TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

וויטסמוק מדווחת על תוצאות הרבעון השני והמחצית הראשונה של 2017


איתי מרוז, מנכ"ל וויטסמוק
המשך צמיחה מהירה בהכנסות
וויטסמוק (ת"א: וסמק), חברה ישראלית גלובלית העוסקת בפרסום בוידאו ובשיווק והפצה באמצעות מנועי חיפוש באינטרנט ובמובייל, מדווחת על תוצאותיה הפיננסיות עבור הרבעון השני והמחצית הראשונה של שנת 2017.
הכנסות החברה ברבעון השני 2017 הסתכמו ב-20.9 מיליון שקל, עם צמיחה של 35% בהשוואה להכנסות של 15.5 מיליון שקל ברבעון הראשון של השנה וכן הכנסות גבוהות מהרבעון הרביעי של 2016 – אשר מסורתית נחשב הרבעון החזק מידי שנה. הצמיחה בהכנסות נובעת מיישום האסטרטגיה העיסקית של החברה לצמיחה באמצעות רכישות ומעלייה בהיקף פעילות הפרסום בוידאו של החברה. וויטסמוק רואה את תחום הפרסום בוידאו כמנוע צמיחה מרכזי לשנים הקרובות, והכנסותיה מפעילות זו היוו כ-83% מסך הכנסות החברה במחצית הראשונה של השנה. בתקופה זו השלימה החברה את רכישת פעילות חברת Wise Data Media הפועלת בתחום הפרסום בוידאו, אשר הצטרפה לפעילות Omnivid - חטיבת הוידאו של וויטסמוק, שנרכשה על ידה ב-2016.

דגשים פיננסיים לרבעון השני 2017
ההכנסות הסתכמו ב-20.9 מיליון שקל, עלייה של 28% בהשוואה ל- 16.3 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2016. כאמור העלייה בהכנסות היא על רקע כניסתה של החברה לתחום הפרסום בוידאו ביולי 2016 באמצעות השלמת רכישת פעילות חברת GMS Digital (אשר מותגה מחדש בשם Omnivid כחטיבת הוידאו הפנימית של החברה) וכתוצאה מהשלמת הרכישה של פעילות Wise Data Media במהלך הרבעון הראשון של השנה.
הרווח התפעולי לפני הפחתות (EBITDA) הסתכם ב-423 אלף שקל, בהשוואה ל- 2.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנה שעברה. הנ"ל נובע מהצמצום בפעילות הפרסום וההפצה באמצעות מנועי חיפוש.
קיטון בהפסדים מתחילת השנה - ההפסד הנקי הסתכם ב-135 אלף שקל, בהשוואה להפסד של 800 אלף שקל ברבעון הראשון 2017, ובהשוואה לרווח של 571 אלף שקל ברבעון השני 2016. הקיטון מקורו בעונתיות בתחום הפרסום בוידאו, לפיה באופן מסורתי הרבעון הרביעי הוא החזק ביותר והרבעון הראשון הוא החלש ביותר.

איתי מרוז, מנכ"ל וויטסמוק: "אנו שמחים להציג עליה משמעותית בהכנסות במחצית הראשונה של השנה, הנובעות ממיקוד בתחום הפרסום בוידאו - מנוע הצמיחה המרכזי של החברה. לצד יישום אסטרטגית הצמיחה שלנו בוידאו בין השאר על ידי רכישות, אנו ממשיכים לפתח נכסים טכנולוגיים המקנים לנו יתרון תחרותי בניהול ורכישת מדיה בהיקפים גדולים וביעילות טובה יותר.
במהלך הרבעון הראשון של 2017, השלמנו את רכישת Wise Data Media הפועלת בתחום הפרסום בוידאו. רכישה זו הצטרפה לפעילות חטיבת הוידאו הפנימית של החברה, Omnivid. אנו ממשיכים לפעול לסינרגיה בפעילויות השונות בחברה, במטרה לשפר את הרווחיות ולייצר ערך עבור בעלי המניות ובין היתר, אנו בוחנים רכישות ומיזוגים נוספים."

אודות וויטסמוק
וויטסמוק (WhiteSmoke. ת"א: וסמק) היא חברה ישראלית גלובלית העוסקת בשיווק ופרסום באינטרנט ובמובייל. החברה מספקת שירותי פרסום דיגיטלי בוידאו בערוצי מדיה דיגיטלית, הכוללים אפליקציות מובייל ואתרי אינטרנט. הפעילות כוללת רכישת שטחי פרסום באמצעי מדיה דיגיטלית שונים, תוך טיוב מקסימלי שלהם להשגת אפקטיביות ומיקוד של הפרסום. פעילות וויטסמוק בתחום השיווק וההפצה באמצעות מנועי חיפוש כוללת הפניית משתמשים לתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש המובילים בעולם, באמצעות הסכמים אסטרטגיים עם שותפים מובילים בתחום. עוד עוסקת וויטסמוק בפיתוח, שיווק והפצת תוכנות ואפליקציות לתיקון ושדרוג הכתיבה בשפה האנגלית, תחת מותג וויטסמוק. החברה נוסדה בשנת 2002, והיא מנוהלת כיום על ידי איתי מרוז. משרדי וויטסמוק נמצאים ברמת החייל, תל-אביב.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il