TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אליום מעמיקה את פעילותה באמריקה הלטינית


אליום מדיקל
החברה קיבלה אישור לשיווק הסטנטים האורולוגיים במקסיקו

תחילת מכירות משמעותיות צפויה במהלך המחצית השניה של שנת 2017
אישור השיווק מגיע בהמשך להסכם ההפצה במקסיקו בהיקף של 26 מיליון שקל לפחות עליו חתמה אליום בשנה שעברה
במקסיקו אשר אוכלוסייתה מונה למעלה מ-120 מיליון תושבים, מערכת בריאות מפותחת וביטוח רפואי ממשלתי מסובסד


 אליום מדיקל (ת"א – אלמד; TASE: ALMD), חברת מכשור רפואי המתמחה בטכנולוגיות זעיר פולשניות, הודיעה היום כי קיבלה את אישורי רשות הבריאות במקסיקו לשיווק הסטנטים הפרוסטטיים (RPS ו-TPS), וכן הסטנטים לשופכה הבולברית ((BUS המיוצרים על ידה, בהתאם להסכם ההפצה כאמור.


הסטנטים האורולוגיים יופצו במקסיקו באמצעות המפיץ הבלעדי עמו חתמה החברה בשנה שעברה על הסכם אסטרטגי להפצה בלעדית ל-5 שנים של כל מערכות הסטנטים האורולוגיים והביליאריים שלה, ושל קו המוצרים לתיקון ליקויים ברצפת האגן אצל נשים. אליום מצויה בימים אלה בתהליך מול רשות הבריאות המקסיקנית, באמצעות המפיץ הבלעדי שלה במדינה, לקבלת אישור שיווק הסטנטים הנוספים שלה, וכן עבור קו המוצרים לתיקון ליקויים ברצפת האגן הנשי. המפיץ פועל במגזר הפרטי והציבורי, ומתמחה בהפצת מוצרים כירורגים במספר תחומים, ביניהם אורולוגיה, ניורו-ווסקולר, קרדיו-ווסקולר ואונקולוגיה. בין המוצרים של המפיץ נכללות חברות עולמיות מובילות בתחום הציוד הרפואי כמו ,Terumo, Bard ו-St. Jude.


במסגרת הסכם ההפצה התחייב מפיץ זה לרכוש את מוצרי אליום הכלולים בו בהיקף מצטבר של כ-26 מיליון שקל לפחות, לפי יעדים רבעונים מינימאליים, וכן לפעול לקבלת האישורים הרגולטוריים הנדרשים למכירה במקסיקו ולשאת בכל העלויות הכרוכות בכך. כמו כן, התחייב המפיץ לנקוט בפעולות שיווק ומכירה על פי תוכנית שנתית אשר תתואם עם החברה, ולקיים סדנאות הדרכה עבור רופאים אשר יעשו שימוש במוצרים.


אוכלוסיית מקסיקו מונה למעלה מ-123 מיליון איש, ובה מערכת בריאות מתקדמת ומפותחת. בעשור האחרון יישמה מקסיקו תכניות שונות לשיפור והרחבת ביטוח הבריאות הלאומי, כך שכיום, כמעט כל אזרחי מקסיקו נהנים מביטוח רפואי בסבסוד ממשלתי. השוק המקסיקני למכשור רפואי הוא השני בגודלו באמריקה הלטינית לאחר ברזיל. המדינה היא היבואנית הגדולה ביותר של ציוד רפואי ביבשת אמריקה אחרי ארה"ב וקנדה, עם יבוא שנתי של כ-3.2 מיליארד דולר. לפי תחזית משרד הכלכלה המקסיקני, סך המכירות השנתי של ענף הציוד הרפואי במדינה צפוי להגיע לכ-17.6 מיליארד דולר עד 2020 עם קצב צמיחה שנתי ממוצע של 7.1%.


אסף אלפרוביץ, מנכ"ל קבוצת אליום: "הכניסה למקסיקו מהווה דריסת רגל משמעותית של מוצרי אליום בשוק הגדול והמתפתח של אמריקה הלטינית, וזאת בנוסף לשוק הארגנטיני בו התחלנו למכור לאחרונה.
הסכם ההפצה שלנו במקסיקו מעניק תוקף לחדשנות וליתרונות הייחודיים של מוצרי החברה. אנו מאמינים כי שיתוף הפעולה עם המפיץ יהווה עוגן להרחבת הפעילות המסחרית בשווקים מרכזיים אחרים באמריקה הלטינית.
אנו פועלים להמשך יישום תוכניותינו להתרחב לשווקים אסטרטגיים נוספים וליצירת מנועי צמיחה חדשים. במסגרת זו אנו מקדמים הסכמי הפצה בשווקים אטרקטיביים נוספים שיתמכו בהמשך הצמיחה במכירות מוצרי החברה, מתוך מטרה לייצר ערך עבור בעלי המניות שלנו".

אודות אליום מדיקל:
אליום מתמחה במכשור רפואי זעיר פולשני והנה בעלת מגוון טכנולוגיות וקווי מוצרים בתחום זה. אסטרטגיית החברה הינה ליצור ערך על ידי הרחבה של בסיס הפיתוחים הפנימיים וכן על ידי רכישת קווי מוצרים וטכנולוגיות נוספים .את החברה מובילים אנשי מקצוע בעלי ידע וניסיון רב בקידום מהיר של מוצרים משלב הפיתוח ועד לשלב המסחרי תוך הבטחת מימון ארוך טווח ויתרון לגודל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il