TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מלם תים הוכרזה כשותף Gold של חברת Open Text כהוקרה על עמידתה ביעדי החברה הגבוהים


מלם
השדרוג למעמד שותף Gold הוענק למלם תים לאור עמידתה ביעדים העסקיים הגבוהים של Open Text ולאור שותפות רבת שנים הכוללת פרוייקטים משמעותיים בחברות המובילות

חברת Open Text, שפיתחה את המערכת המתקדמת בעולם לניהול מסמכים והינה המערכת היחידה המשולבת באופן אינטגרלי באובייקטים ותהליכי העבודה, העניקה לתים תוכנה, מקבוצת מלם תים הסמכה כשותף Gold.


השדרוג למעמד שותף Gold הוענק למלם תים לאור עמידתה ביעדים העסקיים הגבוהים של Open Text ולאור שותפות רבת שנים הכוללת פרוייקטים משמעותיים בחברות המובילות.
"אנו מברכים את מלם תים על קבלת התואר שותף Gold של Open Text. אמר פיוטר ג'נקויקז, מנהל איזורי אירופה מחברת Open Text "כשותפים, אנו מתמקדים בחדשנות והנעת עסקים חדשים, על מנת להשיג יתרון תחרותי ולייצר עבור לקוחותינו ערך עסקי רב. זאת על ידי יתרונות המערכת וביניהן: הפיכת התוכן העסקי הארגוני למנוהל ומאובטח, הגברת היעילות של העובדים בשיתוף המידע–,Self Service התאמה לרגולציה, הפחתת החשיפה לתביעות שנובעות ממידע שהושמד ואינטגרציה עם התהליכים העסקיים".
נורית הורוביץ, מנהלת חטיבת התוכנה של תים: "אנו מספקים את הפתרונות של Open Text בהצלחה, בקרב לקוחות מגוונים ומובילים וקבלת ההסמכה לשותפות Gold היא הביטוי לכך. מדובר בפתרון המוביל בעולם לניהול תוכן ארגוני, המאפשר ללקוח יכולות רבות ,Out of the Box ללא צורך בפיתוח רחב מעל המערכת".


"זהו פתרון מרכזי, עם שכבת שירותים רחבה, המאפשרת להתחבר למספר רב של מערכות בארגון", מוסיפה עינת זרמי, מנהלת חטיבת היישומים במלם תים. "OpenText מגלם את היכולת של תים להעניק פתרון תוכנה שלם ללקוח, כולל יכולת יישום והכול תחת קורת גג אחת".
שי עבאדי, CTO Open Text במלם תים מציין כי "Open Text נבחרה גם השנה על ידי פורסטר כמובילה עולמית בתחום ה- .ECM מערכות ECM מטפלות בכל מחזור החיים של פריט תוכן בארגון, החל מיצירתו, אחסונו, שינועו וניהולו, וכלה בארכוב הפריט לאורך זמן. בארגון טיפוסי, 90% מהמידע איננו מובנה, ו-10% הנוספים מנוהלים על ידי בסיסי נתונים. תפקיד מערכות ה- ECM הוא לסייע לארגונים לנהל את המידע הלא מובנה ובדרך גם לחסוך כסף, לייעל את תפעול החברות ולאפשר להן לשמר את התוכן הנדרש על פי החוק."

אודות מלם תים
קבוצת מלם תים, היא מחברות ה-IT והאינטגרציה המובילות והמבוססות בישראל, המספקת מגוון רחב ואיכותי של פתרונות ושירותים מקצה לקצה לחברות וארגונים מכל סדר גודל – מהארגונים הגדולים ביותר ועד לסטארטאפים וחברות קטנות. בין הפתרונות המוצעים לחברות: סייבר ואבטחת מידע, שירותים ופתרונות בתחומי הדאטה סנטר והתשתיות, תקשורת נתונים, שירותים מנוהלים, מיקור חוץ, שירותי ענן ועוד. בין לקוחות החברה נמנים ארגונים רבים מכל מגזרי המשק ביניהם: ציבורי וממשלתי, בטחון, תעשייה ומחסר, פיננסי, הייטק, טלקום ועוד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il