TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

PERIMETERX, הנלחמת במתקפות סייבר של בוטים זדוניים, גייסה 23 מיליון דולר


PerimeterX
החברה פיתחה את המערכת המתקדמת בעולם למניעת התקפות סייבר מבוססות בוטים; גיוס ההון ישמש להרחבת הפתרון שלה להגנה מפני הדור הבא של התקפות מבוססות בוטים
PerimeterX, המפתחת טכנולוגיה לאיתור ולחסימה של בוטים זדוניים בענן, בווב ובמובייל, הודיעה על השלמת סבב גיוס הון B של 23 מיליון דולר. הגיוס ישמש להאצת פיתוח פתרונות האבטחה של החברה. את סבב הגיוס הובילה קרן ההון סיכון קיינן פרטנרס האמריקאית, בהשתתפות המשקיעים הקיימים: קרן ורטקס וקרן Data Collective.

המימון יסייע לחברה בהמשך מגמת ההתרחבות בישראל ובארה"ב. החברה מעסיקה כיום 70 עובדים (40 בישראל, 30 בארה"ב) וצפויה להכפיל את גודלה בשנה הקרובה. החברה מתכוונת להשתמש במימון בעיקר בכדי להרחיב את סל הפתרונות שלה. כבר עתה מערכות החברה מנתחות מיליארדי אירועים ביום וחוסמות מאות מיליוני התקפות מבוססות בוטים מדי יום.

כל החברות הפועלות אונליין חוות עליה מסיבית בהיקף ההתקפות המתוחכמות המבוצעות באמצעות בוטים זדוניים. לשם המחשה, רק בשנת 2016 התקפות מבוססות בוטים גרמו לנזק של 2.6 מיליארד דולר בהשתלטות על חשבונות, 7.2 מיליארד דולר נזק בהונאות פרסומיות וכ-950 מיליון דולר בהונאות המכוונות לתחום הגיפט-קארדס הדיגיטליים. במחקר מצב האינטרנט השנתי שפרסמה מארי מיקר, מקרן KPCB, הראה שפעילות בוטים באינטרנט היתה גבוהה מפעילות משתמשים אנושיים.

"הדור הבא של מתקפות סייבר מבוססות בוטים מאיים על האמינות של רשת האינטרנט בכלל ובפרט על כל ארגון אשר פועל און ליין. התקפות אלה מנצלות את יכולתם של בוטים לדמות כמות גדולה של משתמשים אנושיים ודרך זה לתקוף עסקים ואפילו את המערכת הפוליטית דרך הפצה של Fake News", אומר עומרי אילוז, מנכ"ל ומייסד PerimeterX. "באמצעות טכנולוגיית בינה מלאכותית (AI) פורצת דרך ו- Machine Learning, הפלטפורמה של PerimeterX נבנתה כך שהיא מכוונת לבעיה זו בדיוק - מזהה וחוסמת פעילות זו בזמן אמיתי ובכל היקף אפשרי".

התקפות מודרניות מבוססות בוטים נעשות על מנת לתקוף ולפגוע בארגונים בכמה וקטורים כגון: השתלטות על חשבונות (ATO), איסוף מידע מאתרים (Scraping), גניבת מידע רגיש, הונאות אינטרנט ועוד. התקפות מתוחכמות אלה מצליחות לגבור על כלי הגנה מסורתיים כגון Web Application Firewalls.

"מתקפות בוטים זדוניות פוגעות בשורה התחתונה של החברות ופוגעות באמון הלקוחות בחברות והמוניטין שלהן״ אומר ג'וידיפ בהטצ'רייה, שותף בקיינן פרטנרס, שהצטרף למועצת המנהלים של החברה. "הטכנולוגיה של PerimeterX לא רק עוצרת את ההתקפות הללו בזמן אמת אלא גם מסוגלות לעשות זאת בהיקפי ענק".

על מנת לבצע הפרדה בין פעילות של בוטים במערכת לבין פעילות לגיטימית של משתמש אנושי, PerimeterX משתמשת בכלי בינה מלאכותית (AI) ו- Machine Learning על מנת לזהות התנהגויות שאינן תואמות להתנהגות של גורם אנושי. לדוגמה, מיקום סמן העכבר ישירות על כפתור בדף האתר, לעומת הזזת הסמן על הדף עד להגעתו לכפתור, גלילה למעלה ולמטה ועוד. ככל שמערכות החברה מזהות יותר ויותר התנהגויות אנושיות בדפי האינטרנט, כך היא בונה מודלים מתקדמים יותר לזיהוי התנהגות לא אנושית. יכולת למידה זו ,בזמן אמת, מאפשרת למערכות החברה לזהות בצורה מדויקת יותר התנהגות שאינה אנושית בעמודי האינטרנט ולמנוע התקפות מתוחכמות מסוגים שונים.

המערכות של PerimeterX מתחברות באופן ישיר לרכיבים שונים בתשתיות הטכנולוגיות הקיימות של לקוחות החברה, ובכך מאפשרות קבלה וניתוח של מידע התנהגותי של גולשים בזמן אמיתי, בגמישות מירבית ובזמן הטמעה קצר מאוד.

PerimeterX צומחת בקצב גבוה ועל לקוחות החברה נמנות חברות מרשימת Fortune 500. החברה זכתה לאחרונה בהכרה מצד גרטנר ברשימתה היוקרתית 2017 Gartner Cool Vendor והרחיבה את נוכחותה בעולם עם פתיחת משרדים במיאמי ובלונדון בנוסף על הקיימים בסאן פרנסיסקו ותל אביב.

About PerimeterX
PerimeterX prevents automated attacks by detecting and protecting against malicious web behavior across e-commerce, enterprise SaaS, and media. By analyzing the behavior of humans, applications and networks, PerimeterX catches real-time automated attacks with unparalleled accuracy. Its proprietary technology protects your business and web infrastructure by preventing a full range of attacks from earlier generation bots to hijacked browsers, to new and emerging fourth generation attacks that do not trigger security mechanisms. With PerimeterX, businesses deploy seamless integration within minutes into their DevOps process. To learn more, please visit www.perimeterX.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il