TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מרכז זיכרון מנחם בוחר בפתרונות אבטחת המידע של Sophos


sophos
המרכז הישראלי לתמיכה בילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם, זיכרון מנחם, בוחר בפתרונות אבטחת המידע של Sophos, המיוצגת בישראל על ידי Power Communications.

במהלך הפרויקט, שהסתיים לפני מספר חודשים, הוטמעו פתרונות SG Firewall של החברה ופתרונות לסינון תעבורת אינטרנט, אשר ישרתו את כלל משתמשי הארגון ויאפשרו ציר מאובטח בין המטה התפעולי לבין מרכז היום של הילדים. פרויקט ההטמעה בוצע על ידי חברת עוז- טל.


חיים הרנטל, יו"ר ומייסד זיכרון מנחם אמר כי: "זיכרון מנחם תומכת בילדים חולי סרטן ובמשפחותיהם כבר למעלה מ- 25 שנה במרכז היום, בקבוצות תמיכה, במרכז האירוח ובמגוון רחב של פעילויות. מאז ומתמיד העמדנו את פרטיות המידע של הילדים בראש מעיינינו ולכן, אנו בוחרים בפתרונות אבטחת המידע האמינים והמתקדמים ביותר, שיספקו לנו ולמשפחות שקט נפשי".


אילן סגלמן סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי ב- Power Communications ומנהל פעילות Sophos בישראל אמר כי: "סדרת ה- SG של Sophos מספקת את האיזון האופטימלי בין ביצועים והגנה למגוון רחב של סביבות מערכות מידע. בין אם מדובר בארגון גדול ומבוזר ובין אם מדובר בארגון קטן ויעיל, אין ספק שכולם ראויים לרמה הגבוהה ביותר של אבטחת מידע, ובמיוחד כשמדובר בארגונים שעוסקים במלאכת קודש מסוג זה".


עוז אביזוב מנכ"ל חברת עוז טל אמר כי: "היופי בפתרונות אבטחת המידע של Sophos, הוא שהם מאפשרים לכל ארגון לנהל את אבטחת המידע בקלות ובפשטות, מבלי להיכנס להוצאות כבדות. במקרה של 'זכרון מנחם' אנחנו רואים עד כמה הגישה הזאת משמעותית, שכן היא מאפשרת לארגון לספק את ההגנה הטובה ביותר למידע רגיש, ולפנות משאבים יקרים לטובת אלו שחשובים באמת".

אודות Power Communication
Power Communication הוקמה בשנת 1996, החברה הינה- "Value Added Distributor" ומתמחה בתחום התקשורת, אבטחת המידע וההמשכיות העסקית. הידע המקצועי והניסיון שנצבר במהלך השנים, בשילוב הפתרונות המופצים על ידה, מאפשרים לחברה לספק פתרונות אבטחת המידע, המשכיות עסקית ותקשורת של מיטב היצרנים בעולם, בשילוב תמיכה ושרות ברמה הגבוהה ביותר. החברה מייצגת בישראל את החברות Sophos, Unitrends ואחרות.
יותר מ-100 מיליון משתמשים ב-150 מדינות מסתמכים על פתרונות אבטחת המידע של Sophos, כהגנה הטובה ביותר מול האיומים המורכבים שעומדים מולם ואובדן מידע יקר. Sophos היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה הלונדונית לניירות ערך ובעלת הסמל "SOPH". מרכז הפעילות שלה נמצא באוקספורד , אנגליה. לפרטים נוספים : www.sophos.com.

אודות עוז טל
חברת עוז טל מערכות מחשוב, בעלת וותק של כ-18 שנה בשוק העסקי מתמחה במתן מגוון מקיף של פתרונות כוללים ושירותים מקצועיים המספקים מענה לכל הצרכים של מערך המחשוב בארגון. החברה מתמחה במתן פתרונות ושירותים כוללים החל מייעוץ ותכנון ראשוני דרך הקמת תשתיות, הקמת רשת המחשוב הארגונית, מתן פתרונות בתחום התקשורת ואבטחת מידע וכן אחזקה ותמיכה כוללת בכל מערכות המחשוב בעסק.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il