TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לקראת מסחור: סלקט מתקשרת עם חברת הייעוץ Locust Walk שתסייע בפיתוח עסקי ושיווק הסכמי רישוי לטכנולוגיית הדגל - ApoGraft™


סלקט ביו
מנכ"ל סלקט, ד"ר שי ירקוני: "אנחנו מוכנים להתחיל בשיווק הטכנולוגיה שלנו. Locust Walk נבחרה בשל ניסיון העבר המוצלח שלה בביצוע עסקאות עבור טכנולוגיות ומוצרים בשלבים דומים"
חברת הביו-טכנולוגיה סלקט, שפיתחה טכנולוגיית חדשנית לבידוד תאי גזע, הודיעה היום כי החלה לעבוד בשיתוף פעולה עם חברת הייעוץ הבינלאומית בתחום מדעי החיים, Locust Walk, שתסייע בפיתוח עסקי ושיווק של טכנולוגיית הדגל של החברה, ה-ApoGraft™ . מאמצי המסחור יתמקדו בעסקאות רישוי והסכמי שותפות אסטרטגיים, כאשר בחברה מאמינים שטכנולוגיית ה-ApoGraft™ צפויה להוות כלי בסיסי עבור חברות פארמה ומוסדות מחקר העוסקים בפיתוחים מתאי גזע.

במסגרת שיתוף הפעולה, Locust Walk תזהה לקוחות פוטנציאליים ואף תיקח חלק פעיל בסגירת עסקאות רישוי ושיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות פרמצבטיות, חברות מכשור רפואי ומרכזי מחקר מובילים, שיכולים להביא בעתיד להסכמי רישוי של ה- ApoGraft™ למטרות מחקר ופיתוח.

הטכנולוגיה החדשנית של סלקט יכולה לשמש באופן מיידי אלפי מרכזי מחקר ופיתוח העוסקים בתאי גזע בוגרים, ולספק להם שיטה יעילה וזולה לבידוד של תאי גזע והפקת חומר גלם למגוון רחב של טיפולים מבוססי תאים.

מנכ"ל סלקט, ד"ר שי ירקוני, אמר היום: "אנו מאמינים ביכולתנו לספק לגורמים בתעשיית הגזע פלטפורמה לייצור ומכירה של מוצרים רפואיים מבוססי תאים, לשוק של מיליארדי דולרים. אנו מתכוונים להפך לשחקן מרכזי בשוק זה, ולכן מחויבים למהלך גלובאלי גדול של פיתוח עסקי למסחור הטכנולוגיה שלנו, בשיתוף עם Locast Walk".

יו"ר סלקט, קסביאן נוריאל צ׳יריצ׳, הוסיף כי "לאחר שנים של עבודה, אנחנו קרובים למימוש החזון המסחרי הראשון של ה-ApoGraft™. בחרנו לעבוד עם Locust Walk כדי לחשוף את הערך של הטכנולוגיה בפני חברות מו"פ בתחום הרפואי ובעלי המניות שלהן".

אודות Locust Walk
למיטב ידיעת החברה, Locust Walk הינה חברת ייעוץ בינלאומית מובילה המתמקדת בחברות ביו-פרמצבטיקה וטכנולוגיה רפואית. צוות אנשי המקצוע המנוסים שלה מסייעים לצמיחה של חברות באמצעות תהליכי פיתוח עסקי שכוללים התאמה בין מוצרים, שותפים אסטרטגיים ומקורות מימון אטרקטיביים. החברה נוסדה בשנת 2009, וכיום היא מחזיקה סניפים בבוסטון, סן פרנסיסקו, טוקיו, וקלן שבגרמניה. במהלך השנתיים האחרונות, Locust Walk השלימה מספר גדול של עסקאות עבור לקוחותיה מסביב לעולם. למידע נוסף, בקרו באתר: www.locustwalk.com .

אודות סלקט
סלקט ביוטכנולוגיה נסחרת ברשימה הראשית בנאסד"ק וכן בבורסה בתל אביב. סלקט פיתחה טכנולוגיה העשויה לאפשר הפקה כמעט בלתי מוגבלת של תאי גזע לשימושים רבים כמו השתלות איברים (כבד כליה עור וכדומה) ומוח עצם, ריפוי מחלות קשות כמו סרטן, סוכרת נעורים ומחלות מערכת החיסון, רפואת שיניים, קוסמטיקה ואורטופדיה.

זאת באמצעות טכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך המאפשרת ברירה של תאי גזע המבוססת על תפקוד התאים. היכולת לבודד את תאי גזע מאוכלוסיות תאים בוגרים עשויה לשדרג שימושים שונים שנעשים בעולם בתאי גזע.

כיום, תופעות הלוואי בהשתלות אברים ורקמות נגרמות פעמים רבות כתוצאה מהתנגשות בין השתל לבין מערכות החיסון של התורם ומתבטאות בתהליכי דחייה דו צדדית של מערכות החיסון.
טכנולוגיית ברירת התאים של סלקט מאפשרת הרס של אותם תאים בוגרים של מערכת החיסון של התורם הזר, תוך שמירה על תפקודם ופעילותם של תאי הגזע החיוניים להחלמתו של המושתל. בכך למעשה החברה עשויה להוריד משמעותית, או למנוע לחלוטין, את תופעת הדחייה, שהינה אבן הנגף של תהליכי השתלה -החל בתרומות תאי גזע שמקורם במח העצם ועד להשתלות איברים.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il