TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סולרריזרב חותמת על הסכם עם ממשלת אוסטרליה הדרומית על פרויקט תרמו סולרי של 150 מגה-ואט עם אגירת אנרגיה


SolarReserve
פרויקט האנרגיה הסולרית אורורה ליד פורט אוגסטה כולל אגירת אנרגיה של 1,100 מגה-ואט-שעות כדי לעמוד בדרישות השיא לחשמל, ביום ובלילה

SolarReserve חתמה על הסכם פרויקט לייצור חשמל ארוך טווח לבניית תחנת כוח תרמו סולרית של 150 מגה-ואט עם אגירת אנרגיה של 8 שעות ליד העיר פורט אוגסטה, אוסטרליה הדרומית. ההסכם עם ממשלת מדינת אוסטרליה הדרומית נחתם היום בטקס עם ג'יי וודרהיל, ראש ממשלת אוסטרליה הדרומית, ושר האנרגיה טום קוצנטוניס.


"הסיפור של פורט אוגסטה הוא דוגמה מצוינת לשינוי שעוברת הכלכלה של אוסטרליה הדרומית, עם הסגירה של תחנת כוח פחמית מזהמת ועכשיו ההשקה של פרויקט האנרגיה המתחדשת המוביל בעולם הזה", אמר ראש ממשלת אוסטרליה הדרומית ג'יי וודרהיל.
"פרויקט האנרגיה הסולרית אורורה גם ייצור אפשרויות תעסוקה חדשות ומתקדמות באוסטרליה הדרומית האזורית", אמר שר האנרגיה של אוסטרליה הדרומית טום קוצנטוניס. "אנחנו משתמשים בתוכנית האנרגיה שלנו כדי להביא להשקעות ומשרות במגזר הגדל הזה".
לספק חשמל כשהוא הכי נחוץ


פרויקט האנרגיה הסולרית אורורה, הראשון מסוגו באוסטרליה, ישתמש בטכנולוגיה התרמו סולרית המובילה של סולרריזרב עם אגירת אנרגיה באמצעות מלח מותך. עם קיבולת אגירה מסיבית של 1,100 מ"ו-שעות, אורורה יהיה הפרויקט הגדול ביותר מסוגו בעולם, שתוכנן לספק את צריכת החשמל השנתית של ממשלת אוסטרליה הדרומית.


הסכם הפרויקט לייצור חשמל דומה להסכם לרכישת חשמל של אנרגיה מתחדשת, פרט לכך שהדגש מושם על הקיבולת הזמינה של המתקן במשך תקופות של שיא הביקוש ולא רק על האנרגיה שאפשר לספק בקוט"ש. אורורה תספק חשמל לשוק החשמל הלאומי בתקופות של חשמל עם ערך גבוה, ותכניס קיבולת נוספת, בטחון אנרגטי ושירותי אמינות, וגם תחרות לשוק של אוסטרליה הדרומית.
"טכנולוגיית אגירת האנרגיה של סולרריזרב מתאימה מצוין למערכת החשמל של אוסטרליה הדרומית", אמר מנכ"ל סולרריזרב קווין סמית. "אורורה יכניס קיבולת והספקת אנרגיה יציבה מאוד נחוצים לשוק של אוסטרליה הדרומית כדי להפחית את התנודתיות במחירים. סולרריזרב מצפה להמשיך לעבוד עם ממשלת אוסטרליה הדרומית ובעלי העניין, ביניהם תושבי פורט אוגסטה שבה נמצא הפרויקט, כדי לתמוך ביעדי האנרגיה המתחדשת הפדרליים והמדינתיים, להמריץ פיתוח כלכלי ארוך טווח וליצור מקומות עבודה ועסקים חדשים".


יצירת מקומות עבודה ותועלת כלכלית לאוסטרליה הדרומית -- היום ומחר
תחנת כוח תרמו סולרית פועלת כמו תחנת כוח רגילה המופעלת בפחם או גז, ולכן משרות רבות מצריכות את אותם הכישורים והמיומנויות כמו במשרות אנרגיה רגילות - משלב הבנייה שלה ועד ההפעלה. אורורה הוא דוגמה איך פתרונות בני קיימא יכולים לקדם ענפים חדשים וליצור מקומות עבודה חדשים באוסטרליה הדרומית:
4,000 מקומות עבודה ישירים, לא ישירים ונגרמים ייווצרו בזמן הבנייה, וחלק גדול מהם ייווצרו באוסטרליה הדרומית.
צפויות 650 משרות מלאות בבניין במשך 30 חודשים.
יהיה צורך ב-50 משרות מלאות קבועות להפעלה ותחזוקה.
יירכשו ציוד ושירותים ברחבי אוסטרליה הדרומית, שיתמכו בענף חדש לגמרי ויפתחו שרשרת אספקה שתנוצל לפרויקטים תרמו סולריים אחרים באוסטרליה הדרומית והאזור הרחב יותר.
כחלק מהפרויקט משנה המצב הזה, סולרריזרב תקים שותפות מחקר עם אוניברסיטאות באוסטרליה הדרומית כדי לקדם מחקר והוראה בתחום התרמו סולרי באוסטרליה הדרומית.
"פרויקט אורורה מביא את טכנולוגיית ייצור החשמל המתקדמת ביותר לאוסטרליה הדרומית, שתומכת בביטחון האנרגטי שלה ויעדי הפחתת הפחמן", אמר טום ג'ורג'יס, סגן הנשיא לפיתוח של סולרריזרב. "הפרויקט הוא גם הזדמנות גדולה לעובדים ואנשי עסקים מאוסטרליה הדרומית להשתתף בפרויקט המלהיב הזה".


אודות סולרריזרב
סולרריזרב היא מפתחת, בעלים ומפעילה גלובלית מובילה של פרויקטי חשמל סולרי בגודל של חברות שירותים ציבוריים, עם פרויקטים פועלים ברחבי העולם בהיקף של יותר מ-1.8 מיליארד דולר. החברה מיסחרה את הטכנולוגיה התרמו סולרית המתקדמת הקניינית שלה ThermaVault™ עם אגירת אנרגיה משולבת באמצעות מלח מותך שמספקת אנרגיה מתחדשת שניתנת לשיגור 24/7. הטכנולוגיה היא עכשיו אחת מטכנולוגיות אגירת האנרגיה המובילות בעולם, ומאפשרת לאנרגיה סולרית לפעול כמו ייצור חשמל מסורתי באמצעות דלק מאובנים וגרעיני -- פרט לכך שהדלק הוא השמש שמשמעו אפס פליטות, אפס פסולת מסוכנת ואפס תלות בתנודתיות של מחירי הדלק.


מאז הקמת החברה בתחילת 2008, הצוות המנוסה של סולרריזרב הרכיב צנרת של יותר מ-13 ג"ו בשוקי האנרגיה המתחדשת הכי אטרקטיביים ועתירי צמיחה של העולם. המטה של סולרריזרב נמצא בארה"ב, ויש לה נוכחות גלובלית עם שבעה משרדים בינ"ל לתמיכה בפעילויות נרחבות של פיתוח פרויקטים ביותר מעשרים מדינות. לחברה יש עכשיו משרד בפרת, והיא תפתח את המטה האוסטרלי הקבוע שלה באדלייד עד סוף 2017.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il