TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מייביניר מודיעה על מרכז מצוינות מו"פ שיתמקד ברשתות ושירותי 5G


מייביניר
פרדיפ קוהלי, נשיא ומנכ"ל מייביניר. "ישראל ידועה בתור "עמק הסיליקון 2", ולא בכדי. ישראל משקיעה בסביבות 4.3% מהתמ"ג שלה במחקר ופיתוח, שיעור ההשקעה במו"פ הגבוה ביותר בעולם"

מייביניר, המובילה בהאצה והגדרה מחדש של שינויי צורה של רשתות עבור ספקי שירות, הודיעה היום על מרכז מצוינות של חדשנות 5G ומו"פ חדש ברעננה, שיתמקד בפתרונות של רשתות ושירותי G5.
הדור הבא של תשתיות רשתות יתבסס על תשתית משותפת גמישה שתומכת ביישומים עם איכות חוויה (QoE) מחמירה (לדוגמה מציאות מדומה), ניידות חלקה על פני רשתות הטרוגניות (HetNet), זמן השהיה מאוד נמוך (לדוגמה אינטרנט מגע), אמינות גבוהה (לדוגמה רכב אוטונומי) ומספקת תובנות חדשות ממיליארדי מכשירי האינטרנט של הדברים (IoT). 5G יספק את השירותים האלחוטיים שקריטיים להתפתחות הבאה של כלכלת הנתונים.


"5G הוא ביסודו מסגרת חדשה של חדשנות ומייביניר ממשיכה להסתכל לעתיד כדי להביא לשוק פתרונות חדשניים ומשבשים", אמר פרדיפ קוהלי, נשיא ומנכ"ל מייביניר. "ישראל ידועה בתור "עמק הסיליקון 2", ולא בכדי. ישראל משקיעה בסביבות 4.3% מהתמ"ג שלה במחקר ופיתוח, שיעור ההשקעה במו"פ הגבוה ביותר בעולם".


קוהלי הוסיף: "אנחנו מצפים להתחבר לאנשים המוכשרים בישראל כדי להקים מרכז חדשנות ומו"פ ברמה עולמית עבור הדור הבא המלהיב והמהפכני הזה של רשתות".
מייביניר מחויבת לתשתית NFV (NFVi) ממוקדת ענן בתיק מוצרי ה-5G מקצה לקצה שלה (NGCN, Cloud RAN, אבטחה מקצה לקצה ותיאום), תוך שימוש בטכניקות פיתוח וכלי תכנות פתוחים כדי לספק את הרשתות של העתיד. במרכז ברעננה, כמו במרכז המצוינות בברנו שהוכרז לאחרונה, יעבדו גם על פתרונות הקול/ וידאו והעברת הודעות מתקדמת של מייביניר.


אודות מייביניר:
מייביניר היא המובילה בהאצה והגדרה מחדש של שינויי צורה של רשתות עבור ספקי שירות, על ידי הצעת תיק מוצרים מקיף בכל שכבה של ערימת התשתית של הרשת. משכבות היישומים/ שירותים G5 ועד לליבת המנות ו-RAN -- מייביניר מובילה בפתרונות רשת מפותחים בענן שמאפשרים למשתמשי הקצה חוויות חדשניות ומאובטחות.
באמצעות פתרונות ה-VoLTE, VoWiFi, העברת הודעות מתקדמת (RCS), מולטי זהויות, תא קולי ויזואלי ו-RAN ענן הראשונים בתעשייה שלה, וכשהיא משרת 350 ספקי שירותי הצפנה עם 3.5 מיליארד מנויים, הפלטפורמה של מייביניר מאפשרת לספקי שירות לספק בהצלחה את חזון הדור הבא היום ולממש תזרימי הכנסות חדשים וייעול תפעולי. www.mavenir.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il