TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סאפיינס: תוצאות הדוחות הכספיים לרבעון השני לשנת 2017


רוני על-דור, מנכל סאפיינס
ההכנסות (GAAP) צמחו ברבעון בכ-30.2% לכ-69.0 מיליון דולר, בהשוואה לכ-53.0 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד
חברת התוכנה סאפיינס, הנסחרת בבורסות ת"א ונאסד"ק (NASDAQ, TASE: SPNS), ונמנית עם קבוצת פורמולה מערכות, דיווחה היום על תוצאותיה לרבעון השני לשנת 2017.

ההכנסות (GAAP) צמחו ברבעון בכ-30.2% לכ-69.0 מיליון דולר, בהשוואה לכ-53.0 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

ההכנסות (Non-GAAP) צמחו ברבעון בכ-30.4% לכ-69.2 מיליון דולר, בהשוואה לכ-53.0 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

החברה רשמה ברבעון הפסד תפעולי (GAAP) שהסתכם בכ-3.0 מיליון דולר, בהשוואה לרווח תפעולי של כ-6.4 מיליון דולר (שיעור רווח תפעולי של כ-12.1%) ברבעון המקביל אשתקד. ההפסד התפעולי ברבעון כלל הוצאות ארגון מחדש בסך של כ- 3.9 מיליון דולר.

הרווח התפעולי (Non-GAAP) ברבעון הסתכם בכ-3.2 מיליון דולר (שיעור רווח תפעולי של כ-4.7%), בהשוואה לכ-7.4 מיליון דולר (שיעור רווח תפעולי של כ-14.0%) ברבעון המקביל אשתקד.

החברה רשמה ברבעון הפסד נקי המיוחס לבעלי המניות (GAAP) שהסתכם בכ-3.6 מיליון דולר (0.07 דולר למניה בדילול מלא), בהשוואה לרווח נקי של כ-5.3 מיליון דולר (0.11 דולר למניה, בדילול מלא) ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות של החברה (Non-GAAP) הסתכם בכ-1.9 מיליון דולר (0.04 דולר למניה בדילול מלא), בהשוואה לכ-6.3 מיליון דולר (0.13 דולר למניה, בדילול מלא) ברבעון המקביל אשתקד.

היקף המזומנים, שווי המזומנים והשקעות בניירות ערך סחירים, נכון ליום 30 ביוני 2017, עומד על כ-46.4 מיליון דולר. לחברה חוב בסך 38 מיליון דולר.

רוני על-דור, נשיא ומנכ"ל סאפיינס: "החברה הציגה רבעון נוסף של צמיחה דו-ספרתית בהכנסות, המונעת ע"י שילוב של צמיחה אורגנית לצד מיזוגים ורכישות, כדוגמת הרכישה האחרונה של StoneRiver. בתקופת הדוח היינו עדים לצמיחה בארה"ב, אירופה ודרום אפריקה, ומונעים על ידי ביקוש מלקוחות קיימים וחדשים כאחד. הרווח התפעולי המדווח
(Non-GAAP) ברבעון הסתכם ב- 4.7% והיה גבוה מהתחזית שלנו של 3% -4%. אנו מאמינים כי אנו נמצאים על המסלול להמשך השיפור ברווחיות התפעולית שלנו".

"אנו שמחים מאוד על השלמת רכישת StoneRiver, ונכון להיום מיזגנו בהצלחה כל חטיבה ב-StoneRiver עם מקבילתה בסאפיינס. כמו-כן, מיזגנו את כל פעילויותינו בתחום הביטוח האלמנטרי בארה"ב לקבוצה אחת. בנוסף, ביצענו אינטגרציה מלאה של חטיבות המכירות והשיווק של שתי החברות למקבילתם בסאפיינס, תוך שצירפנו גם מנהלי לקוחות לסייע בצמיחת העסק עם לקוחות קיימים. כיום ישנה אינטגרציה מלאה בין כל פונקציות המטה וה-back-office כולל פעילויות הכספים, המשפטית, משאבי אנוש ורכש. במקביל, אנו ממנפים קדימה את יכולות ה-offshore שלנו, במטרה לקדם התייעלויות נוספות ולהפחית עלויות. לסיכום, אנו מאמינים שאנו בדרך הנכונה בכל הקשור למאמצי האינטגרציה הנוכחיים".

"במהלך הרבעון, יישמנו תוכנית ארגון מחדש בסך של 3.9 מיליון דולר. התוכנית כללה בין היתר: אינטגרציה של StoneRiver, הקטנת פעילויות שאינן בליבת העסקים ב- APAC והתיעלות בהמשך להפסקת פרויקט הפיתוח שהופסק. החיסכון בעלויות כולל בעיקר ירידה במצבת העובדים, כמו גם חיסכון בעלויות אחרות. אנו ממשיכים לצפות כי הוצאות הארגון מחדש והורדת עלויות יסתכמו בעד 5 מיליון דולר לשנת 2017 כולה".

סאפיינס משאירה על כנה את התחזית לשנת 2017 כולה, עם צפי הכנסות (Non-GAAP) בטווח של 265-275 מיליון דולר. כמו-כן, החברה מותירה את התחזית לגבי שיעור הרווח התפעולי (Non-GAAP) במחצית השנייה של 2017, שיעמוד על 13.5%-14.5%. בנוסף, החברה מותירה על כנה גם את התחזית לשיעור רווח תפעולי (Non-GAAP) לשנת 2017 כולה של 9%-10%.

סאפיינס, מקבוצת פורמולה מערכות, הינה ספקית עולמית של פתרונות תוכנה לשוק הביטוח המותאמים לתחומי ביטוח אלמנטארי, ביטוחי חיים ופנסיה, ביטוחי משנה ועוד. פתרונות החברה מאפשרים לחברות הביטוח לייעל תהליכים עסקיים, להסתגל במהירות לשינויים בתעשייה ולספק שירותים חדשניים ללקוחותיהן. סאפיינס הנה בעלת ותק רב בעבודה עם חברות ביטוח בינלאומיות, ממשלות ובנקים. החברה מעסיקה כ-2,500 עובדים ומשרתת יותר מ-400 חברות ביטוח בצפון אמריקה, אירופה, אסיה וישראל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il