TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

VBL מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני 2017


VBL
ונותנת עדכון על פעילותה העסקית

פרופ' דרור חרץ: "הניסוי הפיבוטלי פאזה 3 ב-rGBM מתקדם על פי התכנון, לאחר אנליזת ביניים חיובית שנייה של וועדת בטיחות בלתי תלויה (DSMC) אשר בוצעה בחודש אפריל. אנחנו מצפים לאנליזה האחרונה ע"י ה-DSMC לקראת סוף חודש ספטמבר, ולתוצאות ראשוניות מכלל הניסוי ברבעון הראשון של 2018. בהתאם לדיונים שלנו עם ה FDA ולסטטוס ה- SPA שהמחקר קיבל, ניסוי יחיד זה צפוי להספיק לבקשת BLA לאישור התרופה."


פרופ' חרץ המשיך ואמר כי "VB-111 ממשיכה לייצר תוצאות קליניות חיוביות, ולאחרונה הראינו נתונים נוספים המציגים שרידות ארוכת טווח בלמעלה מ-50% מהחולים, אשר קיבלו טיפול עם VB-111 בשלושת ניסויי שלב 2 אשר הושלמו: בגליובלסטומה נשנית, בסרטן שחלות עמיד בפני טיפולי פלטינום, ובסרטן מתקדם של בלוטת התריס. תוצאות אלה מדגימות את האפקט של VB-111 על שיפור שרידות של המטופלים, ותואמות את ממצאי החברה שממשיכה לעקוב אחרי מטופלים עם שרידות של עד כ-7 שנים לאחר שהשתתפו בניסוי שלב 1 ראשוני עם VB-111. אנחנו מתקדמים לעבר תחילת ניסוי שלב 3 עם VB-111 בסרטן שחלות, שיחל בסוף שנת 2017 וכן ניסוי היתכנות קליני המשלב קומבינציה של מעכבי בקרה (checkpoint inhibitor) בסרטן ריאות במהלך הרבעון הראשון של 2018. מעבר לכך, אנו נערכים למסחור של VB-111 ב-rGBM וכן להשקת מתקן הייצור החדש שלנו, ובהתאם לכך צירפנו לצוות ההנהלה את ד"ר קורין אפרלי שתשמש ב US COO ותקדם את המסחור של VB-111 בארה"ב".

תמצית תוצאות כספיות לרבעון שהסתיים ב-30 ביוני, 2017:
מצבת מזומנים: ב-30 ביוני, 2017, היו בקופת החברה מזומנים, שווי מזומנים ופיקדונות טווח קצר שהסתכמו ב-33.8 מיליון דולר והון עצמי של 31.8 מיליון דולר. אנו מצפים שהמזומנים, שווי מזומנים ופיקדונות טווח קצר יאפשרו לנו לממן את ההוצאות השוטפות והוצאות המימון הנדרשות לתוך שנת 2019 ובכך יאפשרו לנו לסיים את ניסוי שלב 3 הנערך כעת עם VB-111 לטיפול ב-rGBM, לתמוך בתכניתנו בניסוי פיבוטלי לטיפול בסרטן השחלות ובניסוי היתכנות קליני המשלב VB-111 בקומבינציה עם מעכבי בקרה בסרטן הריאה וכמו כן בהשקת מתקן הייצור החדש שלנו במודיעין.


הוצאות מו"פ: הסתכמו בכ-3.2 מיליון דולר, בהשוואה להוצאות של כ-2.2% מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
הוצאות הנהלה וכלליות: הסתכמו לסך של כ-1.9 מיליון דולר, בהשוואה ל-1.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. עיקרי הגידול מיוחס להוצאה חד פעמית אחת שאינה במזומן עבור תשלום על בסיס מניות.
הפסד נקי: הסתכם לסך של 4.9 מיליון דולר, או 0.18 דולר למניה בהשוואה להפסד נקי של 3.3 מיליון דולר, או 0.14 דולר למניה ברבעון המקביל אשתקד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il