TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מנרב אחזקות מרחיבה פעילותה בארה"ב


מנרב
תיזום עם שותפים במנהטן פרויקט של 100 יח"ד ושטחי מסחר שיניב הכנסות של כ-220 מיליון דולר, עלות הפרויקט, כולל קרקע, מסתכמת בכ-182 מיליון דולר

ממנרב נמסר: "אנו שמחים לדווח היום על עסקת ייזום איכותית במיקום אסטרטגי במנהטן בארה"ב, בה אנו מזהים פוטנציאל רווחיות גבוה מאוד. העסקה הינה בהתאם לאסטרטגיה של החברה להרחיב את פעילותה בארה"ב. אנו צופים, כי פרויקט זה יניב רווחיות גבוהה ביחס להון המושקע בו, ופועלים יחד עם שותפינו כדי להשלים את מימון הפרויקט ולהתחיל לקדמו בהמשך השנה. מנרב תשמש כשותף המנהל של הפרויקט, ובהתאם גם תהיה זכאית לרווחים עודפים ביחס ליתר המשקיעים בפרויקט".


קבוצת מנרב ממשיכה להרחיב את פעילותה בתחומי היזמות בארה"ב ובישראל. החברה דיווחה היום, כי חתמה על הסכם לרכישה בשותפות של מקרקעין בארה"ב, המיועדת להקמת מבנה מגורים למכירה בשטח של 5,500 רגל רבוע, הממוקמים באזור מידטאון מנהטן שבניו-יורק. תמורת הקרקע ישלמו מנרב ושותפיה סך כולל של כ- 64 מיליון דולר, כאשר חלקה של מנרב בעסקה הינו 25%.
בכוונת חברת הנכס, בה שותפה מנרב בשיעור של 25% כאמור, להקים פרויקט אשר יכלול כ-100 יח"ד ושטחי מסחר ושירותים בקומת הרחוב, בשטח בנוי כולל של כ-116 אלף רגל רבוע בבניין אחד בן 34 קומות.


השלמת העסקה מותנית בהתקיימותם של תנאים מתלים שונים המקובלים לעסקאות מסוג זה, לרבות קבלת היתר בניה כאמור, וזאת עד ליום 15.9.2017. להערכת החברה, משך הקמת הפרויקט יארך 36-48 חודשים ממועד השלמת העסקה. עלות ההשקעה הצפויה בפרויקט (כולל עלות רכישת המקרקעין) הינה כ-182 מיליון דולר, והיקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט הינו כ- 220 מיליון דולר. בהתאם למכתב כוונות מגורם מממן, בכוונת חברת הנכס להתקשר עם גורמים מממנים לקבלת מימון בשיעור של עד 85% (לרבות חוב נחות) לצורך רכישת המקרקעין והקמת הפרויקט, תוך שהצדדים יזרימו הון עצמי בגובה כולל של כ- 30 מיליון דולר, מתוכו צפויה החברה להעמיד את חלקה בגובה של כ- 7.5 מיליון דולר.

יחס השקעת ההון העצמי בפרויקט יהיה בהתאם ליחס האחזקות בחברת הנכס באמצעות השותפות (כשחלקה של החברה כאמור כ- 25%), כאשר בהתאם למנגנון חלוקת הרווחים שהוסכם עקרונית בין הצדדים, עד להשגת שיעור רווחיות מוגדר תתבצע חלוקת הרווחים ביחס האמור, ומעבר לשיעור הרווחיות כאמור יגיע חלקה של החברה כ- 50%.

החברה השקיעה עד כה סך כולל של כ- 28.3 מיליון דולר בפרוייקטים יזמיים ומניבים בארה"ב (כמחצית מזה בתחום היזמי), שסך השווי ההוגן שלהם והחזרי ההשקעה שהניבו עד כה הסתכמו בכ-40 מיליון דולר, נתון המלמד על יצירת ערך גבוהה בגין פרוייקטים אלו. לעניין זה, החברה צופה לממש במהלך 2017 מספר נכסים שהשבחתם, להערכתה של החברה, מוצתה, כאשר התמורה הצפויה ממימושם תשמש למימון חלקה של החברה כאמור בהון העצמי.

חברת מנרב נוסדה בשנת 1969 על ידי אברהם קוזניצקי, המכהן כיו"ר החברה. עיקר פעילותה של החברה הינה בענף הנדל"ן על תחומיו השונים: ייזום פרויקטים לבנייה למגורים; זכיינות בשיטת B.O.T, ביצוע עבודות קבלניות לבנייה ותשתיות , וכן השכרה וניהול נכסים מניבים.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il