TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נפתחה ההרשמה לתוכנית ה – Go-to-Market של אקסלרטור פרנקפורט


אקסלרטור פרנקפורט
התוכנית מציעה לחברות סטארט-אפ ישראליות כניסה מהירה ויעילה יותר לשוק הגרמני ובמיוחד לפרנקפורט, הנחשבת כבירה הפיננסית של אירופה
תוכנית Go-to-Market של אקסלרטור פרנקפורט (Accelerator Frankfurt) יוצאת לדרך וההרשמה בעיצומה. התוכנית מציעה לחברות סטארט-אפ ישראליות הנמצאות בשלבים מתקדמים (חברות לאחר שלב ה- Seed ולקראת סבב גיוס ראשון ומעלה) מסגרת המאפשרת להם כניסה מהירה וטובה יותר לשוק הגרמני ואירופה בכלל. אקסלרטור פרנקפורט נמצא בבעלות פרטית ופועלת בקשרים הדוקים עם מקבלי החלטות ובכירים בתעשייה הפיננסית ועם התאגידים בגרמניה.

"הגישה הייחודית שלנו מאפשרת לחברות סטארט-אפ מכל העולם ובמיוחד מישראל גישה נוחה וממוקדת יותר לשוק הגרמני, הנחשב כיום למנוע הכלכלי של אירופה", אמרה מריה פנאנן, מייסדת ושותפה באקסלרטור פרנקפורט.."אנו משלבים בתוכנית חברות שאנו מעריכים כי יש להן פוטנציאל עסקי בשוק הגרמני ואי הצלחה שלהם תפגע בהכנסות שלנו. אנו נמצאים באותה הסירה עם היזמים בתוכנית שלנו".

אקסלרטור פרנקפורט מציעה תוכנית בינלאומית המתמקדת בהאצת הפעילות העסקית של חברות סטארט-אפ ויצירת פלטפורמה עבורם לכניסה לשוק הגרמני והאירופי. התוכנית נמשכת ארבעה חודשים והחברות השותפות בתוכנית מחויבות לשהות לפחות שבוע בחודש בפרנקפורט – הנחשבת כבירה הפיננסית של אירופה.

במהלך התוכנית היזמים זוכים לחשיפה מול תאגידים וגופים פיננסיים גדולים בפרנקפורט וכן זוכים לליווי מנטורים ונטוורקינג מצד יזמים בעלי ניסיון, קואצ'ינג והכל במתחם האקסלרטור המרווח הנמצא בלב האזור הפיננסי של העיר. רוב החברות פועלות בתחומי FinTech, InsureTech, סייבר ועוד.

"פרנקפורט נחשבת כיום כליבה הפיננסית והעסקית של גרמניה ושל אירופה, וודאי לאחר הבקרזיט," אמר רם שהם, מייסד שותף באקסלרטור פרנקפורט. "אם יזם רוצה למכור לתאגידים אלה, הוא או היא צריכים להיות במקום בו נמצאים מקבלי ההחלטות. בשני המחזורים האחרונים, קרוב למחצית מהסטארט-אפים היו ישראליים ואנו שמחים על העניין הגדל והולך מצד יזמים מישראל להגיע אלינו לתוכנית".

במקביל ציין רם שהם את שיתוף הפעולה המוצלח עם זרוע ההשקעות והשיווק של העיר פרנקפורט וסביבתה FrankfurtRheinMain GmbH International Marketing (FRM) במטרה לעודד חברות סטארט-אפ מכל העולם ובפרט מישראל לקדם את הפעילות שלהן בעיר.

לאתר ולהרשמה: http://www.acceleratorfrankfurt.com/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il