TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

BlueStar Indexes התקשרה עם ג'פריס בהסכם לאספקת פרשנות פיננסית על שוקי ההון בישראל


BlueStar Indexes
BlueStar Indexes הינה חברה מובילה בתחום של ניתוח שוק ופתרונות השקעה בשוקי ההון הישראליים, לרבות נתונים ותובנות על שוק ההון בישראל, ומקדמת קבוצה של מדדים העוקבים אחר חברות ישראליות הרשומות ברחבי העולם
BlueStar Indexes גאה להודיע כי חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם Jefferies LLC ותספק עבורה פרשנות פיננסית לכלכלה ולשווקים בישראל. במסגרת ההסכם, תפיץ Jefferies LLC ללקוחותיה המוסדיים ומנהלי השקעות (Wealth Management) בכל העולם, פרשנות במיתוג משותף עם BlueStar Indexes ביחס לשוקי ההון בישראל, ותעניק גישה למדדי BlueStar על מניות או איגרות חוב בישראל. הדו"ח הראשון יופץ בתחילת אוגוסט ובתדירות חודשית לאחר מכן.

BlueStar Indexes הינה חברה מובילה בתחום של ניתוח שוק ופתרונות השקעה בשוקי ההון הישראליים, לרבות נתונים ותובנות על שוק ההון בישראל, ומקדמת קבוצה של מדדים העוקבים אחר חברות ישראליות הרשומות ברחבי העולם. התובנות של BlueStar Indexes מספקות פרשנות גלובלית ייחודית על המשק הישראלי, על שוקי המניות והאג"ח ועל המגזרים המרכזיים המשפיעים על ביצועי ההשקעות בשוק הישראלי.

"ההסכם עם BlueStar Indexes, מובילת דעה על שוקי ההון בישראל, יספק ללקוחותיה של Jefferies תובנות על הצפוי בכלכלה הישראלית, המדיניות המקרו-כלכלית ועל ביצועי שוק המניות", אומר פיטר פורלנזה, מנהל חטיבת המניות הגלובלית ב-Jefferies. "ההפצה של מידע זה והגישה למדדים יהיו לעזר רב ללקוחותינו המוסדיים ומנהלי ההשקעות הגלובליים המחפשים חשיפה לפילוח רחב ומעמיק יותר של חברות הטכנולוגיה הישראליות ומוצרי השקעה נלווים".

" BlueStar Indexes נרגשת לשתף פעולה עם Jefferies בהפצת מידע וניתוח ייחודי על שוק ההון הישראלי והמדדים שלנו עבור בסיס הלקוחות העצום של Jefferies ברחבי ארה"ב, אירופה ואסיה", אמר סטיבן שונפלד, מייסד ומנהל ההשקעות הראשי של BlueStar Indexes. "כמו כן, אנו מאמינים כי מדדי הדגל שלנו BIGI® ו- TA-BIGITech® - שאומצו על ידי שני ETF אמריקאים וחמש קרנות מדדים בישראל – ישמשו כלים בעלי ערך עבור לקוחות Jefferies ברחבי העולם, ויסייעו בניתוח מעמיק של סקטור הטכנולוגיה הישראלי" הוסיף שונפלד.

ל- Jefferies פעילות עסקית משמעותית וצומחת בישראל במגוון מוצרים ועסקים. "אנו שמחים על כך שנוכל כעת למנף את המומחיות והיכולות של BlueStar כדי לסייע לנו להמשיך ולפתח את היוזמות האסטרטגיות שלנו בישראל ולאפשר פרשנות מעמיקה ללקוחות על שוק ייחודי, דינאמי וצומח זה", הוסיף נתי גינור, מנהל חטיבת שוקי ישראל ב-Jefferies.

קבוצת המדדים של BlueStar Indexes כוללת שבעה מדדי מניות ישראליים, המספקים סיקור מלא של מניות ישראליות הרשומות ברחבי העולם, ובכלל זה מניות הרשומות למסחר בשש בורסות שונות בעולם. מדד BlueStar Israel Global Index®) BIGI®) משמש כנכס מעקב ל-ETF הנסחר ב-NYSE, VanEck Vectors Israel ETF (NYSE: ISRA)®, כמו גם לשתי תעודות סל של פסגות הרשומות למסחר בבורסה בתל אביב ולקרן נאמנות של IBI.

