TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רד האט רוכשת את נכסי Permabit ומבטלת חסמים לניוד לענן עם טכנולוגיית ביטול כפילויות נתונים


רד האט
רד האט תקדם פתרונות המפותחים עבור הענן וקונטיינרי לינוקס עם מערך deduplication ודחיסת נתונים של Permabit המוכן עבור Red Hat Enterprise Linux

רד האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה כי רכשה את הנכסים והטכנולוגיה של חברת Permabit Technology – ספקית תוכנה עבור ביטול כפילויות נתונים (deduplication), דחיסה, הקצאה ו-thin provisioning. עם הוספת יכולות אלה של Permabit לפלטפורמת לינוקס ארגונית המובילה בעולם – Red Hat Enterprise Linux, תוכל רד האט לאפשר טרנספורמציה דיגיטלית טובה יותר של ארגונים דרך מתן אפשרויות אחסון יעילות יותר.


כאשר יותר ארגונים מתקדמים לקראת אימוץ היעילות המוצעת על ידי טכנולוגיות דיגיטליות כמו קונטיינרי לינוקס ומחשוב ענן, היכולת להריץ שירותים אלה ולאחסן את הנתונים הנובעים מכך דורשת צרכי אחסון חדשים, מעבר למה שמציעות טכנולוגיות אחסון מסורתיות. יעילות אחסון היא רכיב מפתח במענה לצרכים אלה, במיוחד עם הופעתה של תשתית hypercoverged (HCI), המשלבת אחסון ומחשוב לתוך שרת 86x יחיד.


פתרונות קוד פתוח ברמה ארגונית יכולים לסייע לענות לאתגרי האחסון המוצבים על ידי טכנולוגיות טרנספורמציה דיגיטלית אלה, עם שימוש בתוכנה להגדלת כמות האחסון הזמין ליישומים וללא הגדלת כמות האחסון הפיזי.
עם טכנולוגיית Permabit יכולה עתה רד האט להביא תכונות ביטול כפילויות נתונים ודחיסה רבות עוצמה לתוך Red Hat Enterprise Linux עצמה, מה שגם משפר יכולות ברחבי טכנולוגיות ענן היברידי ואחסון של רד האט, כולל Red Hat OpenStack Platform, Red Hat OpenShift Container Platform ו- Red Hat Storage.


כשהיא עומדת במחויבותה לספק פתרונות קוד פתוח מלאים וגישה של חדשנות המועברת קודם כל לקהילה (upstream-first), מתכננת רד האט להפוך את טכנולוגיות Permabit לקוד פתוח. הדבר יאפשר ללקוחות להשתמש בפלטפורמה יחידה שהינה נתמכת ופתוחה במלואה, כדי לקדם יעילות אחסון ללא צורך להסתמך על כלים הטרוגניים או ייעודיים ומערכות הפעלה בעלות תמיכה גרועה.


תנאי העסקה לא נמסרו, ולא צפויה להיות לה השפעה על תחזיות רד האט לרבעון השני של שנת הכספים שלה שיסתיים ב- 31 באוגוסט 2017 או על שנת הכספים שתסתיים ב- 28 בפברואר 2018.
ג'ים טוטון, סגן נשיא ומנהל כללי של רד האט, אמר: "טכנולוגיות טרנספורמציה דיגיטלית, כולל תשתיות ענן, קונטיינרי לינוקס ותשתית hyper-converged, דורשות מארגונים לבחון מחדש החלטות טכנולוגיה מהן התעלמו או שהתבססו על פתרונות קומודיטי, במיוחד אחסון. זאת כדי לזכות ביעילות רבה ככל האפשר עבור התפתחות עסקית. עם הוספת כלי deduplication ודחיסת נתונים של Permabit ל- Red Hat Enterprise Linux, תהיה רד האט ערוכה לתמוך בארגונים אלה כאשר יחפשו להפיק ניצולת אחסון יעילה יותר להעצמת חדשנותם העסקית".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il