TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן וצוות משרדו קיימו הבוקר דיון עם הנהלת טבע במסגרת הפגישה נידונו צעדים להרחבת נוכחותה של טבע בישראל


משרד הכלכלה והתעשיה
יקודמו מיזמים בעלי היבט טכנולוגי בתחומי הפארמה ביחד עם הרשות לחדשנות במשרד הכלכלה בכדי לבסס תעשייה מקומית חזקה ותחרותית בתחום זה, בדומה לתעשיות אחרות בישראל דוגמת הסייבר

שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן וצוות משרדו קיימו הבוקר דיון עם הנהלת טבע במסגרת הפגישה נידונו צעדים להרחבת נוכחותה של טבע בישראל , במטרה לייצר מקורות תעסוקה נוספים ולצמצם הפגיעה בעובדים

שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן: " טבע היא חברה משמעותית וחשובה במשק הישראלי ומשרד הכלכלה והתעשייה נכון לסייע לה לצלוח את המשבר שאליו נקלעה. טבע הצליחה בין היתר הודות להטבות מס בישראל ופיתוחים של מדענים ישראלים, ואני מברך על הצהרת החברה בעניין מחויבותה לישראל ולהמשך השקעות בה"


פרופ' פטרבורג, נשיא ומנכ"ל טבע הזמני: "במשך 116 שנות קיומה, טבע היתה ותמשיך להיות מחויבת לישראל. עתיד הייצור של טבע בישראל נמצא במוצרים המתוחכמים והמתקדמים, כאלה שיוכלו לייצר לטבע בישראל יתרון תחרותי על פני זמן."


שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן והנהלת משרד הכלכלה נפגשו הבוקר עם נשיא ומנכ"ל טבע הזמני, פרופ' יצחק פטרבורג במטה החברה בפתח תקווה. בין המשתתפים נכחו שי רינסקי מנכ"ל משרד הכלכלה, אהרון אהרון, מנכ"ל הרשות לחדשנות ונחום איצקוביץ', מנהל הרשות להשקעות במשרד הכלכלה.
הצדדים נפגשו במטרה לבחון דרכים לשיתוף פעולה בכדי לחזק את היתרון התחרותי של טבע בישראל. בפני השר הוצגו תכניות החברה, המיושמות בשנים האחרונות, להפיכת המפעלים וקווי הייצור בישראל למתקדמים ומתוחכמים יותר, באופן המאפשר ייצור מתקדם שיתחרה באופן יעיל וטוב יותר בעולם.
בין ההצעות שנדונו נכללו פתיחת דיון עם רשות החדשנות בראשות אהרון אהרון על מנת לקדם מיזמים בעלי היבט טכנולוגי בתחומי הפארמה בכדי לבסס תעשייה מקומית חזקה בתחום זה, בדומה לתעשיות אחרות בישראל דוגמת הסייבר.


הצדדים הסכימו כי פיתוחים טכנולוגיים בתחום הפארמה יאפשרו בהמשך להרחיב את ההון האנושי שיעסוק בתחומים אלה ובכך גם להרחיב את נוכחותה של טבע בתחומים רלוונטיים ובעלי יתרון תחרותי ישראלי בעולם.
פטרבורג הודה לשר הכלכלה על תמיכתו בטבע ונכונותו לסייע לחברה ועל כך שהוא משמש קול תומך ואוהד לתעשייה הישראלית. בנוסף סקר בפני השר את מצבה העסקי של החברה על האתגרים עמם היא מתמודדת בימים אלה, והדגיש כי למרות האתגרים הללו, טבע היא חברה חזקה, עוצמתית ומובילה, וההתמודדויות שהיא חווה הן חלק בלתי נפרד מהאתגרים שחווה תעשיית הפארמה העולמית. עם זאת לטבע יש את הכלים, היכולות וההון האנושי להתמודד נכונה עם המצב.


פרופ' פטרבורג אמר, "אנו נחושים לנהל את האתגרים ולא שהאתגרים ינהלו אותנו. יש לנו תכניות סדורות, הן בהיבט של התייעלות והן בהיבט של המשך פיתוח והשקות של מוצרים חדשניים. טבע גאה להיות חברה ישראלית גלובלית".


שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן: "אנחנו כאן במטרה לסייע לטבע, נעמוד לצידה ונפעל לחזק אותה, אך לצד זאת אנחנו מצפים שתהיה התייחסות שונה לישראל. למרות ההתייעלות הגלובלית של החברה, ראוי שישראל תזכה ליחס מיוחד, מדובר בחברה ששורשיה וההיסטוריה שלה נעוצים בישראל"



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il