TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בונוס ביוגרופ חתמה הסכם עם שרותי בריאות כללית לביצוע מחקר קליני לטיפול אורתופדי באמצעות השתלת עצם בהזרקה


בונוס
"מדובר במחקר קליני אורתופדי ראשון מסוגו בעולם לטיפול בחסר קריטי נרחב בעצם מעצמות הגפיים - יד או רגל באמצעות שתל חי של עצם בהזרקה ממקור עצמי של המטופל", אומר מנהל מערך האורתופדיה במרכז הרפואי העמק בעפולה פרופ' נמרוד רוזן, שינהל את המחקר הקליני
בונוס ביוגרופ בע"מ (TASE: BONS.TA), חברת ביוטכנולוגיה המפתחת טכנולוגיה חדשנית וייחודית של הנדסת רקמות לגידול שתל חי של עצם אנושית המושתל בבני אדם, מודיעה היום על הסכם שנחתם בינה לבין שירותי בריאות כללית, לעריכת מחקר קליני לטיפול אורתופדי, להשלמת חסר קריטי נרחב בעצם מעצמות הגפיים - יד או רגל, באמצעות שתל עצם אנושי בהזרקה, מתוצרת החברה.

המחקר יתבצע במערך האורתופדיה של המרכז הרפואי העמק בעפולה. הניסוי הקליני מוגדר כ- Phase I/II, בו היעדים הקליניים הינם בחינת בטיחות ויעילות השימוש בדור השני של שתל עצם חיה בהזרקה, לשם שיקום והבראת עצם גפה - יד או רגל.

המחקר הקליני להשלמת חסר עצם אורתופדי, יתבצע בשתי התוויות: חסר עצם קריטי נרחב בעצם גפה ארוכה, שכשל להתאחות, בין במקרה של כישלון באיחוי עצם הגפה באמצעות כושר השיקום העצמי של הגוף ללא התערבות טיפולית, ובין במקרה של כישלון באיחוי למרות ניסיון לשקם את עצם הגפה באמצעות הליך טיפולי אורתופדי; וכן בשבר מרוסק חוץ-מפרקי בעצם גפה ארוכה.

המחקר צפוי לכלול 30-40 משתתפים, גברים ונשים, בגילאי 18-75 שנה. בשלב הראשון, יגויסו 10 משתתפים לשתי ההתוויות הקליניות הנכללות במחקר. בשלב השני, יגויסו לפחות 10 משתתפים נוספים לכל אחת משתי ההתוויות הקליניות הללו ועד 30 משתתפים נוספים לשתי ההתוויות הקליניות, יחדיו.

"מדובר במחקר קליני אורתופדי ראשון מסוגו בעולם לטיפול בחסר קריטי נרחב בעצם מעצמות הגפיים - יד או רגל באמצעות שתל עצם חיה בהזרקה ממקור עצמי", אומר מנהל מערך אורתופדיה במרכז הרפואי העמק בעפולה, פרופ' נמרוד רוזן, שינהל את המחקר הקליני. "מדובר בהליך רפואי פשוט בו נלקחת דגימה של רקמת שומן מהמטופל ("רקמה עצמית"), ומועברת למעבדות של בונוס ביוגרופ לשם גידול רקמת עצם, בתוך זמן קצר. לאחר מכן, יועבר שתל העצם בהזרקה מבונוס ביוגרופ אל המרכז הרפואי העמק, בו תבוצענה ההשתלות האורתופדיות בדרך של הזרקה לחלל בגוף בו חסרה עצם יד או רגל, בהליך קל הרבה יותר מהפתרונות הקיימים כיום".

אודות בונוס ביוגרופ
בונוס ביוגרופ בע"מ היא חברת ביוטכנולוגיה הנסחרת בבורסה של תל אביב, ומפתחת טכנולוגיה חדשנית וייחודית לטיפול בהשלמת חסר ברקמת עצם, כתוצאה מהזדקנות, מחלה או תאונה, באמצעות השתלה של שתל חי של עצם אנושית עצמית, המיוצר מתאים שנלקחו מגופו של המטופל, וכך נמנעת דחיה של שתל העצם. שתלי העצם החיים מיוצרים מתאים המופקים מדגימה של רקמת שומן הנלקחת מהמטופל ("רקמה עצמית"), בדרך פשוטה וקלה. גידול רקמת העצם מתבצע מחוץ לגופו של המטופל ובתוך זמן קצר היא מושתלת בגופו בהזרקה נקודתית לחלל בו חסרה עצם.

בונוס ביוגרופ השלימה בהצלחה מלאה מחקר קליני ראשון Phase I/I להשלמת חסר עצם בלסת, באמצעות הזרקה בודדת של עצם לאזור החסר בעצם. במקביל לעריכת המחקר הקליני הראשון, פיתחה בונוס ביוגרופ דור שני של שתל עצם בהזרקה, שהינו מתקדם יותר, מיוצר בתוך פרק זמן קצר יותר, במעורבות מופחתת של כוח אדם, בעלות מופחתת ובהתאמה לייצור תעשייתי המוני (Mass Production).

בספטמבר 2016, החל מחקר קליני שני בהשלמת חסר עצם בלסת, הנמשך גם כיום, ומנוהל על ידי ד"ר אפרים צור.

השוק העולמי של העצם העצמית ותחליפיה, נאמד בכ- 7.5 מיליארד דולר בשנה, בשנת 2017.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il