TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אליום קיבלה עדכון המלצה מאדיסון עם חזרה על מחיר יעד של 1.95-2.08 שקל למניה


אליום לוגו
"אנו שומרים על הערכת השווי הקודמת שלנו", ציינו באדיסון
אדיסון מעדכנת את ההמלצה עבור אליום: חוזרת על מחיר יעד בטווח של 1.95-2.08 שקל למניה
"אנו שומרים על הערכת השווי הקודמת שלנו", ציינו באדיסון, "ומעריכים שיתרת המזומנים לסוף שנת 2016 ,שעמדה על 23.2 מיליון ש"ח, תספיק למימון פעילות החברה לתוך שנת 2019, ורק אז החברה תזדקק למימון נוסף, בכפוף לשיעורי הצמיחה וליכולתה לשלוט בהוצאות"

האנליסטים בחברת המחקר אדיסון, המסקרים את חברת אליום (ת"א: אלמד), עדכנו את האנליזה עבור חברת המכשור הרפואי הישראלית המתמחה בטכנולוגיות זעיר פולשניות, וציינו כי אליום מדיקל רשמה התקדמות משמעותית במגוון קווי מוצריה. לדבריהם: "וועדת הבטיחות המליצה על המשך הניסוי הקליני של החברה הבת גרדיה במכשיר להגנה בפני תסחיפים, כאשר עד סוף רבעון השלישי של 2017 תדווח החברה על ממצאיה הקליניים. כפי שהערכנו, אישור הסטנטים האורולוגיים בסין אינו כפוף לביצוע ניסויים קליניים מקומיים. אנו צופים שב-2018 יחל שלב השיווק של המוצר באמצעות הסכם הפצה לשמונה שנים בהיקף של 58 מיליון ₪ לפחות. בעקבות נתונים טרום-קליניים חיוביים באלבטיקס ניתן יהיה להתחיל בניסויים קליניים על עד סוף 2017. אנו חוזים שיעור צמיחה שנתית ממוצע מצטבר של 41% בהכנסות ב-2016-2020, שיביא את החברה לאיזון ב-2020.

"אנו מעריכים את שווי המניה בטווח שבין 1.95-2.08 שקל", ציינו באדיסון, "ובכך שומרים על הערכת השווי הקודמת שלנו. אנו מעריכים שיתרת המזומנים לסוף שנת 2016 ,שעמדה על 23.2 מיליון ש"ח, תספיק למימון פעילות החברה לתוך שנת 2019, ורק אז החברה תזדקק למימון נוסף, בכפוף לשיעורי הצמיחה וליכולתה לשלוט בהוצאות."

"ועדת הבטיחות, כותבים האנליסטים, המליצה על המשך הניסוי של מערכת ה- WIRION המיועדת להגנה בפני תסחיפים במהלך הליכי צינטור; החברה עתידה לדווח על ממצאיה הקליניים עד סוף הרבעון השלישי של 2017 .אם יתברר שהנתונים חיוביים, והמוצר יקבל את האישור של ה- FDA, מערכת ה- WIRION תהיה מערכת ההגנה היחידה בעלת אישור לשימוש רחב בפילטר בהליכי הסרת הרובד הטרשתי בכל מערכת אטרקטומי מאושרות FDA. קיים עניין רב בשוק הליכי בטיפול בפולשנות מינימאלית בטרשת העורקים, כפי שמשתקף לאחרונה ברכישה של חברת ספקטרנטיקס על ידי חברת פיליפס תמורת 1.9 מיליארד אירו. בשלב זה, אנו מעריכים שקיים סיכוי גבוה לעסקה אסטרטגית עבור גרדיה.

"מנהל המזון והתרופות הסיני הודיע לחברה שהיא פטורה מהצורך לערוך ניסוי קליני באוכלוסיה המקומית. אי לכך, אליום נמצאת בתהליך לאישור עד סוף השנה הנוכחית ולהשקה בשוק הסיני בשנה הבאה, כפי שציפינו. התפתחות זו תוציא אל הפועל את שיתוף הפעולה בין החברה לבין השותף הסיני להפצת המוצר במסגרת הסכם הפצה אסטרטגי ובלעדי בהיקף של כ-58 מיליון ש"ח ל-8 שנים. בנוסף, אליום תיכנס לשוק הווטרינרי בעקבות חתימתה על הסכם הפצה גלובלי בלעדי עם החברה האמריקנית 'אינפיניטי מדיקל' לשיווק הסטנטים של החברה לשימוש וטרינרי. שווי ההסכם מוערך בלפחות 1 מיליון ש"ח ל-5 שנים."

עוד ציינו באדיסון כי "אליום הגדילה את זכויותיה והשתתפותה בפרויקט הפיתוח אלבטיקס, בשיתוף האוניברסיטה הלאומית של סינגפור, מ-50% ל-100%. אליום הקימה חברה חדשה ייעודית לפרויקט זה בליווי מנהלים בכירים מהאוניברסיטה בסינגפור ובית החולים הלאומי של סינגפור. החברה עומדת להתחיל בניסוי קליני עד סוף שנת 2017. יתרה מזו, רשות החדשנות הישראלית אישרה מענק לא מדלל של 2 מיליון שקל עבור תרוליף, חברת בת של אליום, המפתחת מסתם לבבי שיוחלף באופן זעיר פולשני. ניסוי בבעלי חיים גדולים יחל במהלך שנה זו."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il