מדד ה TASE-BlueStar Israel Global Technology Index™ (TA-BIGITech)® משמש כנכס מעקב ל-ETF הנסחר ב-Nasdaq BlueStar TA-BIGITech Israel Technology ETF (Nasdaq: ITEQ)®, ולשתי תעודת סל של קסם/אקסלנס הרשומות למסחר בבורסה בתל אביב. מדד ה - BIGI® כולל 126 מניות ושווי הון צף בסך כולל של כ- 172 מיליארד דולר. ב- TA-BIGITech יש 72 מניות עם שווי הון צף בסך כולל של כ-76 מיליארד דולר, הכיסוי הרחב ביותר של מניות הטכנולוגיה הישראליות הרשומות למסחר בעולם.

שירותים נוספים למשקיעים שמספקת Jefferies, כחלק מהמאמץ הגלובלי של מחקר שוקי המניות, כוללים למעלה מ-120 אנליסטים שמפרסמים סקירות וניתוחים המכסים מעל 2,000 מניות מכל מרכזי המחקר ברחבי העולם. הכיסוי הגלובלי של החברה בתחומי כלכלה ואסטרטגיה כולל 17 תעשיות ומגזרים מרכזיים בעולם. באמצעות הסכמי מחקר במיתוג משותף באסיה, Jefferies חתמה על הסכמי שיתוף פעולה עם חברות מובילות באוסטרליה, אינדונזיה, דרום קוריאה, מלזיה, הפיליפינים, סרי לנקה, טייוואן, תאילנד ווייטנאם כדי להרחיב את המחקר המוצע על ידה לבסיס הלקוחות העולמי שלה. שיתופי פעולה אלו כוללים כעת 700 חברות נוספות באזור אסיה פסיפיק.

אודות BlueStar

BlueStar Indexes הינה חברה פיננסית המתמחה במחקר בשוקי ההון בישראל. החזון של BlueStar הוא לפתח אסטרטגיות השקעה עבור משקיעים מוסדיים ופרטיים גלובליים באמצעות מגוון רחב של נכסי השקעה בישראל. מוצרי הדגל של BlueStar הם מדד ה - the BlueStar Israel Global Index® (BIGI®), מדד המיועד לכיסוי רחב, מעמיק ומלא של חברות ישראליות, תוך מתן חשיפה מאוזנת לכל המשק הדינמי בישראל ומדד TASE-BlueStar Israel Global Technology Index™ (TA-BIGITech®) אשר עוקב אחר למעלה מ -70 מניות טכנולוגיה ישראליות הרשומות ברחבי העולם. ה- VanEck Vectors Israel ETF (טיקר ISRA) עוקב אחר BIGI ורשום למסחר בבורסת ניו יורק. בנוסף, מכשירי מדדים ישראליים העוקבים אחר מדד זה מוצעים על ידי פסגות ועל ידי בית ההשקעות IBI. BlueStar TA-BIGITech Israel Technology ETF (טיקר בנסדא"ק: ITEQ) עוקב אחר TA-BIGITech®. בנוסף קיימים שני מכשירי השקעות ישראלים העוקבים אחר TA-BIGITech® ומנוהלים על ידי בית ההשקעות אקסלנס/קסם.

אודות Jefferies
חברת Jefferies, חברת הבנקאות הגלובלית היחידה בעולם, המספקת שירות ללקוחותיה מעל 50 שנה, הינה חברה מובילה במתן תובנות, מומחיות וביצוע למשקיעים, חברות וממשלות. חברתנו מספקת מגוון רחב של בנקאות השקעות, מכירות, מסחר, מחקר ואסטרטגיה על פני ספקטרום של מניות, אג"ח ומט"ח, כמו גם ניהול הון, באמריקה, אירופה ואסיה. Jefferies Group LLC היא חברה בת בבעלות מלאה של חברת of Leucadia National Corporation (NYSE: LUK), חברת אחזקות מגוונת.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il