TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בירת המוזיקה העולמית, נאשוויל, מנגנת בתווים הגבוהים ביותר


בריטיש
חברת התעופה בריטיש איירווייס תהיה הראשונה בעולם להפעיל טיסות ישירות בין אירופה לבין נאשוויל, טנסי
כמו מוזיקה לאוזניי התיירים: חברת התעופה בריטיש איירוויס תהיה הראשונה בעולם להשיק קו טיסה ישיר בין אירופה לבין נאשוויל, בירת טנסי. החל מחודש מאי, 2018, תפעיל בריטיש איירווייס 5 טיסות שבועיות מנמל התעופה הית'רו, שבלונדון, במטוס הבואינג 787 דרימליינר, בעל שלוש מחלקות נוסעים.

עם הוספת הקו החדש לנאשוויל, עולה מספר היעדים של בריטיש איירווייס ברחבי ארה"ב ל-26 יעדים פופולאריים במהלך קיץ 2017. במסגרת ההסכם הטראנסאטלנטי של החברה עם אמריקן אירליינס, בריטיש איירווייס תציעה ללקוחותיה כ-67 טיסות יומיות ליעדים נבחרים בארה"ב.

הטיסות יפעלו בימי שני, שלישי, רביעי, שישי ושבת, כשטיסה מספר BA223 תצא מלונדון בשעה 15:45 ותנחת בשדה״ת של נאשוויל בשעה 18:50, וטיסה מספר BA222 תצא מנאשוויל בשעה 20:20 ותנחת בלונדון בשעה 10:30 בבוקר למחרת.

שון דויל, מנהל קשרי חוץ ושותפויות, בריטיש איירווייס: ״אנו גאים ונרגשים להוסיף את נאשוויל לרשת היעדים העולמית הנרחבת שלנו, במיוחד לאור העובדה שבריטיש איירווייס היא חברת התעופה היחידיה בעולם שמציעה טיסה ישירה מאירופה לטנסי. נאשוויל היא מקום תוסס ושוקק חיים, עם היסטוריה עשירה ומורשת ארוכה, סצינת אוכל מגוונת ולמעלה מ-100 מועדוני מוזיקה חייה בשלל סגנונות, החל מקאנטרי ובלוז עד לג׳אז וגוספל. אין ספק שכל אחד ימצא בא משהו לטעמו האישי"

יעל קטן, מנהלת מסחרית, בריטיש איירווייס ישראל: "נאשוויל היא אחת הערים הדינמיות ביותר, עם אחת הכלכלות המתפתחות במהירות הגבוהה ביותר בארה״ב. אנו בטוחים כי היעד החדש יזכה לביקוש רב גם בקרב תיירים ישראלים וגם בקרב אנשי העסקים. כמו כן, נאשוויל היא נקודת הפתיחה המושלמת לטיולים בדרום ארה״ב: ממפיס, באטון רוז׳ וניו אורלינס, כולן בטווח גישה נוח למטיילים שאוהבים להשכיר רכב ולהינות מהנופים שבדרך".

השנה השיקה בריטיש איירווייס קווי טיסה ללמעלה מ-30 יעדים חדשים ברחבי העולם, ביניהם טיסות ישירות לניו אורלינס, אוקלנד, ופורט לאודרדייל. בנוסף, הודיעה בריטיש איירווייס כי תרחיב את שירותיה לפילדלפיה ולפיניקס מטיסה יומית אחת לעשר טיסות שבועיות ישירות מלונדון.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il