TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

המ-לט נבחרה כאחד מחמשת הזכיינים שיפעילו את מעבדות רשות החדשנות


המלט
מטרת הקמת המעבדה לחדשנות טכנולוגית הינה לעודד תאגידים תעשייתים, בדגש על אלו העוסקים בייצור מתקדם, לקחת חלק בשיתופי פעולה עם יזמים טכנולוגיים וחברות הזנק, כמנוף לצמיחה ולבניית אסטרטגיה עתידית בתמיכת הרשות הלאומית לחדשנות

המ-לט, העוסקת בפיתוח, ייצור ומכירת מחברים, ברזים ושסתומים וכן מערכות לתעשייה התהליכית ולתעשייה האולטרה נקייה הודיעה היום כי נבחרה כאחד מחמשת הזכיינים שיפעילו את המעבדות לחדשנות טכנולוגית מטעם הרשות הלאומית לחדשנות. המעבדה שתוקם בהמ-לט תתמקד בטכנולוגיות בתחום התעשייה החכמה -IIoT (industrial Internet of Things) , תחום בו החברה מפתחת ומייצרת בתקופה האחרונה מגוון מוצרים חכמים בעלי יכולת שליטה, חישה ובקרה.


מטרת הקמת המעבדה לחדשנות טכנולוגית הינה לעודד תאגידים תעשייתים, בדגש על אלו העוסקים בייצור מתקדם, לקחת חלק בשיתופי פעולה עם יזמים טכנולוגיים וחברות הזנק, כמנוף לצמיחה ולבניית אסטרטגיה עתידית בתמיכת הרשות הלאומית לחדשנות. המעבדות שיוקמו ישמשו פלטפורמה מובנית לשיתופי פעולה בין תאגידים תעשייתיים לבין חברות הזנק במגוון תחומים כגון: רכב, רובוטיקה, הדפסת תלת מימד, חומרים מתקדמים ועוד.

המ-לט, אשר נבחרה כאמור כאחד מחמשת הזכיינים, תקבל זיכיון לתקופה של שלוש שנים להפעיל מעבדה לחדשנות. במהלך תקופה זו תשתתף הרשות הלאומית לחדשנות במימון הקמת תשתית טכנולוגית בהמ-לט בסכום כולל של עד 4 מיליון ש"ח, בהנחה של קליטת ארבע חברות הזנק למעבדה במהלך תקופת הזיכיון, ובתפעול שוטף של עד חצי מיליון ש"ח בשנה או 50% מסך ההוצאות המוכרות, הנמוך מבניהם. חברות ההזנק שייקלטו במעבדה יזכו במימון של הרשות הלאומית לחדשנות בשיעור השתתפות של 85% מסך ההוצאות המוכרות או מיליון שקל, הנמוך מבניהם, למימון פרויקט לתקופה ביצוע של עד 12 חודשים.

להמ-לט מפעל ייצור מהמתקדמים בארץ עם השקעות נרחבות בתשתיות וטכנולוגיה ייחודית ונסיון מוכח בפיתוח וייצור מוצרים חכמים, המהווים קרקע פורייה עבור יזמים בתחום התעשייה החכמה לבחינת טכנולוגיות חדשות והפצתם בעולם. הציוד הייחודי שיעמוד לשימוש חברות ההזנק שייקלטו בהמ-לט כולל מכונות מתקדמות לעיבוד מתכת, רובוטיקה, מערכות אלקטרו פולישינג וציפויים מתקדמים, ריתוכים אורביטלים ומגוון רחב של מכונות ייחודיות, חדרים אולטרה נקיים, מעבדות פיתוח ובדיקה בחדרים נקיים וכן, מגוון מערכות מידע חוצות ארגון. בנוסף לציוד היחודי שיעמוד לשימוש חברות ההזנק, יוכלו חברות אלו להנות מתמיכה הקפית של מהנדסים, מנהלי מוצר ומומחים שונים בייצור. המעבדה הטכנולוגית בהמ-לט מתכוונת לקלוט מספר רב של פרויקטים, בקשת רחבה של תחומים. כל פרויקט יבחן בהתאם ליכולת המעבדה לסייע לו ובהתאם לרלוונטיות שלו לתחומי העניין של קבוצת המ-לט.

המעבדה הטכנולוגית שמקימה המ-לט נתמכת על ידי אקו סיסטם מגוון המאגד שותפים אסטרטגיים, ביניהם מוסדות אקדמיה, חברות טכנולוגיה, מרכזי יזמות וגופי השקעות, חברות מובילות בשליטת קרן פימי בעלת השליטה בחברה, וחברות מובילות מקומיות וזרות איתם עובדת המ-לט בצורה שוטפת.

אמיר וידמן, מנכ"ל המ-לט, מסר: "אנו גאים על הבחירה בהמ-לט להקמת מעבדה טכנולוגית ושמחים לפתוח את שערינו בפני יזמים וחברות הזנק המפתחים טכנולוגיות חכמות. הפריסה הרחבה של מוצרי המ-לט במגוון ענפי תעשייה ובמגוון שימושים, מאפשרת לנו לבחון מספר רב של טכנולוגיות ולהביאם אל לקוחות בתעשיות שונות. המ-לט רואה בפתיחת המעבדה הזדמנות יחודית לשילוב טכנולוגיות חדשניות והרחבת מגוון המוצרים והפתרונות הקיים של החברה, יצירת בידול והרחבת בסיס הלקוחות ונתח השוק כחלק מאסטרטגית הצמיחה של החברה. המעבדה הטכנולוגית מהווה יישום של הראייה האסטרטגית של החברה הכוללת חדשנות כמנוע צמיחה. בעזרת התעשייה החכמה והפיתוחים במסגרת המעבדה, המ-לט תטמיע טכנולוגיות מתקדמות, תייעל תהליכים בחברה ואף תבצע השקעות."

אודות המ-לט:
חברת המ-לט בשליטת קרן פימי (כ- 61%), היא מהחברות המובילות בעולם לייצור ומכירת ברזים, מחברים ושסתומים לטמפרטורות גבוהות, ללחצים גבוהים ולתנאי ואקום לתחום הבקרה בתעשיות התהליכיות ולהולכת גזים בתחום המוליכים למחצה. עם לקוחות החברה נמנות החברות המובילות בעולם בתעשייה התהליכית ותעשיית המוליכים למחצה. החברה נוסדה בשנת 1961 ומתקני הייצור והנהלתה ממוקמים באזור התעשייה ציפורית. המ-לט מעסיקה מעל ל-850 עובדים בישראל וברחבי העולם, ומתקני הייצור של החברה בישראל מתפרשים על מעל ל-25 אלף מ"ר. להמ-לט חברות בנות בארה"ב, קנדה, אנגליה, גרמניה, הולנד, יפן, סין, רוסיה, צרפת, נורווגיה וסינגפור. מניותיה של המ-לט נסחרות בבורסה לני"ע בתל אביב.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il