TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מומחי האבטחה של ProofPoint


אינוקום
הונאות הדואר האלקטרוני הן התקפות הסייבר מבוססות הדוא"ל בעלות קצב הגדילה המהיר ביותר בעולם
על פי דו"ח אבטחת המידע השנתי של ProofPoint, מתקפות הסייבר כיום מתמקדות בעיקר בעובדים עצמם ולא בטכנולוגיות

ProofPoint, חברת אבטחת הסייבר של הדור הבא המיוצגת בישראל על ידי אינוקום מקבוצת אמן, פרסמה את דו"ח הסייבר השנתי שלה,ProofPoint Annual Human Factor CyberSecurity Report. ממצאי הדו"ח מוכיחים שמתקפות סייבר מתמקדות בעובדים בארגון במקום לחפש פגמים במערכי אבטחת המידע ולהתקין באמצעותם תוכנות זדוניות, לגנוב מידע ארגוני ולבצע העברת כספים לא חוקית.
הדו"ח, המבוסס על ניתוחים של התקפות סייבר ביותר מ-5,000 ארגוני אנטרפרייז ברחבי העולם במהלך שנת 2016, מספק נקודת מבט מעמיקה על המגמות בתחום התקפות הסייבר בדואר האלקטרוני, מכשירים ניידים ורשתות חברתיות.

איתי זיידל, מנהל מכירות ProofPoint באינוקום מקבוצת אמן: "הדו"ח מאשש את המגמה שהחלה בשנת 2015 – האקרים כיום מעדיפים לנצל את תמימות העובדים שיקליקו על קישורים זדוניים מאשר לחפש ולנצל חולשות במערכי האבטחה הארגוניים. על מנת למנוע זאת ארגונים זקוקים לפתרונות אבטחה שימנעו מההאקרים לגשת לעובדים מלכתחילה. ככל שהארגון יזהה את ההתקפה הפוטנציאלית מוקדם יותר, כך יהיה לו יותר קל למנוע אותה".

להלן ממצאיו העיקריים של הדו"ח:
חלקן של הונאות דואר אלקטרוני (Business Email Compromise) מכלל מתקפות הסייבר המבוססות דואר אלקטרוני צמחו מ-1% בשנת 2015 ל-42% בסוף שנת 2016. הונאות הדואר האלקטרוני עלו לארגונים ברחבי העולם כ-5 מיליארד דולר והן התקפות הסייבר מבוססות הדואר האלקטרוני בעלות קצב הגדילה המהיר ביותר בעולם.
מישהו תמיד ילחץ על הקישור הזדוני – והיא יעשה את זה מהר מאוד. על פי הדו"ח, קרוב ל-90% מהלחיצות על קישורים זדוניים מתרחשים ב-24 שעות הראשונות לאחר קבלת הדוא"ל, 50% מהן מתרחשות לאחר שעה ו-25% לאחר 10 דקות בלבד. הזמן שבין קבלת הדוא"ל הזדוני והלחיצה עליו מתקצר משמעותית בשעות היום כאשר אנשים נמצאים במשרד.
כמחצית מהלחיצות על קישורים זדוניים מתרחשות ממכשירים הנמצאים מחוץ לשליטת הארגון. כ-42% מהלחיצות מתרחשות במכשירים ניידים ו-8% מתרחשות במערכות הפעלה החסרות עדכוני אבטחה רלוונטים.
ארגונים צריכים להיות זהירים יותר בימי חמישי. בימי חמישי ניתן לראות עלייה של 38% בכמות הדוא"ל הזדוני המתקבל. מתקפות כופרה מתקבלות לרוב בימי שלישי עד חמישי, בעוד ימי רביעי הם הימים בהם לרוב נשלחים סוסים טרויאנים.

אודות ProofPoint
ProofPoint, הנסחרת בנאסד"ק בשווי שוק של כ- 4 מיליארד דולר, מספקת פתרונות להתמודדות עם איומים ולהגיב למתקפות. בין היתר כוללים פתרונותיה מערכות לאבטחת תעבורת דואר אלקטרוני, הגנה על המידע בדואר האלקטרוני, מניעת דליפה ומתקפות על דואר אלקטרוני, הגנה מפני איומים מתקדמים, אבטחת תעבורת רשת, הגנה על מובייל ורשתות חברתיות, אירכוב מאובטח של מידע ארגוני ופתרונות תאימות לדרישות תקנים ורגולציה.

אודות אינוקום
חברת InnoCom מקבוצת אמן הינה Value Added Distributor המייצגת בישראל חברות IT מובילות ומתמקדת בייצוג והפצת פתרונות אבטחת מידע, סייבר וניהול רשתות חדשניים לשוק הישראלי. מאז הקמתה עובדת החברה עם יצרניות מובילות ועם שותפים מקומיים מובילים לביצוע הטמעות מוצלחות של טכנולוגיות IT חדשות. אינוקום מציעה מוצרים ופתרונות לתחומי אבטחת רשתות, אופטימיזציות WAN ושירותי ניהול מבוססי ענן. יחד עם השותפים העסקיים שלה, אינוקום מציעה את הפתרונות המתאימים ביותר ללקוחותיה, על מנת שאלה ייהנו מיתרון תחרותי דרך חדשנות טכנולוגית. בין הפתרונות המיוצגים על ידי אינוקום בישראל: Citrix, Palo Alto Networks, Kaspersky LAB, Proofpoint, , Mojo Networks CipherCloud , Good ועוד. למידע נוסף, בקרו באתר החברה בכתובת: www.innocom.co.il


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il