TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בית ההשקעות IBI הטמיע מערכות של נוטניקס בתשתית היצור


DnA IT
בית ההשקעות השלים בעבר בהצלחה פרוייקט המשכיות עסקית והתאמה לרגולציה בשילוב פרוייקט VDI לזירת מסחר באמצעות אותן המערכות

בית ההשקעות IBI בחר בחברת DnA IT להטמעת מערכות תשתית שקופה של נוטניקס וטכנולוגיות התקשורת של מלאנוקס, המיוצגת בישראל על ידי מטריקס. הבחירה נעשתה לאחר שהחברה ביצעה בהצלחה שני פרויקטים דומים – הקמת אתר מרוחק חדש לגיבוי והתאוששת מאסון ופרוייקט VDI.

הפתרון האחוד של נוטניקס מחליף טכנולוגיה מסורתית שתפסה 2 ארונות שרתים בתפיסה הקלאסית של שרתים, אחסון, תקשורת ורכיבי ניהול כל אחד בנפרד. באמצעות התפיסה החדשנית של התשתית האחודה עם נוטניקס ופתרון התקשורת המתקדם של מלאנוקס תופסת כל התשתית פחות מחצי ארון בלבד, רבע מצריכת החשמל, קווי תקשורת כפולים באותה עלות ושיפור דרמטי בביצועים.

בעבר השלימה DnA IT פרוייקט רחב היקף להמשכיות עסקית ב-IBI. במסגרתו הוקם אתר מרוחק חדש של החברה לגיבוי והתאוששות מאסון (DR) בשילוב מערכות האחסון האחוד של נוטניקס וטכנולוגיות התקשורת בין אתרים של מלאנוקס. הפרוייקט בוצע לאחר מיזוג פעילות הברוקראז' של מגדל שוקי הון לבית ההשקעות IBI במסגרתו הקימה DnA IT לפני כשנה עמדות קצה וירטואליות (VDI) של VMware, המשמשות את כלל המשתמשים ובהם זירת המסחר בניירות ערך ושאר השירותים הפיננסיים שמספק בית ההשקעות . לצורך כך יושמה תשתית מרכזית של Nutanix, הכוללת שרתים, אחסון, ניהול אוטונומי ומערך אוטומציה מלא.

המערך של נוטניקס מספק תשתית וירטואלית מלאה ובה בסיסי נתונים, שרתי יישום ותחנות הקצה למסחר בבורסה. כדי לתמוך בקצבים גבוהים וביעילות גבוהה שולבו מתגי התקשורת המתקדמים של מלאנוקס בחיבורי 40Gb ובתפוסת ארון מינימלית. מתגי מלאנוקס מותאמים באופן הטוב ביותר למערכות נוטניקס ומערכות הניהול שלהם (Neo) מקושרות באופן מלא למערכות הניהול של נוטניקס (Prism). בנוסף, הם מספקים ל-IBI זמן השהיה (Latency) נמוך ומאפשרים העברת מידע בין מחשבים ובין מחשבים לבין יחידות אחסון בצורה היעילה ביותר.

לדברי מאיר טובי, סמנכ"ל מערכות מידע ,IBI : "לאחר שביצענו עם DnA IT פרוייקט VDI שמיועד לספק למערך סוחרי שוק ההון של IBI לבצע את המסחר מרחוק בצורה נגישה, קלה ומאובטחת ללא דליפת מידע בהתאם לדרישות הרגולטור, ביצענו שלב נוסף כאשר שדרגנו את מערך השרידות וההמשכיות העסקית באתר הגיבוי שלנו באמצעות הטכנולוגיה האחודה של נוטניקס המשמשת כתשתית אחסון ורשת, המפחיתה את מורכבות הניהול, חוסכת במקום פיזי ועלויות אנרגיה, מאפשרת גידול ליניארי ללא פגיעה בביצועים ובעלת רמת אבטחה גבוהה".


"לאחר שני הפרויקטים המוצלחים הללו, היה צורך בהגברת תדירות ה-Snapshots בתשתית הייצור, ביצועים טובים יותר וגמישות המתאימה למודל העסקי של IBI. לכן בחרנו ב-DnA IT להטמעת המערכת האחודה של נוטניקס ומלאנוקס גם בתשתית הייצור. המערכת המשולבת תספק לנו גישה מהירה, נוחה וקלה לתפעול. בנוסף, היה חשוב לנו שיהיה סנכרון מלא בין כל מערכות הארגון".
לדברי אושרי שרון, מנכ"ל DnA IT: "התפיסה של Nutanix, הוא מימוש הלכה למעשה של חזון ה-SDDC (חדר שרתים מונחה תוכנה) ללא התלות ביצרן ספיציפי ובטכנולוגיה המתקדמת ביותר לניהול תשתית – בדומה למה שעשתה אפל בעבר כשיצאה עם מכשיר האייפון אשר שילב את כל היישומים והאפליקציות לכדי מכשיר אחד באינטגרציה מובנית ומלאה".
"תפיסת ה-Web Scale של נוטניקס מספקת פתרון אידיאלי למניעת צווארי הבקבוק וזמן שיהוי. עוד מאפשרת המערכת גידול לינארי בהיקפי השימוש ללא פגיעה ברמת הביצועים, בעלויות נמוכות ובתשלום דינמי לפי הצורך העסקי".

אודות IBI
בית ההשקעות IBI הוא מהותיקים בישראל, המעניק לעשרות אלפי לקוחות שירותי ניהול תיקי השקעות, ניהול קופות גמל, קרנות השתלמות, קרנות נאמנות, ברוקראז' מוסדי, מסחר עצמאי בבורסה, חיתום ומגוון שירותים עבור לקוחות מוסדיים ותאגידים.

אודות DnA IT
פעילות החברה מתמקדת בשיווק ויישום פתרונות תשתית עבור דטה סנטרים של ארגונים, על בסיס פרויקטי "מפתח", הכוללים את כל רכיבי החומרה, התוכנה והשירותים המקצועיים לארגונים בישראל. החברה היא נציגה של נוטניקס בישראל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il