TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קרדן נדל"ן מעמיקה אחיזתה בתחום הביצוע


מיקי זיסמן קרדן נדלן
תרכוש את מלוא מניות חברת הביצוע אל-הר הנדסה ובניין ותעלה לשליטה מלאה, זאת בתמורה ל-28.5 מיליון שקל
נכון לסוף 2016, לחברת אל-הר צבר הזמנות בהיקף של כ-600 מיליון שקל

מיקי זיסמן, מנכ"ל קרדן נדל"ן מסר: "רכישת יתרת המניות (33.3%) של חברת הביצוע אל-הר, נשענת על אמון מלא שאנו רוחשים להנהלה, לעובדים, לניסיון וליכולות המוכחות של החברה בהתמודדות עם פרויקטים הנדסיים מורכבים. שליטה מלאה בחברת ביצוע מקנה לנו מכפיל כוח בניצול הזדמנויות בשוק, ובכוונתנו להמשיך את המגמה החיובית של השנים האחרונות ולהוביל בתחום הביצוע בישראל".

חברת קרדן נדל"ן יזום ופיתוח, בניהולו של מיכאל (מיקי) זיסמן, תרכוש את יתרת מניות (33.3%) חברת הביצוע שבשליטתה, אל-הר הנדסה ובניין, בתמורה לכ-28.5 מיליון שקל, כך שעם השלמת העסקה קרדן נדל"ן תחזיק בחברת אל-הר בבעלות מלאה (100%).

חברת אל-הר, בניהולו של אייל אוהב ציון, הינה חברה פרטית המעניקה שירותי קבלן מבצע בפרויקטים הנדסיים מורכבים ביניהם- מבני מגורים, מבני משרדים, בתי חולים, בתי מלון, מבני תעשייה, מבני מסחר, מרכזים לוגיסטיים ועבודת תשתיות. בין הפרויקטים האחרונים שסיימה ניתן למצוא את פרויקט עזריאלי שרונה, הקמת קומפלקס של מכון ויצמן, בית אמות אטריום, מגדל הקריסטל ועוד.

נכון לסוף שנת 2016, חברת אל-הר מבצעת 18 פרויקטים נוספים ברחבי הארץ ובעלת צבר הזמנות בהיקף של כ-600 מיליון שקל. במהלך 2016 הכנסות חברת אל-הר מביצוע עבודות בניה הסתכמו בכ-348 מיליון שקל, רווח גולמי של 53 מיליון שקל (כ-15.2% מההכנסות) ורווח נקי שהסתכם לכ-29 מיליון שקל.

כזכור, בחודש במאי האחרון חתמה קרדן נדל"ן על הסכם למכירת זכויותיה במתחם אנדרומדה ביפו לבניית 55 יחידות דיור בשני בניינים, בתמורה לכ-130 מיליון שקל. עם השלמה העסקה (בכפוף לקיום תנאים שונים) צפויה קרדן נדל"ן לרשום רווח לפני מס בסך של כ-13.5 מיליון שקל.

חברת קרדן נדל"ן, בבעלות קבוצת קרדן ישראל, ובניהולו של מיקי זיסמן, עוסקת בייזום ופיתוח פרויקטים למגורים ונכסים מניבים. כמו כן, עוסקת במתן שירותי קבלן מבצע בפרויקטים לבניית מבני מגורים, מבנים מסחריים, מבנים ציבוריים ותשתיות באמצעות חברת אל-הר הנדסה ובניין בע"מ. לחברה כ-1,700 יחידות דיור המצויות בהליכי קידום ובשלבי תכנון שונים. החברה נסחרת לפי שווי של כ-382 מיליון ש"ח בבורסה בת"א והונה העצמי, נכון לסוף רבעון ראשון 2017, עומד על כ-459 מיליון ש"ח (כ-431 מיליון ש"ח מיוחס לבעלי המניות). לחברה אגרות חוב המדורגות A3 באופק דירוג יציב, בסך כולל של 125 מיליון ש"ח ע.נ. הנושאות ריבית שקלית בשיעור שנתי של 4.9%, בעוד שאגרות החוב נסחרות כיום בתשואה לפדיון של 2% ובמח"מ של כ-1.6 שנים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il