TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פרוסט אנד סאליבן מציבים לחברת בריינסוויי מחיר יעד


בריינסווי
המערכת הרפואית אותה מפתחת ומייצרת החברה מבוססת על טכנולוגיה ייחודית ופורצת דרך הנקראת Deep TMS
במסגרת פרויקט האנליזה של הבורסה לני"ע בתל אביב, פרסמה אמש חברת המחקר פרוסט אנד סאליבן אנליזה ראשונית על חברת בריינסוויי עם מחיר יעד של 27 שקל למניה (בטווח של 26.0-28.1 שקל), המשקף אפסייד של כ-52% ביחס למחיר הסגירה של המניה אתמול בבורסה. מחיר היעד משקף לחברה שווי של 397.3 מיליון שקל (111.6 מיליון דולר) לעומת שווי של 261 מיליון שקל כיום.

בריינסוויי עוסקת במחקר, פיתוח ושיווק של מערכת רפואית לטיפול לא פולשני בהפרעות נפוצות בתפקודי המוח. המערכת הרפואית אותה מפתחת ומייצרת החברה מבוססת על טכנולוגיה ייחודית ופורצת דרך הנקראת Deep TMS, באמצעותה ניתן להגיע לעומק המוח ולייצר גירוי או דיכוי עצבי. מערכות החברה נמכרות ברחבי העולם ולהן אישורי CE ו-FDA ושיפוי רפואי אצל כ-95% מאוכלוסיית ארה"ב. עיקר מאמצי החברה בימים אלה הינם למסחור והעמקת החדירה לשוק האמריקאי לטיפול בדיכאון עמוק.

הנקודות המרכזיות שמעלים האנליסטים של פרוסט אנד סאליבן הן:

בריינסוויי מהווה השקעה טובה, שכן המעבר למודל ההשכרה צפוי להשתקף בהכנסותיה של החברה כבר ברבעונים הקרובים, תוך מעבר לרווחיות ב-2018. בטווח הארוך, לבריינסוויי צנרת פיתוח קלינית משמעותית אשר תתרום גם למכירות נוספות בתחומים נוספים כגון OCD ונירולוגיה.

קיימת הזדמנות ליצירת ערך ביישום מוצלח של המודל העסקי החדש של החברה. בפרוסט אנד סאליבן רואים באסטרטגיה החדשה של בריינסוויי כדרך הנכונה להפוך לחברה מובילה בתחום ההפרעות המוחיות וכי ביצוע מוצלח של האסטרטגיה יוביל את בריינסוויי ליצירת זרם יציב של הכנסות.

בריינסווי פונה לשווקים של מיליארדי דולרים, בהם רופאים ומטופלים רבים המחפשים פתרון חלופי לתרופות ולניתוחים. החברה מציעה טיפול בעל עלות-תועלת גבוהה לחולים ומודל כלכלי התומך בהכנסות הפסיכיאטרים המטפלים.

מעריכים, בהתבסס על הערכת הפוטנציאל הקליני, כי בריינסוויי תקבל את אישור ה-FDA עבור מחלת OCD במהלך 2018. מציינים כי קבלת אישור שיווק בארה"ב מהווה פוטנציאל משמעותי.לחברה שלושה ניסויים קלינים רב-מרכזיים נוספים בתחום הפסיכיאטריה וגמילה מעישון.

תוצאות ניסוי קליני חיוביות עבור אינדיקציות נויורולוגיות כגון שבץ יחשבו לפריצת דרך משמעותית לטכנולוגיה.






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il