TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Priority Software רוכשת את פעילות חברת הERP 'מוניטין'


Priority Software
מנכ"ל Priority, אנדרס ריכטר: "הרכישה היא חלק ממהלך להרחבת בסיס הלקוחות"

Priority Software, החברה המובילה בישראל לפיתוח פתרונות ERP ותוכנה ארגונית, הודיעה היום על חתימת הסכם לרכישת הפעילות של חברת מוניטין מערכות מידע.

מוניטין מערכות מידע הינה חברה פרטית, שנוסדה ב 1982 ועוסקת בפיתוח ויישום חבילות תכנה ERP מסחריות, עסקיות, ותעשייתיות בכל ענפי המשק. לחברה עשרות לקוחות בתחומים שונים, כולל: תעשיה, רשתות קמעונאיות, פיננסים, תשתיות, לוגיסטיקה ועוד.
בכוונת Priority Software לשמר את פעילות מוניטין כיחידה עצמאית בתוך החברה. במסגרת הרכישה ייקלטו עובדי מוניטין ב- Priority Software, ותימשך הפעילות השוטפת אל מול הלקוחות בתחומי המוצר, הפרוייקטים והתמיכה.


רכישה זו מצטרפת לרכישה שביצעה פריוריטי לפני כשנה, של חברת הייעוץ וההטמעה האמריקאית Performa Apps. Performa App מתמחה בייעוץ, הטמעה והדרכה בתחום ה-ERP ומשמשת את פריוריטי כפלטפורמה להרחבת שירותיה בארה"ב, במסגרת אסטרטגיית ההתרחבות שלה בצפון אמריקה.
אנדרס ריכטר, מנכ"ל Priority: "אני שמח על ההזדמנות לצרף לשורותינו את לקוחות חברת מוניטין ואת עובדיה. כמובילת שוק הERP בישראל, Priority ממשיכה להתגאות במובילות טכנולוגית ובחדשנות דוגמת פתיחות המערכת, גמישות וכלי פיתוח מתקדמים. הרצון לשמור על רמת שביעות רצון גבוהה של הלקוחות נמצא בראש מעיינינו. לפיכך, בכוונתנו לשמר את פעילות מוניטין כיחידה עצמאית בתוך Priority ולאפשר ללקוחות המשך עבודה רגיל, לצד מתן אפשרות ללקוחות המעוניינים בכך ליהנות מהחדשנות של פריוריטי ולשדרג לפלטפורמה שלנו, תוך שמירה על הפונקציונאליות הקיימת והוספת רכיבים מתקדמים מהם לא יכלו ליהנות קודם לכן."


מיכה רוטהולץ וחיים גולדשטיין, מנכ"לים משותפים של חברת 'מוניטין' הגיבו על המהלך: "התחברנו מאד לגישה של Priority לספק פתרון ERP מקיף, גמיש ופתוח על גבי פלטפורמה חדשנית. הצמיחה המתמדת של Priority בארץ ובחו"ל מוכיחה שהבחירה שלנו היתה טובה. אנו מברכים על העסקה ושמחים על האפשרות להצטרף ולצרף את לקוחותינו למשפחת Priority ".


Priority Software שמה דגש על חדשנות מוצרית, והשיקה באחרונה מחולל אפליקציות פשוט לשימוש, באמצעותו יכולים ארגונים, שלהם תוכנת פריוריטי להקים בעצמם אפליקציות המחוברות למערכות המידע שלהם, בקלות; החברה ציינה באחרונה את הלקוח ה- 1,600 שהצטרף לשירותי הענן שלה ומקפידה על שדרוגי תוכנה אחת לחצי שנה. Priority רשמה באחרונה הישג, כשצויינה כאחת מספקי פתרונות ERP ענן לארגונים ממוקדי מוצר במדריך שפירסמה חברת המחקר הבינלאומית גרטנר.


Priority Software היא חלוצה בתחום פתרונות התוכנה הארגוניים, המציעה חבילת ERP מלאה, אינטגרטיבית וקלה ליישום ולתחזוקה. החזון של Priority הוא להעצים עסקים בכל גודל עם פתרון ניהול מקיף, גמיש ופשוט להגברת הרווחיות והיעילות. כיום, יותר מ 8,000 חברות ב-40 מדינות מסתמכות על הפתרונות של Priority לניהול יומיומי של הארגון. כחלק מהמשימה שהציבה לעצמה, להפוך את ה- ERP לקל יותר ולספק חלופה נגישה לפתרונות מורכבים ויקרים, Priority מקפידה על חדשנות טכנולוגית, דוגמת תמיכה מלאה במכשירים ניידים ועבודה בענן. הסביבה העסקית של Priority הכוללת עשרות שותפים עסקיים בישראל וברחבי העולם, היא הוכחה נוספת למחויבותה לאספקת מוצרים ושירותים איכותיים ואמינים ברמה הגבוהה ביותר. www.priority-software.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il