TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אמדוקס ישראל חתמה על הסכם שכירות ל-10 שנים במתחם ברעננה עם ריט 1 ושותפיה


ריט 1
לאמדוקס ישראל אופציה להפסיק את ההסכם בהודעה מראש של 5 שנים
הכנסותיה של ריט מההשכרה לאמדוקס צפויות לעלות כבר מיולי 2017
לכ-41 מיליון שקל בשנה, לעומת כ-35 מיליון שקל בשנה בהסכם הקודם, שהיה אמור לפוג בסוף 2019

שמואל סייד, מנכ"ל ריט 1: "מתחם רעננה הוא כיום מתחם העסקים המרכזי של אזור השרון. המתחם נהנה מנגישות תחבורתית יוצאת דופן, עם פתיחתו של כביש 531. פתיחת תחנת רכבת במתחם בתחילת 2019 תהפוך אותו לאחד ממרכזי העסקים הבודדים בישראל עם רכבת צמודה לפארק תעסוקה משמעותי. אנחנו מאמינים שחלק ניכר מהתפתחות התעסוקה בעשורים הקרובים, בדומה לניסיון מארצות מפותחות אחרות, יקרה בצמוד למערכות הסעת המונים כדוגמת הפארק שלנו ברעננה"

ריט 1, קרן ההשקעות במקרקעין הראשונה בישראל, ושותפיה במתחם רעננה, קבוצת ס.ע.ן זהב וחברת סאנפלאוור, חתמו עם חברת אמדוקס על הסכם שכירות ל-10 שנים. לאמדוקס אופציה להפסיק את ההסכם בהודעה מראש בת 5 שנים.
אמדוקס שוכרת כ-76 אלף מ"ר במתחם רעננה והסכם השכירות הנוכחי היה אמור לפוג בסוף 2019. הסכם השכירות החדש, אשר מחליף את ההסכם הקודם, קובע כי הכנסות ריט 1 מדמי שכירות של אמדוקס יעלו לכ-41 מיליון שקל בשנה החל מיולי 2017, לעומת כ-35 מיליון שקל לשנה בהסכם הקודם.

שמואל סייד, מנכ"ל ריט 1, אמר: "אמדוקס ישראל היא שוכרת מרכזית וותיקה של ריט 1, ואנו שמחים על החלטתה להאריך את שהותה במתחם רעננה. מתחם רעננה הוא כיום מתחם העסקים המרכזי של אזור השרון, אשר נהנה מנגישות תחבורתית יוצאת דופן, עם פתיחתו של כביש 531. פתיחת תחנת רכבת במתחם בתחילת 2019 תהפוך אותו לאחד ממרכזי העסקים הבודדים בישראל עם רכבת צמודה לפארק תעסוקה משמעותי. אנחנו מאמינים שחלק ניכר מהתפתחות התעסוקה בעשורים הקרובים, בדומה לניסיון מארצות מפותחות אחרות, יקרה בצמוד למערכות הסעת המונים כדוגמת הפארק שלנו ברעננה".

מאמדוקס ישראל ציינו כי החברה בוחנת מספר אלטרנטיבות שונות לגבי הקמת קמפוס עתידי, במטרה לשפר את סביבת העבודה עבור עובדיה, וכי מאחר שבסוף שנת 2019 יסתיים חוזה השכירות שלה במקום, החליטה להאריכו ובמקביל תמשיך לבחון אלטרנטיבות שונות, כאשר חוויית העובד עומדת לנגד עיניה.

אודות ריט 1:
ריט 1 היא קרן ההשקעות במקרקעין הראשונה שפועלת בשוק ההון הישראלי המאפשרת למשקיעים להיחשף לנדל"ן מניב, תוך חלוקת מרבית התזרים כדיבידנד, ללא שכבת מס נוספת. השקעה בריט נהנית מיתרון של סחירות ונזילות ביחס לאחזקה ישירה בנדל"ן מניב. לריט 1 33 נכסים מניבים בשווי של כ-3.8 מיליארד שקל. ריט 1 מנוהלת על ידי שמואל סייד, מנכ"ל ודרור גד, יו"ר הדירקטוריון.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il