TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אורלי לוי-אבקסיס בפניה למבקר


אורלי לוי אבקסיס
הייתכן שחברת עמידר היא שתבצע את גיוס ההון?

האם רצונו של שר האוצר לגייס מיליארד ₪ דרך חברת 'עמידר' ייאלץ לעבור את מבחן מבקר המדינה? אורלי לוי-אבקסיס במכתב למבקר: "בטרם נותנים לעמידר סמכויות חדשות, יש לוודא טיפול בכשלים"


חברת הכנסת שיגרה בשבוע שעבר מכתב למבקר המדינה למניעת גיוס ההון דרך חברת 'עמידר'. במכתב טענה חברת הכנסת כי "גיוס מיליארד ₪ לדיור הציבורי הוא מהלך מבורך", אולם "מי כמוך מבין עד כמה בעייתי להפקיד מהלך כל כך חיוני ורגיש למען הדיור הציבורי בידיים של חברת 'עמידר', חברה שמספקת למשרדך עבודה רבה ואודותיה נפתחו חקירות מספר, בשל פרשיות שחיתות, התנהלות כושלת, הזנחה פושעת של הדירות שעליהן היא אמונה, העברתן לגורמים שאינם זכאי הדיור הציבורי, הסטת כספים למטרות שונות, והתייחסות מתעמרת כלפי הדיירים והזכאים הממתינים. בפרט, זכור לי דיון בוועדה לביקורת המדינה לפני למעלה משנה שעסק באחד מדו"חות המבקר הסוקרים את 'עמידר', בו נציגת משרדך דיברה על הבעייתיות שבמתן סמכויות ותפקידים נוספים לחברה שאינה מתפקדת כראוי בסמכויות ובתפקידים שכבר ניתנו לה. שהרי בטרם יינתנו לה תפקידים חדשים, יש לוודא טיפול בכל הכשלים שכבר התגלו בתפקידיה הנוכחיים."
בתגובה לאישור הקבינט הבוקר את הצעת שר האוצר, אמרה חברת הכנסת לוי-אב


אבקסיס: "שר האוצר בוחר להעניק פרס על שחיתות לחברת עמידר. רק לאחרונה נחשף כי בכיריה העבירו לעובדים הזוטרים בחברה הנחיות לשקר לדיירי הדיור הציבורי בנוגע לשיפוץ דירותיהם, וסיכנו הן את העובדים והן את הדיירים. שר האוצר בחר להפקיד בידי חברה זו את גיוס ההון, אף בניגוד לחוות דעתו של שר השיכון ממפלגתו.
שר האוצר טוען שמיליארד השקלים יוחזרו מתקציב המדינה – אך אינו מפרט מהיכן! האם ב-10 השנים הקרובות נגלה שתקציב הדיור הציבורי ישמש להחזרת אותה ההלוואה – ובסכום גבוה ממיליארד ₪ משום שיש לכסות גם את הריביות?
לקראת יום הדיור הציבורי מנסה שר האוצר לצאת בכותרות חיוביות, אך אנחנו למודי אכזבות מ'עמידר', וברור שכל הרחבת סמכויות לחברה מושחתת מהיסוד רק תוביל לפגיעה אנושה יותר בדיירי הדיור הציבורי ובמבקשי הדיור."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il