערכות ביוב ומים, חשמל ציבורי, מערכות כיבוי אש, אינטרקום צבעוני, לובי חדש ומודרני, חדרי משאבות, אשפה וגז)


מרגע העלייה לקרקע השלימה החברה את הבנייה ב- 17 חודשים בלבד ועתה בעקבות קבלת טופס האכלוס, הדיירים החדשים יוכלו לקבל את דירותיהם החדשות. פרויקט זה מצטרף לשלושה פרויקטים נוספים שהחברה כבר אכלסה ברמת גן ברחובות האמוראים, פנחס רוטנברג והירדן.
לדברי יקי יצחקי, מנכ"ל חברת כרכם מקבוצת א. וייס המתמחה בהתחדשות עירונית "אנו גאים לקראת אכלוס של פרויקט התחדשות עירונית נוסף ברמת גן. האתגר בפרויקט מסוג זה של חיזוק ותוספת דירות הוא היכולת לעשות את העבודה עם הפרעה מינימלית לחיי הדיירים שחלקם נשארים לגור בבניין לאורך התקופה הזו. בימים אלו אנו מנסים לקדם פרויקטים נוספים בעיר הנמצאים בשלב החתמת דיירים ותכנון ראשוני."


את הפרויקט תכנן משרד אדריכלים חורש לרייה, מהנדס הקונסטרוקציה הוא רועי קלע. בחברה ציינו בסיפוק את שיתוף הפעולה מצד מחלקת ההנדסה בעירייה שסייעה בקבלת טופס האכלוס למרות החופשה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il