TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אמיל וינשל וניצן צעיר הרים פורשים ממגדל


מגדל
רו"ח אמיל וינשל , משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת לקוחות וערוצי הפצה בקבוצת מגדל וניצן צעיר הרים, סמנכ"ל, מנהל תחום ביטוח כללי הודיעו על רצונם לפרוש מתפקידם במגדל ולפנות לדרך חדשה

רו"ח אמיל וינשל, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה במגדל חברה לביטוח, ומר ניצן צעיר הרים, סמנכ"ל ומנהל תחום ביטוח כללי בקבוצה, הודיעו על רצונם לפרוש מתפקידיהם בקבוצה ולצאת לדרך חדשה.


רו"ח אמיל וינשל, שהגיע לקבוצת מגדל לאחר שמילא מגוון רחב של תפקידים בכירים בתחום הביטוח ובתפקידו האחרון כיהן כמנכ"ל איילון חברה לביטוח בע"מ, ניהל בהצלחה את חטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה שלה. במסגרת תפקידו קידם רו"ח וינשל את מכירות הקבוצה במכלול התחומים, הן בתחומי חיסכון אורך טווח ובריאות והן בתחומי הביטוח הכללי, והעמיק את קשריה עם ערוצי ההפצה שלה.
מר צעיר הרים, שמילא שורה של תפקידים בכירים בתעשייה ובעל ניסיון רב שנים בתחום הביטוח, הוביל את תחום הביטוח הכללי במגדל ותרם רבות להישגי הקבוצה וקידומה בתחום זה.


אמיל וינשל: "אני רוצה להודות למר עופר אליהו וכל יתר מנהלי ועובדי הקבוצה על ההזדמנות שנתנו לי להיות חלק מקבוצת מגדל ולהוביל יחד איתם את קידום הצד העסקי של הקבוצה בתקופה מאתגרת, הן מבחינה עסקית והן מבחינה רגולטורית. אין לי ספק, כי מגדל, כקבוצה שמובילה את תעשיית הביטוח והפיננסים בישראל, הינה בעלת כוח ההפצה החזק והמשמעותי ביותר בתעשייה בארץ".
ניצן צעיר הרים: "אני רוצה להודות לצוות המנהלים והעובדים ובמיוחד למר עופר אליהו מנכ"ל החברה, על שיתוף הפעולה והמאמץ המשותף. אני סמוך ובטוח כי העשייה המשותפת בתחום תסייע להצלחת החברה גם בעתיד".


מר עופר אליהו, מנכ"ל מגדל, הודה למר אמיל וינשל ולמר ניצן צעיר הרים על תרומתם הניכרת בתקופת העבודה משותפת שלהם במגדל. לדבריו, "מדובר בשני מנהלים מנוסים ומקצוענים שסייעו למגדל בתקופת עבודתם להשגת היעדים שהוצבו להם בתחומי אחריותם ואני מאחל להם הצלחה רבה בדרכם החדשה".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il