TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דוחות כספיים רבעון 2 2017 - קבוצת דיסקונט


בנק דיסקונט
הרווח הנקי במחצית הראשונה של 2017, הסתכם ב- 585 מיליון ש"ח, לעומת 470 מיליון ש"ח, בתקופה המקבילה אשתקד, גידול בשיעור של כ – 24.5%.

עיקרי הנתונים לרבעון שני 2017*

הרווח הנקי במחצית הראשונה של 2017, הסתכם ב- 585 מיליון ש"ח, לעומת 470 מיליון ש"ח, בתקופה המקבילה אשתקד, גידול בשיעור של כ – 24.5%.

התשואה להון הגיעה ל-8.1% לעומת 7.2% בתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח הנקי ברבעון השני של 2017, הסתכם ב- 276 מיליון ש"ח, לעומת 241 מיליון ש"ח, ברבעון המקביל אשתקד, גידול בשיעור של כ – 14.5% .

התשואה להון הגיעה ל-7.6% לעומת 7.4% ברבעון המקביל אשתקד.

* התוצאות המוצגות לעיל הן לאחר ניטרול אירועים חד-פעמיים: 2017 – השפעת סילוק. 2016- רווח ממכירת זכויות בויזה אירופה, הוצאה בכאל בגין הליך משפטי והשפעת השינוי בשיעור המס. ללא ניטרולים, הרווח במחצית הראשונה של שנת 2017 הסתכם ב- 575 מיליון ש"ח, והרווח ברבעון השני הסתכם ב- 272 מיליון ש"ח.

נתוני רבעון שני 2017 בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד:
גידול בשיעור של 8.4% באשראי לציבור, נטו
גידול בשיעור של 12.3% באשראי למגזר הקמעונאות (משקי בית ועסקים קטנים וזעירים)
גידול בשיעור של 12.9% בהכנסות ריבית, נטו
גידול בשיעור של 4.4% בעמלות
ירידה בשיעור של 5.5% בהוצאות השכר
ירידה בשיעור של 4.5% בסך כל ההוצאות התפעוליות והאחרות

נתונים נוספים:
יחס היעילות בניטרול הרכיבים כאמור, השתפר באופן ניכר ועומד על 67.9% במחצית הראשונה של שנת 2017 לעומת 76.5% בתקופה המקבילה אשתקד.
סך כל ההון גדל בשיעור של 8.7% בהשוואה לסוף הרבעון המקביל אשתקד וב – 3.2% מתחילת השנה והגיע ל 15.4 מיליארד ש"ח.
יחס הון עצמי רובד 1 לרכיבי סיכון עומד על 9.8%.


דבר המנכ"לית
קבוצת דיסקונט מסכמת את המחצית הראשונה לשנת 2017, עם רווח נקי של 575 מיליון ש"ח ותשואה להון של כ- 8%. הנתונים משקפים את המשך תנופת העשייה והתקדמות נוספת במתווה התוכנית האסטרטגית הרב שנתית של הקבוצה.

בתוצאות הרבעון השני של שנת 2017, ניתן ביטוי לגידול המתמשך בהכנסות מפעילות הליבה של הבנק. נמשכת מגמת הצמיחה באשראי, בדגש על אשראי קמעונאי למשקי בית ולעסקים הקטנים, וזאת במקביל לירידה מתמשכת בסך כל ההוצאות. הצמיחה המתמשכת במגזרי המיקוד והקיטון בהוצאות, מבססים את מגמת השיפור ביחס היעילות, שהגיע לשיעור של כ- 68%. לצד זה, נרשמה עליה בהוצאה בגין הפסדי אשראי, המושפעת בעיקרה מגידול בהפרשה הפרטנית.

חברות הבת ממשיכות לצמוח ולהציג תרומה נאה לתוצאות, תוך מיקוד בפעילות הליבה של הקבוצה.

במבט קדימה, אנו מתאימים את עצמנו לעולם המשתנה ופועלים ליצירת מודלים בנקאיים חדשניים, שיעניקו ללקוחותינו שירות מתקדם ומותאם לצרכיהם. בתוך כך, חתמנו על הסכם עם iCount, חברת פינטק, המספקת פתרונות דיגיטליים לניהול עסקים קטנים ובינוניים. מהלך זה, יאפשר ללקוחותינו לייעל את התנהלותם העסקית, באמצעות כלים המתבססים על שילוב אוטומטי של מידע בנקאי וחשבונאי. זהו שיתוף פעולה עסקי-טכנולוגי ראשון בבנקאות הישראלית, המיישם תפיסת "בנקאות פתוחה" לממשק עם חברות פינטק, באמצעות פלטפורמת API (Application Programming Interface) מהמתקדמות בעולם, המאפשרת חיבור מאובטח על בסיס תקן בינלאומי.

בנוסף, בשבועות הקרובים נשיק את "דִידִי", הנציגה הדיגיטלית באפליקציית דיסקונט, המיישמת דרך חדשה לצרוך בנקאות. "דִידִי" תאפשר ללקוחותינו גישה למידע, ביצוע פעולות וקבלת תובנות על פעילותם הפיננסית, בהתכתבות או בדיבור חופשי. מדובר ביישום ראשון מסוגו במערכת הבנקאית, המבוסס על טכנולוגיית בינה מלאכותית מתקדמת, המנגיש את השירותים הבנקאיים בצורה נוחה ואינטואיטיבית ללקוח.

אנו נחושים להמשיך ולקדם את היעדים המרכזיים שלפנינו גם ברבעונים הבאים, ולפעול בכל המרץ להתאים ולהעצים את חווית הלקוחות שלנו, בכל ערוצי השירות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il