TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

וויטסמוק מוכרת את נכסי החברה הכלולה 'קיבו' ל-STARTAPP


איתי מרוז, מנכל וויטסמוק
במסגרת ההסכם, שהשלמתו צפויה להיות ב-1 באוקטובר 2017, תמכור קיבו ל-StartApp את כל זכויותיה בתוכנת המקלדת שפיתחה, לצד נכסים נוספים

החברה הודיעה בסוף הרבעון השלישי 2016 כי הפחיתה את מלוא השקעתה בקיבו. בהתאם להסכם המכירה, קיבו (בה מחזיקה החברה 42.8%) עשויה לראות רווחים מהפעילות באמצעות מנגנון חלוקת רווחים על פיו תהיה קיבו זכאית ל-10%-20% מהרווח הגולמי ול-20% מהרווח הנקי שיופקו על ידי STARTAPP מהנכסים הנרכשים למשך 3 שנים, ובנוסף תהיה זכאית ל-10% מהתקבולים במידה והנכסים ימכרו בעתיד לגורם שלישי (עד 3 שנים לאחר השלמת העסקה)


 וויטסמוק (ת"א: וסמק), חברה ישראלית בעלת פעילות גלובלית, העוסקת בשיווק ופרסום באינטרנט ובמובייל –מודיעה על מכירת נכסי החברה הכלולה קיבו (Kibo) לחברת הפרסום במובייל StartApp.
במסגרת ההסכם, שהשלמתו צפויה להיות ב-1 באוקטובר 2017, תמכור קיבו ל-StartApp את כל זכויותיה בתוכנת המקלדת שפיתחה, לצד נכסים נוספים.


בנוסף, נקבע מנגנון חלוקת רווחים בין StartApp לבין קיבו, על פיו תהיה קיבו זכאית ל-10%-20% מהרווח הגולמי ול-20% מהרווח הנקי, שיופקו על ידי הרוכשת ישירות מהנכסים או מפעילות הקשורה אליהם, למשך 3 שנים. עוד קובע ההסכם כי במידה והנכסים ימכרו על ידי StartApp לגורם שלישי (במשך 3 שנים ממועד השלמת העסקה), תהיה קיבו זכאית ל-10% מתקבולי המכירה.
יש לציין כי וייטסמוק הודיעה בסוף הרבעון השלישי 2016 כי הפחיתה את מלוא השקעתה בקיבו בדוחותיה וכי הפעילות אינה מהותית עבורה יותר. לפיכך, החל מדוחותיה הכספיים של החברה למחצית הראשונה של 2017, חדלה מלהציג את תוצאות הפעילות של קיבו.


איתי מרוז, מנכ"ל וויטסמוק: "קיבו הופחתה במלואה בדוחות לרבעון השלישי של השנה שעברה כך שבמכירת הפעילות אנו ממצים את החזקתנו בה ומעבירים את הכדור לחברת StartApp אשר מתמחה בפתרונות מוניטיזציה לעסקים כדוגמת קיבו. אנו ממשיכים להתמקד בתחומי הליבה והפרסום בוידיאו, תוך יצירת נכסים טכנולוגיים מתוך מטרה להציף ערך לבעלי המניות של החברה."

אודות וויטסמוק
וויטסמוק (WhiteSmoke. ת"א: וסמק) היא חברה ישראלית גלובלית העוסקת בשיווק ופרסום באינטרנט ובמובייל. החברה מספקת שירותי פרסום דיגיטלי בוידאו בערוצי מדיה דיגיטלית, הכוללים אפליקציות מובייל ואתרי אינטרנט. הפעילות כוללת רכישת שטחי פרסום באמצעי מדיה דיגיטלית שונים, תוך טיוב מקסימלי שלהם להשגת אפקטיביות ומיקוד של הפרסום. פעילות וויטסמוק בתחום השיווק והפרסום באינטרנט כוללת הפניית משתמשים לתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש המובילים בעולם, באמצעות הסכמים אסטרטגיים עם שותפים מובילים בתחום. עוד עוסקת וויטסמוק בפיתוח, שיווק והפצת תוכנות ואפליקציות לתיקון ושדרוג הכתיבה בשפה האנגלית, תחת מותג וויטסמוק. החברה נוסדה בשנת 2002, והיא מנוהלת כיום על ידי איתי מרוז. משרדי וויטסמוק נמצאים ברמת החייל, תל-אביב.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il