TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סיילספורס משיקה: הקמת מערך שירות לקוחות תוך יום אחד!


סיילספורס
החברה חושפת את הדור הבא של שירות לקוחות בענן

חברת סיילספורס, מובילת שוק ה-CRM העולמי, חושפת את הדור הבא של פלטפורמת שירות הלקוחות Service Cloud. גרסה חדישה זו של פלטפורמת שירות הלקוחות הפופולארית בעולם מאפשרת לכל ארגון להקים מערך שירות לקוחות תוך יום אחד בלבד. הפלטפורמה המשודרגת מתמודדת עם ציפיות הלקוחות המתוחכמים, הדורשים כיום שירות אישי, מהיר ובערוצי התקשורת המועדפים עליהם.


גם כיום ארגונים רבים מתקשים לספק שירות לקוחות מודרני ואישי יותר. ארגונים וותיקים מפעילים במקרים רבים מערכות מסורתיות ובלתי גמישות לשירות לקוחות, שיש קושי לשדרגן לאור העלויות הגבוהות. עסקים קטנים יותר נאלצים להתפשר ולבחור בפתרונות חלקיים העונים על הדרישות המידיות שלהם, תוך וויתור על פתרונות עוצמתיים יותר שישרתו אותם בטווח הארוך ויתמכו בצמיחה עתידית. ענן השירות המשודרג של סיילספורס מספק לכל ארגון בכל גודל שהוא פלטפורמה גמישה ומודרנית לשירות לקוחות שהיא גם מהירה להתקנה, קלה ללימוד ומותאמת לדרישות של היום ושל העתיד כאחד.

בין חידושי המערכת:
· פלטפורמה קלה להקמה ולתפעול תוך יום אחד בלבד. "ניהול אירוע" משולב פנימית במערכת וניתן להטעין בקלות תהליכי זרימה חדשים, ללא כתיבת קוד. המערכת תומכת בקהילות של משתמשים וניתן לשאוב מידע ממערכות דואר אלקטרוני, פייסבוק, טוויטר – והכל במספר לחיצות.

· המערכת כוללת כלי מובנה לפיתוח עצמי של אפליקציות (App Builder). כן ניתן לשלב 75 אפליקציות של שותפי סיילספורס מחנות האפליקציות וביניהן: ניהול טלפוניה ומוקדי שירות, מעקב אחר התקני IoT ומיפויים, הכשרת רפואית למטופלים ועוד.

· קונסולת שירות חדשה מספקת כלים לייעול עבודת אנשי השירות ושיפור חוויית הלקוח. תצוגת מחוונים מציגה את תור הפניות ומאפשרת תעדוף חכם. מערכת קהילות מספק לעובדי מערך השירות מידע רב והקשרים שונים שישדרגו את השירות. לדוגמה: פוסטים, מאמרים ותגובות של לקוחות ברשתות החברתיות.

· מערכת חיפוש אחודה מאפשרת לאיש השירות לבצע חיפושים במערכת סיילספורס וכן ביוטיוב, דרופבוקס ומאגרים חיצוניים נוספים.

· אפליקציה מיוחדת ל-iOS ולאנדרואיד מאפשרת לאיש השירות לטפל בפניות גם כשהוא בשטח, באופן מידי ויעיל, כאילו הוא יושב מול הדסקטופ שלו במוקד השירות.

ענן השירות של סיילספורס מוביל את השוק בגלל רקורד חסר תקדים של חדשנות. הגמישות של Salesforce Lightning והפלטפורמה של Service Cloud מאפשרת לנו לנוע במהירות ולשבור את מחסומי הטכנולוגיה, כך שהלקוחות שלנו יכולים להתמקד במה שמשנה להם ביותר- שירות אישי יותר לכל לקוח ולקוח.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il