TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בריינסוויי מיישמת בהצלחה את המודל העסקי החדש


בריינסווי
גידול של 11% בהכנסות הרבעון השני ל-2.4 מ' ד'; סך ההכנסות המינימליות הצפויות בשנים הקרובות בגין הסכמי ההשכרה שנחתמו גדלו ברבעון השני ב-27% ל-19 מיליון דולר

בריינסוויי מדווחת על קבלת מסגרת אשראי מבנק מזרחי טפחות בע"מ בסך כולל של עד 6 מיליון דולר לתקופה של 42 חודשים

יעקב מיכלין, מנכ"ל בריינסוויי: "אנו מרוצים מאוד מתוצאות הרבעון השני הממחישות את יכולתנו להפוך את בריינסוויי לחברה עם אופק צמיחה יציב וארוך טווח המתבסס על הביקוש הגובר למערכות ה-Deep TMS הייחודיות שלנו ולגידול העקבי הצפוי בביקוש להן ובשימוש בהן. מסגרת האשראי הבנקאי, בנוסף למזומנים שבידי החברה, מבטיחה את צרכי המימון של החברה למימוש יעדי החברה, במתכונתם הנוכחית וזאת ללא דילול בעלי המניות. קבלת האשראי הבנקאי מאששת את איתנות המודל העסקי החדש"

בריינסוויי, חברה מובילה המפתחת טכנולוגיה פורצת דרך לטיפול בהפרעות מוחיות, פרסמה את דוחותיה הכספיים לרבעון השני של 2017, שהינו רבעון נוסף ליישום המודל העסקי החדש בחברה המתמקד בעיקר בהשכרת מערכות ללקוחות.


המעבר מהתמקדות במכירה למודל עסקי המבוסס בעיקר על השכרת מערכות כרוך, בשלביו הראשונים, בירידה בהכנסות שבאה לידי ביטוי באופן בולט ברבעון הראשון של השנה. ברבעון השני, החברה מציגה צמיחה של 11% בהכנסות, וצופה המשך צמיחה עקבית בהכנסות מרבעון לרבעון.
לאור שינוי המודל הפירוט להלן יתמקד בהשוואה לרבעון הראשון של שנת 2017, ולא לרבעון המקביל אשתקד.


ההכנסות ברבעון השני של 2017 הסתכמו ב-2.38 מיליון דולר, גידול של כ-11% בהשוואה להכנסות של 2.15 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2017. הכנסות החברה מהשכרת מערכות הסתכמו הרבעון בכ-1.6 מיליון דולר, כ-67% מסך הכנסות החברה.


כחלק מהמעבר ליישום מודל השכרת המערכות, בריינסוויי מפרסמת, זו הפעם השנייה, את פריסת דמי השכירות המינימאליים בגין החוזים המחייבים עליהם חתמה עם לקוחותיה עד ליום ה-30 ביוני 2017. דמי השכירות המינימאליים הצפויים להתקבל מכל חוזי ההשכרה של החברה, נכון לסוף הרבעון השני של 2017, נאמדים בהכנסות צפויות מינימליות (לפני דמי שימוש) של 19.1 מיליון דולר, גידול של 27% בהשוואה לאומדן הכנסות צפויות מינימליות (לפני דמי שימוש) של כ-15 מיליון דולר, עליו דיווחה החברה בסוף הרבעון הראשון של 2017.

הרווח הגולמי ברבעון השני של השנה הסתכם בכ-1.8 מיליון דולר, גידול של 7% בהשוואה לכ-1.7 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2017. שיעור הרווח הגולמי שומר על רמתו הגבוהה, כ-77% מסך ההכנסות.
הוצאות המחקר והפיתוח נטו הסתכמו ברבעון השני של 2017 בכ-1.3 מיליון דולר, בהשוואה להוצאות מו"פ של כ-1.2 מיליון דולר ברבעון הראשון של השנה. הגידול בהוצאות המו"פ הוא תוצאה של גידול בהיקף הפעילות במחלקת המחקר והפיתוח ועיקרו פיתוח הסטימולטור וסיום ניסוי קליני ב-OCD.


הוצאות השיווק ברבעון השני של 2017 הסתכמו בכ-1.6 מיליון דולר, בהשוואה לכ-1.4 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2017. הגידול בהוצאות השיווק נובע בעיקר מגידול הפעילות בשוק האמריקאי.
הוצאות הנהלה וכלליות ברבעון השני של השנה הסתכמו בכ-0.7 מיליון דולר, גידול קל בהשוואה לרבעון הראשון של השנה.
ההפסד התפעולי ברבעון השני של 2017 הסתכם בכ-1.8 מיליון דולר בהשוואה להפסד תפעולי של כ-1.5 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2017. הגידול בהפסד התפעולי נובע מהגידול בהוצאות המו"פ והוצאות השווק.


