TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ביוליין מודיעה על השקעה נוספת מ- BVF Partners L.P


ביוליין
ההשקעה החדשה של BVF Partners L.P תבוצע לפי מחיר של 1.13 דולר ליחידה
ביוליין אר. אקס. (נאסד"ק: BLRX, ת"א: ביול), חברה ביופרמצבטית לפיתוח קליני של תרופות המתמקדת בתחומי האונקולוגיה והאימונולוגיה, הודיעה היום כי BVF Partners L.P., בעלת המניות העיקרית של החברה, התקשרה בהסכם מחייב לביצוע השקעה ישירה נוספת של 9.6 מיליון דולר בביוליין, ותגדיל את האחזקות שלה בחברה לשיעור של 24.9%. העסקה צפויה להיסגר עד ליום 31 ביולי 2017, בכפוף לתנאי הסגירה הנהוגים.

ההשקעה החדשה של BVF Partners L.P תבוצע לפי מחיר של 1.13 דולר ליחידה. כל יחידה מכילה מניה אחת, 0.35 אופציות סדרה A ו-0.35 אופציות סדרה B. האופציות מסדרה A, בעלות תוספת מימוש של 2 דולר למניה, תפקענה בעוד 4 שנים. האופציות מסדרה B, בעלות תוספת מימוש של 4 דולר למניה, גם תפקענה בעוד 4 שנים. ניירות הערך מוצעים בהקצאה ישירה במסגרת תשקיף מדף.

מרק למפרט, מייסד ונשיא BVF Partners L.P. מסר: "הפיתוחים התרפויטיים שבצנרת, שיתופי הפעולה האסטרטגיים והיכולות המדעיות הנרחבות של ביוליין, מהווים גורם משכנע משמעותי לביצוע השקעה נוספת בחברה. אנו שמחים לתמוך בחברה על מנת שתוכל להמשיך ולקדם את תכניותיה הקליניות."

פיליפ סרלין, מנכ"ל ביוליין, מסר, "אנו מודים ל- BVFעל התמיכה והאמון. ההשקעה הנוספת הישירה של BVF, אשר באה בהמשך להשקעה הראשונה שבוצעה במרץ האחרון, מספקת לנו מקורות נוספים להאצת התכניות הקליניות. אנו ממשיכים להוציא אל הפועל את תכנית הפיתוח הקלינית האסטרטגית שלנו ומצפים לקבלת התוצאות בניסויים הקליניים המרובים שלנו".

ניירות הערך יונפקו בכפוף לתשקיף מדף שכבר הוגש והוכרז כתקף על ידי רשות ניירות הערך האמריקאית (SEC). תוספת לתשקיף הקשורה להצעה תוגש ל- SECותהיה זמינה באתר ה- SEC בכתובת www.sec.gov.

הודעה זו לתקשורת אינה מהווה הצעה למכור ניירות ערך ואינה מהווה הצעה לרכישת ניירות ערך של החברה.

אודות ביוליין אר. אקס.
ביוליין אר. אקס. הינה חברה ביופרמצבטית הנמצאת בשלבי פיתוח קליניים והמתמקדת באונקולוגיה ובאימונולוגיה. ביוליין רוכשת תרופות פוטנציאליות, בעיקר ממוסדות אקדמיים ומחברות ביוטק ישראליים, מפתחת אותן בשלבים פרה-קליניים ו/או קליניים, ולאחר מכן מתקשרת בשיתופי פעולה עם חברות פרמצבטיות לצורך פיתוח קליני מתקדם ו/או מסחורן.

צנרת התרופות של ביוליין אר. אקס. כוללת כיום את BL-8040, פלטפורמה לטיפול בסרטן, אשר השלימה בהצלחה ניסוי קליני Phase 2a בלוקמיה מיאלואידית חריפה שהתפרצה מחדש או שהסובלים ממנה לא הגיבו לטיפול ראשוני (relapsed/refractory AML), מצויה במהלכו של ניסוי Phase 2b כטיפול קונסולידציה עבור חולי AML וצפוי להתחיל בניסוי Phase 3 בניוד תאי גזע למחזור הדם לצורך השתלת תאי גזע עצמית (אוטולוגית); ו-AGI-134, תרופה אימונותרפית בפיתוח למספר גידולים מוצקים, המיועדת להתחיל ניסוי קליני ראשון בבני אדם במחצית הראשונה של 2018. כמו כן, לביוליין שותפות אסטרטגית עם חברת נוברטיס לפיתוח משותף של תרופות פוטנציאליות שמקורן בישראל; הסכם שיתוף פעולה עם MSD, הידועה כמרק (Merck) בארה"ב ובקנדה, לפיו החל ניסוי Phase 2a בסרטן הלבלב בטיפול משולב של BL-8040 יחד עם התרופה קיטרודה® של מרק; והסכם שיתוף פעולה עם ג'ננטק לעריכת מספר ניסויים קליניים Phase 1b בהם ייבדק שילוב של BL-8040 ביחד עם תרופת Atezolizumab של ג'ננטק בכמה גידולים מוצקים ובלוקמיה מיאלואידית חריפה (AML).



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il