TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

GetApp מקבוצת גרטנר


סינריון
פתרונות ניהול הנוכחות של סינריון הישראלית בין חמשת מובילי הקטגוריה בעולם

למעלה מ- 5,000,000 עובדים ביותר מ- 7,000 ארגונים ברחבי העולם, ובמגוון רחב של מגזרים, כגון ייצור, מלונאות, שירותי בריאות, דיור מוגן ובתי אבות, קמעונאות, פיננסים, טלקומוניקציה ועוד, משתמשים כיום בפתרונות של סינריון

השוואה שנערכה על ידי GetApp מקבוצת גרטנר בין ספקי תוכנה לפתרונות ניהול משאבי האנוש (WFM – Workforce Management) דירגה את חברת סינריון הישראלית בין חמשת מובילי הקטגוריה לשנת 2017 .
GetApp מדרגת תוכנות בענן עפ"י קריטריונים הכוללים חוות דעת של משתמשים, אינטגרציה, פתרונות במובייל ועוד. הדירוג הוא דירוג עצמאי ללא אינטרסים כלכליים או קשר כלשהו בין GetApp לספקים.
על פי GetApp, חבילת הפתרונות Synerion Workforce Management מאפשרת לעקוב, לנטר ולבצע אופטימיזציה של שעות נוכחות מועסקים בעבודה – כולל היעדרויות, ולהכין את חישובי השכר בהתאם - כל זאת, בהתאם להסכמי העבודה, הסכמים קיבוציים וחוקי העבודה החלים על העובד. התוכנה מספקת למנהלי חברות וארגונים בגדלים שונים מגוון כלים המסייעים בניצול נכון של הזמן ובצמצום ההוצאות.
למעלה מ- 5,000,000 עובדים ביותר מ- 7,000 ארגונים ברחבי העולם, ובמגוון רחב של מגזרים, כגון ייצור, מלונאות, שירותי בריאות, דיור מוגן ובתי אבות, קמעונאות, פיננסים, טלקומוניקציה ועוד, משתמשים כיום בפתרונות של סינריון.


"סינריון גאה על בחירתה כאחת ממובילות התחום, בעיקר משום שמיקומה הגבוה בדירוג נקבע בין השאר, על-ידי לקוחות מרוצים," אומר אבנר מימון, מנכ"ל EMEA בסינריון. "שביעות רצון הלקוחותינו היא המפתח להמשך ההצלחה של המוצרים שלנו. אנו משתמשים במשוב שאנו מקבלים מהלקוחות על מנת להבין את הצרכים האמתיים של השוק, ולשפר באופן שוטף את הםתרונות שלנו, כך שיתנו ללקוחות מענה בטווח המידי והארוך".

אודות סינריון
סינריון מערכות מתמחה במתן פתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון. עם למעלה מ- 30 שנות ניסיון, פתרונות התוכנה של סינריון פועלים בלמעלה מ-7,000 ארגונים בישראל ובעולם ומשרתים למעלה מ- 5,000,000 עובדים. הפתרונות של סינריון, המותקנים בארגונים בכל מגזרי המשק ובכל סדרי הגודל, תומכים בניהול שלבי מחזור חיי העובד בארגון, כולל ניהול מערך העובדים, בקרת כניסה, ניהול אסטרטגי של ההון האנושי בארגון וגיוס עובדים. מוצרי התוכנה של סינריון קיבלו הכרה בינלאומית והם פועלים אצל לקוחות ברחבי העולם. סינריון הינה הספק הפרטי הגדול ביותר בקנדה של פתרונות לניהול מערך עובדים לשוק הבינוני. סינריון היא הנציגה הבלעדית בישראל של חברת Lumesse, מהמובילות בעולם בפתרונות Talent Management.
למידע נוסף : www.synerion.co.il



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il