ההפסד הנקי ברבעון השני של השנה הצטמצם לכ-0.5 מיליון דולר, בהשוואה להפסד נקי של 1.9 מיליון דולר ברבעון הראשון של השנה וזאת בעיקר כתוצאה מגידול בהכנסות המימון בגין קיטון התחייבות בגין מענקים ממשלתיים.


קצב שריפת המזומן ברבעון קטן לכ-1.2 מיליון דולר בהשוואה לכ- 1.9 מליון דולר ברבעון הראשון של 2017. בקופת המזומנים ופיקדונות לזמן קצר סך של כ-6.6 מיליון דולר נכון ליום ה-30 ביוני 2017. ההון העצמי של החברה ליום ה-30.6.17 הסתכם בכ-8.3 מיליון דולר.


בריינסוויי מדווחת היום גם על התקשרות עם בנק מזרחי טפחות בע"מ בהסכם מסגרת להעמדת אשראי לחברה בהיקף כולל של עד 6 מיליון דולר. בהתאם לתנאי הסכם האשראי, יעמיד בנק מזרחי לרשות החברה את סכום האשראי בשתי מסגרות להלוואה לזמן ארוך בסך של 3 מיליון דולר כל אחת ובריבית של ליבור רבעוני + 6% וליבור רבעוני + 6.75%, ולפירעון קרן, בשמונה תשלומים רבעוניים רצופים ושווים, החל בעוד 18 ו-12 חודשים בהתאמה.


יעקב מיכלין, מנכ"ל בריינסוויי, מסר: "תמהיל החוזים עליהם אנו חותמים מתאפיין בהעדפה גוברת להשכרת המערכות, ומעיד על ההכרה בשוק ביתרונות התחרותיים שמספקות המערכות שלנו ועל כוונתם של לקוחותינו להגדיל את מספר המטופלים העושים שימוש בהן."
"לבריינסוויי בסיס לקוחות גדול, והעובדה שמרבית ההסכמים עליהם חותמת החברה הינם לטווחי זמן של 3-5 שנים, מגדילה באופן טבעי את פוטנציאל ההכנסות הצפוי לחברה מחוזים חדשים, כפי שמשתקף גם בגידול בנתוני דמי השכירות המינימאליים הצפויים לחברה לשנים הקרובות.


"עיקר מאמצי החברה בימים אלה הינם למסחור והעמקת החדירה לשוק האמריקאי ולשווקים נוספים לטיפול בדיכאון עמוק, בו אנו מזהים פוטנציאל עסקי משמעותי עבור החברה. העובדה שכ-50% מהסובלים מדיכאון מז'ורי אינם מגיבים לטיפול התרופתי הראשון, לצד הכיסוי הביטוחי הנרחב לטיפולי TMS בארה"ב, מספקים לנו ביטחון ביישום מודל הצמיחה החדש".


"אנו נערכים להגשה, לפני סוף הרבעון השלישי, של הבקשה ל-FDA לאישור שיווק מערכת החברה גם לטיפול בהפרעה טורדנית כפייתית (OCD), בעקבות סיום הניסוי המוצלח. מדובר בשוק פוטנציאלי נרחב שבו שיעור משמעותי של חולים אשר אינם מגיבים לטיפולים הקיימים. ככל ובריינסווי תקבל את אישור השיווק בארה"ב היא תהיה החברה היחידה שיש לה מכשיר יעיל קלינית לטיפול ב- OCD. אם תאושר בקשתנו, השימוש במערכת החברה לטיפול בהתוויה רפואית נוספת יחזק משמעותית את מעמדנו העסקי והתחרותי בשוק האמריקאי ויהווה מנוף להמשך הרחבת מכירות החברה גם בשווקים מחוץ לארה"ב".

אודות בריינסוויי:
בריינסוויי עוסקת במחקר, פיתוח ושיווק של מערכת רפואית לטיפול לא פולשני בהפרעות נפוצות בתפקודי המוח. המערכת הרפואית אותה מפתחת ומייצרת החברה מבוססת על טכנולוגיה ייחודית ופורצת דרך הנקראת Deep TMS, באמצעותה ניתן להגיע לעומק המוח ולייצר גירוי או דיכוי עצבי. מערכות החברה נמכרות ברחבי העולם ולהן אישורי CE ו-FDA ושיפוי רפואי אצל כ-90% מאוכלוסיית ארה"ב.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il